Godisbursdag, billig og enkelt – perfekt for en barselmamma.

//Annonse

Hipp Hipp Hurra, i dag har jeg bursdag!

Jeg må innrømme, jeg synes bursdag er skikkelig stas. En god grunn til å feire, gjøre litt ekstra stas og kose seg litt.Her i familien er vi så heldige å få lov til å feire sju bursdager i året.
Men denne bursdagen, min bursdag, kommer litt kastet på meg, fire uker etter fødsel og en måned bak oss hvor (alt for) mye har skjedd med 17.mai og selskaper både her og der.
Vi skal fortsatt stelle i stand til litt ekstra kos og hygge, men bakingen utgår i denne barseltiden tror jeg.
De første ukene etter barnet er født eksisterer ikke rutiner, man aner ikke når man får sove, når barnet vil spise eller ha nærhet. Å bake er nærmest litt risikosport synes jeg.
Jeg velger enkle løsninger der hvor jeg kan og når det gjelder bursdagsfeiring, velger jeg en enkel men knakanes god og ikke minst rimelig løsning.
Vi skal ha GODISBURSDAG!
og når jeg sier godis mener jeg godis.
Svenske godis!
Som tidligere nevnt har vi funnet ut at det går an å handle svenskegodis på nett.
Man kan sitte pent og pyntelig hjemme i sofaen (passer meg PERFEKT) og bestille akkurat den godisen man ønsker hos XLgodis.se som sender det hele pent og pyntelig til nærmeste postkontor.
(vil du også shoppe der, husk å bruk Ninagodis i kassen så får du 10% rabatt)
Jeg vet ikke om det blir så vi baker, kanskje rekker vi å rulle noen boller eller slenge sammen noen muffins. Gjør vi ikke det er det ingen krise, vi har mer enn nok godis til å gjøre litt ekstra stas.

Vi får litt besøk, en av de har diverse sykdommer som gjør at han ikke kan spise hverken sukker eller gluten.Det fine er at hos Xlgodis så får man også kjøpt godis uten sukker og laktose og glutenfritt.
Jeg har litt ekstra på lur til han også.


Da blir det godisfest til alle. Og alle synes festen burde starte nåååå

 
Og om bursdagsgave til meg selv, har jeg kjøpt et helt brett av min stygge uvane.

24 deilige bokser med cola Zero til meg…, og litt til mannen da, siden han fortjener det.
Så da sier jeg god morgen, og skål 😉

Alt svenskegodis er shoppet hos Xlgodis, og bruk rabattkode ninagodis så får du 10% rabatt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg