Gratispakker til gravide.

Da traver jeg inn i 3. trimester da folken… himmel og hav hvor ble det av tiden dette svangerskapet?

Når jeg ble gravid første gang i 2007 var det stor stas, vi fikk en slik gratis boks, med nr to i 2010 var det flere, i 2012 var jeg ikke frisk nok til det fokuset.

Men nå…. ååå som jeg gleder meg til å bade i samples og reklame 😉

Nei fra spøk til alvor.
Disse gratis pakkene kan være veldig veldig praktiske.
For det første får man mulighet til å teste flere produkter uten å gå på en økonomisk smell.
Kremer, og ikke minst bleier er jo i disse boksene.

Og hvilken bleie som passer best på barnet er jo ikke så lett å vite. Da er disse prøvepakkene SUPRE!

Jeg har nå kost meg med å spore opp det som finnes av gratispakker til gravide.
Jeg skal selvsagt huke tak i disse selv, og etterhvert kommer det en liten anmeldelse 😉

Gratispakker til gravide:

1. Gratis smokk fra MaM.
Det kan godt være at det følger med en smokk eller to i de andre gratis pakkene også.
Men dersom du følger mam på facebook, kan du faktisk få en gratis smokk tilsendt.
Gratis smokk finner du her.
Smokker er ikke den største utgiften, men koster jo ca 30 kr stk 🙂

mam-gratis-smokk

2.  Barnepakke fra Rimi.
Her gjelder det å være rask, Rimi er snart ikke Rimi lengre og i overgangen vil barnepakken fase ut.
Barnepakken hos Rimi kan bestilles HER

rimi-barnepakke

3.Vitus Aptotek.
Rykte sier at denne pakken er innholdsrik og spennende.
Den finner du her

apotekpakken

4. Babybox.
Babybox er Apotek1 sin boks, denne er i samarbeid med Pampers.
Babybox finner du her.

babybox

5.Liberoboksen.
For å få Liberoboksen må du melde deg inn i Liberoklubben, hvor du også kan samle poeng og bytte inn i produkter. Liberoboksen kan hentes fra ca 2 mnd før termin.

libero

 

Vet du om flere?
Tips meg gjerne!

24 kommentarer
    1. Kjekt med smokkprøve i tilfelle babyen ikke liker den smokken. Hvis jeg ikke tar helt feil skal det også ligge en avent smokk og en fra nuk i en av de pakkene, den tok ikke snuppa her. Men hun tok Mam sine. Så da sparte vi ganske mange kroner bare på å finne ut hvilken hun likte best.
      Enste som er litt kjedelig med Rimi pakken er at du ikke får den før det er tre uker igjen av termin også er det ikke alle som har den.
      Lykke til videre med graviditeten 🙂

    2. For et år siden var det også noe som het Mammabox på mammabox.no (de har visst midl pause), og så har vel Nestlé noe gratis smaksprøver og sånt og?

    3. Jeg var å hentet vitus sin pakke. Viste mld jeg hadde fått på tlf bare. De noterte ikke noe om at jeg hadde hentet den. Hadde fått mail om hva den inneholdt og dro hjem å gledet meg til å åpne den. Ble egentlig litt skuffet. Det var mye som “manglet”. Det var ikke med body, ørepropper, prøve på semper mat og noe mer som jeg ikke kommer på nå. Man skal kansje ikke forvente for mye da når det er gratis? Men når jeg fikk oversikt over produktene i pakken på mail, så ble jeg jo litt forventningsfull. Sendte mail til dem, men har enda ikke fått noe svar da…

    4. Jeg var også innom et annet vitus apotek å prøvde å hente ut en pakke til for å se om det var samme i den… (i og med at de ikke registrerte at jeg hadde hentet pakken) Pakken manglet mye det samme… så ble skuffet en gang til.. 🙁

    5. Vi hentet ut vår pakke fra Rimi da vi entret 3. trimester.. Dette var på Rimi ved Storo i Oslo, og det var ingen spm om termin.

    6. Barnashus gir gratis bleie bøtte hvis du blir medlem, må være over 28 uker gravid 🙂

    7. Finner ikke vitus apotek sin jeg 🙁 Er den tatt bort eller jeg som overser den tro?
      Noen som fortalte meg at kiwi skulle ha en også, men har ikke funnet noe på sidene dems.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg