Gullkorn fra minstemor – Pupp til dessert.

Vi har bursdagsbarn i dag, hele ni år blir eldstejenta.

Og på selve bursdagen gjør vi alltid litt ekstra stas.
Vi har en middag etter barnets ønske og dessert.

Og hos oss er det så og si aldri dessert ellers, så dette er stort.

De satt klare alle mann, med store øyne når vi skulle sette på desseren.
Eldsta elsker kokkosboller, så jeg jakten land og strand etter noen ekstra gode.

Er ikke så enkelt å finne her på landet 😉

Men jammen fant jeg ikke noen, store ekstra gode.
Sjokoladeboller på lokalbutikken, nam nam nam.

United_B_05

Jeg laget trommevirvel med munnen mens jeg snek meg inn i kjøleskapet.
Snudde meg til tre sett store øyne og måpende munner.

Tadaaaaa sier jeg og legger de ned på bordet…

Jeeeej sier bursdagsbarnet og strekker henda i været.
Hæææ sier eldste i været..
Minsta sitter lenge og ser på pakken…
Før hun gliser godt og roper ut.

jeeeeeeej, sjokoladepupp!!

Ha ha ha! Dette var dagens ?#gullkorn #smabarnsforeldre

En video publisert av Idebank for småbarnsforeldre (@smabarnsforeldre) onsdag 03. Feb.. 2016 PST

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg