Gullkorn i panikk.

Mamma Hjelp !Mamma Mammaaa..

Du må hjelpe meg !!

Panikken hennes er til å ta og føle på.

Ytterdøren blir brutalt revet opp, og hun stapper opp trappen fortere enn bena kan bære henne.

Mamma kom da, kom!
Jeg prøver så godt jeg kan å være rask, men kroppen går i slowmotion med denne store kula på magen.

Hva er det.

Du MÅÅÅ hjelpe meg!
Jeg hører stemmen hennes nærmest briste

Hva er det da?

Du må komme å tørke!

Tørke?

Ja, hun står med armene rett ut fra kroppen og panikk i blikket midt i trappen.

Tørke??

Ja ikke bare stå der da, sier hun oppgitt, kom å tørk!

Tørke?

Hva da?

jakka mi vel!!

Men den er jo ikke våt?

Våt nei, eller jo, litt !
Sier hun forvirret og oppgitt.

Litt?

Ja, Jonatan sikla på den!

Men kjære deg, sier jeg og legger hodet på skakke, det er da ingen krise.

Ehhh joh!

Det går fint Matilde.

Eh Nei,

Eh jo sier jeg oppgitt og viser henne med tydelig bevegelse at hun kan gå ut igjen.

Men mamma, skjønner du ikke?

Nå er jeg jo full av Koronavirus!!

7 kommentarer
    1. Herlig. Jeg hadde med meg tobakk gutter for å kjøpe Lørdagsgodt. Han ene kom litt nær en dame. Hun så en meter helst to vekk. Han spurte da om det var barnemeter eller voksenmeter for han var bare 5år. Damen fikk seg en god latter

    2. 😂😂😂😂😂 genialt😂😂😂😂 klart man må være forsiktig😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg