Gullkorn som tok oss på senga, bokstavelig talt.

Barnetvtid…

Jeg nærmest småløper til senga og strekker meg ut, alt vi hører i huset er barnetv, latter innimellom og oppvaskmaskinen som gjør jobben sin.

Det er ikke mange minuttene som går før jeg får selskap.
Mannen har spottet tærne mine på sengekanten og kommer småløpende inn..

Han kryper godt inn til meg og tar godt rundt meg og kula.
Vi lukker begge øynene, en liten pust i bakken er jammen meg godt.

Det tar ikke lange tiden før jeg kjenner kroppen slapper helt av, puh denne dagen har jammen gått i ett, som alle andre dager.

Vi får noen minutter slik, 100% egentid.. før vi hører små tuslende ben og en slepelyd.

Det er vesla som kommer rundt hjørnet med kaninen slepende langs gulvet.
Hun har luktet lunta, mamma og pappa har egentid…

Her er dere jo.. sier hun idet hun tusler inn på rommet.

Etter mye lyd og strev sitter hun i senga, mellom oss og gliser.

Jeg er tørst sier hun og nikker på hodet.

Ja jeg skal fikse litt drikke straks sier pappan uten å åpne øynene…

Ja masse drikke sier hun ivrig å slår ut med armene.
Jaaada.. masse drikker sier pappan mumlende mens han legger seg enda bedre tilrette.

Det blir stille en stund.

Har dere sheks?

nesen2

Nå er ikke pappas øyne lukket, han slår de opp og røsker litt i meg.

Hva er det du sa?

Har dere sheks? Sier hun igjen med spørrende øyne.

Om vi har seks? ehh.. han dulter desperat borti meg for å få meg til å avlaste.

Seks? Sier jeg og setter meg litt opp for å få øyekontakt.

Mhmmm sier hun og nikker så flettene spretter.
Det hadde jeg og Tobias i barnehagen i dag sier hun, mens hun plasserer kaninen godt i armkroken.

Masse.

Ehh jaha,
Men mamma og pappa har ikke sex nå altså, sier pappan og setter seg opp.
Vi bare koser og slapper av litt… mammaer og pappaer kan ligge i senga sammen uten å ha..

Jeg ser han sliter stakkar, der han sitter å skal forsikre vår vesle 3 åring hva som egentlig foregår..

Mamma og pappa bare slappa av, bryter jeg inn.

Har dere litt sheks da?

Nei, nei, ingen sex her sier pappan nærmest desperat.

Ikke med brunost en gang?

 

Det går tre sekunder, og vi skjønner hva vi EGENTLIG var i ferd med å rote oss selv utti.

Jo kjære deg, selvfølgelig har vi kjeks sier pappan ivrig og ikke minst lettet mens han hopper ut av sengen.

Kom vennen, så skal vi finne både kjeks og brunost.

130233

 

7 kommentarer
    1. Haha!

      Nevøen min og jeg satt oppe på galleriet i kirken under en gudstjeneste en gang, hvorpå han lente seg mot meg og hvisket i øret mitt:
      “Tante, når gudstjenesten er over, skal vi to ned der og ha sex”
      Gjett om det var en tante som knakk sammen av latter midt under gudstjenesten, da!
      For ordens skyld – han refererte selvsagt til kjeks (kirkekaffe) 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg