Har du medlemskort?

//annonse

Har du medlemskort?
Som regel alltid blide, spør de bak kassen, om det forbaska medlemskortet.
For svaret er egentlig ja, jeg har jo medlemskort og jeg tok det jo av en grunn. Det er jo aldri dumt å spare penger.
Men jeg glemmer de ALLTID!
Det er ingen hemmelighet at de hoper seg opp, noen av de forsvinner til og med. Poff så er de sporløst forsvunnet. Folk snakker om vaskemaskiner som spiser sokker, vel jeg har en lommebok som spiser kort.
Jeg har medlemskort for to ulike matbutikker, jeg har et eget kort for bleier og bind, jeg har ulike kort til klesbutikker.
Jeg har medlemskort i sportsbutikker, møbel, kaffe og lekebutikker, ja you name it liksom.
Vi snakker fly, mat og bleiebonus her !
Er man dyktig, og benytter seg av medlemskapene sparer man penger, Ganske mye også faktisk.
De gangene vi har vært flinke til å bruke våre medlemskap har vi endt opp med engratis vaskemaskin iløpet av et år feks.
Men, etterhvert som det har hopet seg opp har det hele tatt en ond turn.
Alle kortene har blitt liggende hjemme og jeg må svare den blide damen bak kassen.
Medlemskort ja,
Ja du, det har jeg, men det ligger hjemme.
Det må da finnes en eklere løsning har jeg tenkt lenge, og forrige uke fikk jeg erfare at det gjør det jammen!
Hils på min nyeste app JOYN! (finnes både til android og iphone)

Denne altså <3
En app som har absolutt ALLE mine medlemskort.
For telefonen har jeg alltid med meg, uansett hvor jeg er. Og nå er også medlemskortene med.
JOYN er latterlig enkel i bruk, de aller fleste kortene kan enkelt scannes inn ved å scanne strekkoden på de.

Det ligger allerede et lite arkiv med forslag på kort du kunne scanne og om det ikke ligger inne kan du registrere manuelt.

Jeg tok en real opprydning, fant blant annet ut at jeg hadde intet mindre enn fire bleie og bind kort etter en rask sjekk.
Bleie/bind kortet ligger ikke der, men dette kunne jeg da registrere manuelt.
Kortene finner du lett. I en karusell i startbildet på appen ligger de.
Når du kommer til kassen bare trykker du på strekkoden og scanner i kassen.

En ekstra fordel er at du får samlet tilbud og meldinger i denne appen også.
Til hvert enkelt kort er det egne muligheter og oversikter som du kan trykke deg inn på.
På kinopluss kortet har jeg feks tilgang til Kinoprogram, medlemsfordeler og mulighet til å bruke poengene mine. Genialt!

Alle tilbudsmail osv kommer også i appen, og du kan enkelt kontrollere hvem du vil motta fra og ikke.
Lommeboken er slankere, kortene er alltid med meg og jeg kan smile bred tilbake til damen i kassen og svare
Medlemskort ja, JA det har jeg… MED meg.

 
Vil du også slanke lommeboken litt? JOYN laster du ned helt gratis HER

6 kommentarer
    1. Genialt! ?
      Men hvordan får jeg scanna inn kortet? Klarer ikke se at det er et valg jeg ?

    2. Det beste er de stedene hvor de bruker mobilnummeret istedenfor kort!
      Da kan til og med andre registrere bonus til deg (f.eks er ikke foreldrene mine så opptatte av å ha medlemsskap hos Polarn o pyret, men hvis de handler gaver der, registrerer de det på mitt nummer, og jeg får bonusen?)

    3. Takk for tips! Men sliter litt med å registrere kortene. Står at man må taste inn “gyldig til” men stor jo ikke gyldig til dato på mine kort ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg