Herlig rabattkode på matkasse – på tide å teste?

//annonse

Det er akkurat som om hele huset blir satt på pause når det ringer på.
Alle fryser til og stopper med det de driver med.
Holder pusten gjør vi også.
Om vi er flere i samme rom begynner blikkene å flakke.
Vi titter på hverandre som skremte høner.
Hvem kommer til å nå døren først.

POFF
Går startskuddet og iløpet av sekunder er stillheten blitt til et race hvor første mann til døra vinner.
Den som står på utsiden må tro det er elefanter som bor her i det 3 unger buldrer mot hoveddøra.
Jeg strekker hals for å se,
hvem i alle dager er det som kommer til oss i dette snøværet her.
Det er mandag og det siste jeg ønsker meg nå er besøk.
Jeg hører døren rives opp.
Hei, her kommer jeg med denne ukens middager sier en trivelig stemme.
Hæææ sier fem åringen.
Jeg setter den her jeg sier han før jeg hører han trasker tilbake til bilen.
Maaaamaaaa, det er miiidddag.
I det jeg runder hjørnet ut i gangen ser jeg en kar vinke fra en bil på gårsdplassen og i gangen står en stor herlig eske.
Propp full av deilige råvarer til tre herlige FERDIGPLANLAGTE middager.
AHHH midt i ettermidagskaoset hadde jeg helt glemt at jeg hadde unnet familien denne luksusen til denne travle uka som venta oss.
En uke proppfull av møter, avtaler, kurs, jobb, tannlegetimer, legetimer, skole, barnehage og alt annet.
Er DET middag sier hun å rynker på nesa?
Femåringen er skeptisk.
Jepp, 3 sunne raske middager sier jeg og lemper esken inn på kjøkkenet.
En matkasse fra Adams finnes i mange utgaver,
Vi har denne uka ekspress familie pluss, som er en matkasse i XL format. 3 middager, nok til 6 personer.
I tillegg er middagene raske å lage (15-20 minutter) sunne, varierte og lager lite oppvask.
Med andre ord perfekt for en travel uke. Og hvordan ser egentlig en middag på 20 minutter ut?
Kanskje slik?.

Ekspresskassen finnes i tre størrelser,
For XL familien, for en normal stor familie, og til to
I tillegg kan du blant annet få varianter som Familiefavoritter, Sunn og lett, Inspirasjonskassen, Adams Velg og vrag og Fri for kassen.
Mer om de kan du lese her.
Å få matkasse er en god avlastning i hverdagen.
Det er god inspirasjon for nye smaker og middagsimpulser og ikke minst er det spennende med nye råvarer fra leverandører man kanskje ikke har testet tidligere.
 
 
Her er innhold fra en matkasse vi har mottatt tidligere:
Friske, sunne og gode råvarer.
Om du har vurdert å teste matkasser, kan kanskje en rabattkode gi deg det siste puffet?
Og den vi skal dele med deg nå er igrunnen knakanes god.
Ikke bare 25% rabatt på 1 kasse, men på 2 leveringer!
Benytter du rabattkode:

TAKKSMABARNSFORELDRE

får du hele 25% rabatt på hele handlekurven i 2 leveringer!
Bestill din matkasse her 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg