Hipp Hipp HIPP hurra! Vinnerene er trukket!

Vinnerene er trukket

Det er 1.mai, man hører jo nesten 17. mai toget komme masjerende i bakgrunnen.
Jeg må innrømme, 17 mai er ikke min favorittdag, men jeg skal unngå å syte å klage om akkurat det.
For det som er stas, er å kose oss med unga denne dagen, for DE elsker den jo.
 
I år er det 200 år siden grunnlovet ble signert og da har vi jo ekstra god grunn til å feire litt ekstra 😉
Mange gjør litt ekstra stas på 17. mai i år, og sammen med HIPP gjør vi ekstra stas på deres nye
spesial utgave til fruktsmoothie til 200 års jubileet og våre fantastiske følgere.
En utgave med tre norske favoritter, eple, pære og banan. Vi har fått prøvesmake og våre små likte den VELDIG godt.
20140305_152714
Alle våre tre er veldig glade i disse smoothiene på flasker og sluker de fortere enn vi har fått skrudd av korken.
Vi bruker smoothiene som mellommåltider, som pynt på havregrøten, som kos også er de veldig veldig gode som syltetøy.
Her om dagen laget jeg våre Havrevafler, og smoothiene ble veldig populært tilbehør.
collageEkstra stas var det å få klemme på og smøre utover selv.
DSC07956
 
Og som jeg skrev innledningsvis vil vi gjerne gjøre litt ekstra stas på dere nå i disse Hipp hipp Hurra tider!
 

Her er de 5 heldige vinnerene som hver vinner 20 smoothies fra Hipp:

Chatrin Rognmo

Solveig Alice Johansen

Eivor Gamsy

Pål Kværnerud

Natalie Martins midtbø

Vil også anbefale å følge HIPP på FACEBOOK, der har de mange giveaways og mye spennende som skjer!
 

535 kommentarer
    1. Ønsker å vinne til min sønn på straks 11 mnd, som skal oppleve sin første 17 mai i år 🙂 Han ELSKER smoothies!

    2. Ønsker å vinne til guttungen på 1 1/2 år som digger smoothie 😉

    3. Ønsker å vinne til min sønn Phillip som er 1 år og elsker smoothiene til Hipp.

    4. Jeg ønsker å vinne til sønnen min Ulrik på 6,5mnd ♡ Han eelsker smoothiene! 🙂

    5. Til min lille gutt på 1 1/2 år og til storesøster på 4 år, som elsker å få det samme som lillebror 🙂

    6. Jeg ønsker å vinne smoothie til lille Andreas på 9 måneder 🙂

    7. Ønsker å vinne til min prinsesse Celine som fyller 1 år i morgen – som også er den som sluker disse smoothiene 🙂

    8. Vil vinne smoothie til ungene mine, Ophelia og Orion, på 1 og 2 1/2 år 🙂

    9. Ønsker å vinne det til min venninne og navnesøster Hanne-Mari. Hun fødte i uke 28 ei nydelig jente, og hun og mannen trenger litt ekstra glede i hverdagen. Det ser ut til å gå bra med jenta, men de har hatt mye å stri med det siste halve året siden hun ble født. 🙂

    10. Vil gjerne ønske til min datter .hun er fem år og aldri likt frukt.men smoothie liker hun og er eneste mulighet å få i henne noe frukt:)

    11. Ønsker å vinne smothies til tantebarna mine som fortjener litt flaks etter en slitsom vår, Oliver og Isabella ❤️

    12. Håper å vinne til min datter Elea Celin på 9 mnd, tipper storebror Emilian på 3 år også vil ha en smakebit om vi har vinnerlykken med oss:) Barna mine elsker smoothies, og jeg elsker at de er sunne og økologisk;)

    13. Ønsker å vinne til min sønn, Mio, på 20 mnd som ELSKER smoothie’s fra HIPP 🙂

    14. Det hadde vært supert til vårt lille smoothietroll.. 🙂 Skjønner henne godt, de smaker jo ganske godt.

    15. Jeg vil vinne smoothie til min 17mnd gamle datter som elsker smoothies 🙂 beste lørdagsgodtet hun kan få! 😀

    16. Vil vinne smoothie til trollungen min Maiken på 15 mnd, hun spreller med armer og bein når hun ser en smoothie 🙂

    17. Ønsker å vinne til sønnen min Noah 2 1/2. Han eeelsker smoothie!!! 🙂

    18. Ønske å vinne tell dattra mi på 1 år. Ho har melk/egg/peanøtt allergi å da e det plutselig mye mindre utvalg av mat. Smoothie e helt klart en stor favoritt og en helt som mellommåltid.

    19. Vil gjerne vinne til min lille skatt, Birk. Han har akkurat blitt 9 mnd.

    20. Leah Amanda som ble 1 år 27.4 vil jeg vinne til. Dette er så og si det eneste hun spiser til det er tomt. Blir så glad når hun får den i hånda.

    21. Lillesnuppa mi som snart et stor nok til å få smoothies, og som elsker den bittelille smaken hun har fått til nå. Også må kusina hennes på 9 mnd få. Hun digger smoothies og det hadde vært fin overraskelse å kunne gi henne noen poser når hun kommer hjem fra den 1 mnd lange ferien de er på nå 🙂

    22. Her har vi to som elsker disse!
      Storebror på 4 og Lillesøster på 1 er superfornøyde når disse tas frem på tur (også funker de bra ved sykdom

    23. Til mine søte døtre , eldste som blir 2 på august å til lille tupp som ble født på Januar i år 🙂

    24. Til den største på 7 år (ja, han spiser også slikt!!!), og den minste på 5 uker (som må vente litt…. men det er jo god holdbarhet på dem!) 🙂

    25. Jeg ønsker å vinne til min sønn som
      nettopp fylte 1år 🙂 Han er helt vill etter smoothie! Armer, bein og munnen går så fort han ser en smoothiepose! 🙂 .. og den er borte på et blunk 😉

    26. Jeg ønsker å vinne til Jakob på 10mndr som slettes ikke synes mat er greit i perioder pga refluks. Han elsker smoothie og det er ofte redningen. Også deler han gjerne med fetter på 11mndr og kusine på 3år (og andre som måtte komme på besøk eller vi er sammen med).

    27. Vi har to barn på 1 og snart 3år som ELSKER disse flaskene. Så de hadde blitt veldig glade hvis vi fikk dem 😀

    28. Jeg ønsker å vinne til jenta mi Marie på to år som er veeeldig glad i smotti som hun kaller d 😉

    29. Ønsker til veslejenta mi på snart 6mnd, ho synes frukt fra hipp er godt

    30. Ønsker å vinne til mine to jenter på snart 5 og 1 år. De elsker smoothies:)))

    31. Ønsker veldi å vinne disse til gulle mitt Mathias, so bare eeelsker babysmoothies!!

    32. Rart, her kom ikkehele innlegget. Lillesøster blir ett år 15 mai. Mulig hun kan dele både med storesøster og (mammaen sin og).

    33. Ønsker å vinne smoothies til mine skjønne små gutter. Eldstemann elsker smoothie & yngstemann er nettopp begynt med fast føde.

    34. Til lillefrøkna på 7mnd som akkurat har lært seg å spise smoothie selv 🙂

    35. Alle mine 3 på 6 år, 4 år og 15 mndelsker disse smoothiene, så vil vinne de til dem

    36. Ønsker å vinne til våre to gutter på 1 og 3 år. Siden jeg skal jobbe 17.mai hadde dette vært en fin kos til gutta og pappa’n:)

    37. Jeg ønsker å vinne til min sønn på 15 måneder. Han elsker å få med seg disse i matpakken.
      Takk for tips om å bruke de til syltetøy. Det har jeg ikke tenkt på før 🙂

    38. Hvis jeg vinner vil jeg gi smoothie til gromgutten Magnus Leknes, som jeg er fadder til:-) Vet at han er veldig glad i fruktsmoothie;-)

    39. Ønsker å vinne til sønnen vår som fyller ett 21. mai 🙂 Han er kjempeglad i smoothier 😀

    40. Vil gjerne vinne smoothie til min herligste gutt som nettopp er blitt storebror! HiPP Hurra!

    41. Jeg vil gjerne vinne noen smoothies til mine to smårollinger, her går d gjerne 4 om dagen! 🙂

    42. Ønsker meg gjerne smoothie til alle mine barn (gutt6,jente5,jente2),de elsker smoothie alle sammen 🙂

    43. ønsker å vinne smoothie til min lille smoothieELSKER på ett år 🙂 Magnus blir helt vill når vi går forbi smoothien på butikken, hyler å roper å overlykkelig når han får en i handa 🙂

    44. Ønsker å vinne til min 10 måneder gamle datter som blir helt vill i blikket bare hun ser en smoothie! Hun hyler i butikken om hun ikke får holde den, og blir illsint så fort vi må legge den på båndet! Og veldig stas er det at hun forstår sugeteknikken alene!! Hun syns det er utrolig godt og kunne vell spist disse hele dagen 😉 Vi er veldig glad i å ha de med på tur 🙂

    45. Til både mini på 9 mnd. og storesøster på 4 år, som har fått øynene opp for lillebrors fruktmoser og smoothier, og stjeler som en ravn hvis hun får muligheten! <3

    46. Ønsker å vinne de til gutten min som snart fyller 1 år:-) (og det skulle ikke forundre meg om storesøstra kommer til å spise noen heller :-D)

    47. Ønsker å vinne til mine små jenter på 4 og 5 år som elsker smoothie. Sist de fikk smoothie lå det i påskeegget, like populært som godteri

    48. ønsker å vinne til mine to gutter; Marcus på 2,5 år og Niclas som blir 8 mnd på 17. mai, de elsker squeese smootier begge to! og her i huset går det bare i hipp siden det er det eneste barna gidder å spise ;o)

    49. Ønsker til pjokken min på 9mnd som har vært forkjøla i ei uke og ikke vil spise annet enn smoothie. Det er jo så vanskelig å tygge maten når man er tett i nesen….

    50. Smoothiene er populære hos både eldste på 4 & yngste på straks 2. 🙂

    51. Til min yngste sønn som letter i stolen da smoothien konmer frem 🙂 Han er 13 mnd.

    52. Mine to gutter på 5,5 og 2 år er utrolig glad i Muudi (som 2-åringen sier) og de ville blitt glad om de vant 🙂

    53. Ønsker å vinne til sønnen min William som er et år nå! Han ELSKER frukt! Og ihvertfall smoothier<3 full fres hele dagen og da er det godt med litt ekstra påfyll med sånne poser! 🙂

    54. Ønsker og vinne til sønnen min som snart er 10 mnd, og han elsker smootie 🙂
      Går noen slike poser i løpe av en uke, så hadde vært kjempe kjekt og fått litt påfyll med de 🙂
      Han hadde blitt kjempe glad, og det hadde mammo også.
      Ikke minst smaker denne super godt!

    55. Ønsker å vinne smoothie til mine 2 små på 2 og 3 år :o) De elsker disse smoothie posene!!

    56. Mine små Luka og Jakob på 2 og marko på 10 mnd blir nok kjempe glade 🙂

    57. Viktor på 2,5 år og Eyvind på 4mnd har veldig lyst til å prøve disse!

    58. Minisnupp på 1,5 år ønsker seg disse:) hun står foran skapet og spør om sånne hver dag; )

    59. Sebastian på 14 måneder elsker disse! Hadde vært stas å prøve den nye favoritten

    60. Ønsker å vinne til jenta mi på 14mnd som eeelsker de! Vi skal i konfirmasjon, på 17.mai fest, i barnedåp og navnefest denne våren, og de hadde nok blitt delt med fetter’n også 🙂

    61. Vil gjerne vinne til min Åse på ti måneder i dag. (Også skal dere ikke se bort ifra at faren hadde likt de godt også;) , de pleier å dele broderlig )

    62. Jeg vil gjerne vinne smothie til jenta mi på snart 3 år som elsker smothie.

    63. Jeg ønsker å vinne til den lille jenta mi på 10 måneder! 🙂 Hun elsker smoothie!

    64. Ønsker å vinne til jentå mi på snart 1 år 🙂 Hun elsker disse smothiene :)!

    65. Ønsker å vinne til mine to søte små ♡ Thea Elida på snart 4 år og Hedda Sofie på 9 mnd 🙂 super populære her hjemme. Spises noen nesten hver dag 😉 sunt og godt!

    66. Til jenta mi som eeeelsker smoothies 🙂 (og kanskje en smak til meg selv hehe)

    67. Jeg ønsker å vinne til min datter Oline som skal begynne å utforske smaker 🙂

    68. Lille Mara elsker frukt og spiser det med høylydte nom nom nommer. Hun hadde garantert blitt glad for litt smoothie 🙂

    69. Til mine barnebarn på 6 mnd, 1 år og 2 år.
      De Elsker smoothie 🙂

    70. Noah Alexander snart to år eeeelsker smootien så håper vi kan vinne til han 😀

    71. Ønsker å gi det til lillegull som kommer til å fly i taket av glede 😀

    72. Jeg ønsker å vinne smoothiea til min sønn på 2 år. Veldig greit å ha med smoothies på feks bæremeisturer 🙂

    73. Ønsker å vinne til min sønn Hans på 7,5 mnd som liker fruktsmoothie VELDIG godt:)

    74. Eg vil vinne til sønnen min som skal begynne å få meir fast føde no og utforske matverden, han e snart 6 mnd 😀

    75. Har to barn som synes disse smoothiene er veldig gode, de sluker de så fort vi får skrudd av korken 🙂
      (Men jeg må si meg enig med dem, de er jo kjempe gode 🙂 )

    76. Jeg ønsker å vinne til datteren min 🙂 hun er 1 1/2 år og elsker fortsatt smootiene 🙂

    77. Ønsker å vinne til min lille gutt på 8 mnd. Han elsker disse og synes grøt og middagsglass er barnslig. 🙂

    78. Jeg ønsker å vinne til jenta mi på 2 år, som nesten ikke spiser frukt og grønt, men som elsker Hipp smoothiene! 🙂

    79. Til sønnen min og hans kusine som begge er veldig glad i Hipp Smoothie 🙂

    80. Jeg ville gitt halvparten til nevøen min og den andre halvparten til min sønn <3

    81. Ønsker å vinne Hipp smoothies til min lillegutt som fyller 1 år på kommende tirsdag. Han er veldig glad i dem.

    82. Ønsker å vinne til jenta mi som fyller 1 år 16. mai og storesøster på snart 3 år som også er veldig glad i smoothie.

    83. Ønsker å vinne smoothies til min sønn Olav Engebret på 9 mnd som blir helt vill hver gang jeg tar frem en slik pose til han:D

    84. Jeg ønsker og vinne til sønnen min Gabriel på 6 mnd som ELSKER smoothie ! Lille gutt spreller med hele kroppen bare han ser en sånn pose med smoothie 🙂

    85. Om jeg hadde vunnet hadde jeg delt smootiene til min sønn på 9 mnd og nabojentene som er strax 10 mnd

    86. Ønsker å vinne til datteren vår på 2 år. Når hun ser smoothie-posen lyser hun opp i et stort smil og sier “smuuudi” 🙂

    87. Herman på snart 9 måneder har akkurat lært å spise disse selv. Han elsker de og hadde blitt strålende fornøyd om han hadde vunnet. Storesøster Iselin på 3 hadde nok vært til hjelp, kjenner jeg henne rett. 🙂

    88. Ønsker å vinne til min prinsesse på 4 år og prinsen på 1 år som elsker de 🙂

    89. Jeg ønsker og vinne de til min sønn på 6mnd! Hadde vært stas for han liker de så utrolig godt!:)

    90. Ønsker å vinne smoothies til mine tre barn og dere venner. Alle elsker smoothies:-))

    91. Ada på 8 måneder hadde blitt storfornøyd om hun hadde vunnet. Hun elsker smoothie!! Her i huset går det med et par hver eneste dag 🙂

    92. Dette er barna mine på 4,5 år og 1 år veldig glade i. Så jeg ønsker å vinne det til dem. 🙂

    93. Ønsker å vinne disse til mine to på snart 3 og 4. De elsker dem! 🙂 Perfekt i matboksen, på tur, og til mellommåltid. 🙂
      Alltid stas å få velge smoothie selv på butikken. 🙂 Super praktisk 🙂
      Får også et barn til i sept. og regner med den blir like glad i smoothie etterhvert.

    94. Dette hadde vært kjekt til tvillingene mine på straks 2 år:) de elsker smoothies;)

    95. Ønsker å gje desse til min son på 1,5 år, som synest han aldri kan få nok smoothie! 🙂

    96. Datteren min Live elsker Smoothieposer 🙂 vi bruker dem som mellommåltid eller bare til kos 😉 gode å ha på biltur er de og

    97. Vil gjerne gi til min sønn på 3,5 år, som elsker fruktsmoothien til Hipp. Genial å ha med i dyreparken!

    98. Jeg ønsker å vinne de til datteren vår på 1 1/2 år. Hun elsker smoothiene, og når annen mat ikke frister er de alltid like populære

    99. Mine gutter er tre og seks år, og de elsker fortsatt disse! Vinner vi, skal vi dele med deres yngre søskenbarn også, for de er populære i hele familien 😀

    100. Jeg ønsker å vinne de til datteren vår på 1 1/2 år. Hun elsker smoothiene, og når annen mat ikke frister er de alltid like populære

    101. Ønsker å vinne til min sønn som blir 2 år i mai 🙂
      Han er veldig glad i smoothie.

    102. Min datter Victoria på 6 mnd ønsker smothies.. Hun elsker det og får ikke nok 🙂

    103. Lille Celine på 6mnd ønsker seg veldig disse! De er SÅ populære 🙂 I heimen er det vel foreldrene som gleder seg mest til 17.mai, hennes aller første <3

    104. Jeg ønsker å vinne til datteren min på 17mnd, som står ved kjøleskapet og sier ” nam nam, takk takk ” i håp om å få en smoothie 😀 ♡

    105. Vil gjerne gi smoothie til min kjære sønn på 2år, han elsker det.

    106. Ønsker å vinne disse til datteren min, Frida Emilie, da hun er stoor fan av disse 🙂

    107. Ønsker å vinne til min lille prins Alexander som er utrolig glad i “mudi”

    108. Til vesle snuppa på 2 år 🙂 god næring da frøkna er syk og ikke vil spise noe som helst….smoothie glir ned 🙂

    109. Jeg ønsker å vinne til min datter Victoria på 2 år som er veldig glad i Hipp smoothie 🙂

    110. Min nydelige prinsesse Marte Sofie som hver morgen går i kassen der vi har frukt og mat og finner seg en pose;-)

    111. Til min Sander på 2 og 1/2 og min Emilie på 5,begge har vokst opp med disse,og liker dem fortsatt like godt:)

    112. Ønsker å vinne til sønnen min på litt over året ,som er kjempeglad i smoothie! 🙂

    113. Hadde vært helt supert om vår lille gullmann på 10 måneder hadde vunnet hipp smoothie

    114. Jeg er alene med mine to små Gullunger. Gutten på 2 år (21. Mai ’14) & jenta på litt over 9 mnd eeeeeelsker HIPP smoothier. Smoothiene går bort på høykant hos begge. De kan visst ikke få nok! Bruker å kjøpe inn 15-20 stk i gangen. Å vinne smoothier her hos dere hadde Vært MIDT I BLINKEN for oss, & spesielt for barna

    115. Lyst å vinne denne til sønnen min Gabriel, 15mnd 🙂 han elsker smoothiene!

    116. Ønsker å vinne til minstejenta mi på 2 år, som elsker smoothie 🙂 Og jeg tipper hun gjerne også vil dele med storesøstrene på 4 og 6 år, innimellom, siden de også elsker smoothie 😉

    117. Eg ønsker å vinne dei til mi lille datter som ligg lang flat på sofaen med feber idag. Som berre er 16mnd:)

    118. Ønsker å vinne te guttongen på 2 som fremdeles elske dei smoothie’ene. Klare alltid og grine seg til en på butikken 🙂

    119. Jeg vil vinne til min datter på ett år, som lyser opp når vi tar frem en slik☺️

    120. Jeg ønsker å vinne smoothie til min sønn som blir 2 den 10.05 🙂 Han elsker alle smakene!

    121. Mi lille Lovise Johanne på 1 år elska de smootiepakkan fra dokk❤️❤️ Ho ville sikkert gjerne hatt nån på 17 mai!!

    122. Jeg vil vinne smoothie til Fride som akkurat har fylt 1 år. Hun elsker smoothie! 🙂

    123. Jeg vil vinne dette for jentene mine på 10 mnd og 5 år! Begge elsker hipp smothiene!

    124. Min datter Aurora på 14 mnd som eelsker smoothie 😀 Dagens høydepunkt når hun får en slik!

    125. Ønsker å vinne til begge barna dattra mi på 3 elsker smoothie. Samme gjør datteren på 8 mnd.

    126. Ønske å vinn til sønnen på 9 mnd(i dag) som elsker smoothie, og litt til storesøster på 4 år som liker å få smake litt av lillebror 🙂

    127. Vil gi smoothiene til min sønn på snart 16 mnd!!:-) Han eeelsker smoothie og kunne sikkert spist aøle 100 i løpet av en uke..(hvis han hadde fått lov :-P)

    128. Jeg ønsker å vinne til guttene mine, en på 3 år og en på 6 mnd, de eeelsker smoothie begge to! :):)

    129. Eg ønsker og vinne til min kjære datter på 15 mnd som digger disse! Og de glir ned på,på høykant når oppdelte bananer ikke er tilgjengelige 😉

    130. Jeg vil gjerne vinne til min datter Sophie på 4,5mnd som ikke har fått smake smoothies ennå, og min sønn på 7år som elsker de:)

    131. Hei! Har en 1åring som pga reflux forbinder mat med vondt og derfor er livredd for å smake nye ting. Prøver og prøver å innføre alt mulig, men per dags dato lever han på mm, vann, smoothie og havrepuff..
      Hadde vært strålende å vinne smoothie!

    132. heisann,ønsker å vinne til minst to av mine fire barn… da alle er glade i frukt smoothie,og de pakkene er kjekke for de minste i huset..såjatakk sier nå vi :-))

    133. Eg ønsker å vinne til min kjære datter på snart 2 år som blir storesøster i nærmeste fremtid 🙂

    134. Disse smootiene danker ut mammas hjemmelagde smootie. Jenta mi på 3 år stråler når jeg spør om hun vil ha smootie, men når jeg tar frem blender og begynner å kutte frukt faller entusiasmen voldsomt..! Hehe.. For å unngå raserianfall på en trassig 3 åring, ønsker jeg å vinne disse til henne..!

    135. En favoritt blandt alle barn! Har selv 2, èn på 2 år og en på snart 11 mnd, som ELSKER smoothie 🙂

    136. Jeg ønsker å vinne til datteren min på 7 mnd som elsker disse 🙂

    137. Ønsker å vinne til gutten min på 2 og jenta mi på 4,5 år. De blir aldri for store for deilig smoothie

    138. Til min lille Vincent Milian, som snart fyller 2 år!
      Han og mammaen hadde blitt meget glad for en slik gave, siden han får smoothie kver dag i bhg og ofte som tursnack for å holde blodsukkeret oppe.

    139. Min gode gutt på 2,5 år er heilt vill etter disse. Og på 17 mai er jeg på reisejobb så han ville nokk blitt gla for disse:)

    140. Min datter, Aurora 2 år,synes disse er fantastiske. Jubelen hadde stått i taket dersom hun hadde vunnet. vi krysser fingrene 🙂

    141. Lillebror Emilian Marinius 1 år ønsker veldig å vinne å han deler gjerne premien sin med storebror Casper som er 4 år

    142. Ønsker å vinne til barna mine på 2 og 4 år 🙂 de elsker smoothie!
      Hadde vært kjekke å hatt med seg på reisen når vi skal til dyreparken i kristiansand 🙂

    143. Jeg ønsker å vinne smooties til datteren min Live, på 1.5, og hun vil nok dele litt med bestevennene sine Aurora og Ivan (mens mammane tar seg en kopp kaffe 😉

    144. Alle tre barna her i huset eeelsker disse-og nye smaker hadde vært stas 🙂

    145. Ønsker å vinne til mine tre små på 2, 4 og 6 år, som fortsatt er veldig glad i slike smoothier.

    146. Lillegutt som blir 2 år i juli ELSKER smoothies (eller mundi som han sier), og ville blitt ekstra glad for å fått noen tilsendt i posten 🙂

    147. Jeg vil gjerne vinne smoothies til mitt pøbelfrø på 16 måneder, Anton Emio (:

    148. Ønsker å vinne til mine to små på 1 og 4 år. Begge elskar desse:-)

    149. Min sønn på 2 år berre elske desse her 😉 ønsker å vinne til han 😉

    150. Har lyst til å vinne til min datter Solveig som er 16 måneder stor. Hun elsker disse

    151. Hei! Ønsker å vinne de til mine to søte små 🙂 En gutt og en jente på seks måneder, de elsker smoothie 🙂 Hvem gjør ikke det?!? 😀

    152. Jeg vil gjerne vinne til Sebastian (3,5) og Mathilde (2,5). 🙂
      Solstrålene våre elsker fruktposene!

    153. Min sønn på 13 måneder er kjempe glad i smoothies fra hipp. 🙂
      Har to søskenbarn, en på 9 måneder og en på 5 måneder som vi gjerne ka dele med 🙂

    154. Min gutt på 18mnd sliter litt med å spise frukt, da det lett setter seg fast i halsen (trangt svelg). Disse smoothiene er derfor heeelt geniale og han elsker dem!

    155. Datteren min, Amalie, på 21 mnd ELSKER frukt, og er ekstremt glad i smoothie 🙂
      Hun hadde nok blitt i ekstase hvis vi vant 🙂

    156. Jeg vil gjerne vinne disse smoothiene til pappaen i huset og vår datter Cevija, på ti måneder. Den absolutt letteste måten å få frukt i begge to! 😉

    157. Jeg ønsker å vinne til sønnen min, Isak, på 1,5 år. Han elsker smoothiene fra Hipp! 🙂

    158. Jeg ønsker å vinne smoothie til min kjære lillegutt Mathias på 21 mnd. 🙂
      Smoothie er noe av det beste han får. 🙂

    159. Snuppa mi , Selma Oline på 2 år har siden 4 mnd alder elsket smoothies fra hipp! Hun hadde nok blitt glad for å fått ett “lass”:-)

    160. Jeg vil gjerne at min fineste lille Adelina på 10 mnd skal vinne smoothies. Hadde nok fslt i smak:)

    161. Mine barn på 4 og 8 år elsker disse! Bruker de som godteri og dessert en gang i blandt. 😉 Så de hadde blitt veldig glade om noe slikt hadde kommet i posten! 🙂

    162. Eg ønskjer å vinna til to-åringen min, Sverre! Han elskar hipp sine fruktmosar!

    163. Jeg ønsker å vinne fruktsmoothie til mine to søte små, Erlend og Esther som elsker smoothie 😀

    164. Ønsker å vinne til gutten min på 1,5 år som elsker smoothies 🙂

    165. Ønsker å vinne til mine to gutter, en på 2,5 og en på 4mnd. Begge to elsker disse!!!!

    166. Ønsker å vinne til min datter Oda på 1, som er veldig glad i smoothies. 🙂

    167. Jeg ønsker å vinne til Lillegutten min på 7 mnd og Lillesnupp på 2 år 🙂

    168. Lillemor elsker de! Kjempekjekke som avledning når hun slår seg vrang og vil opp i godteskapet! Eller når mi er ute og triller tur og hun begynner å bli litt lei 🙂

    169. Ja takk! Med ei frøken på snart 3 år som spiser Liite! Er disse kjempe fine, får i hu litt næring. Forr sånne går stort sett ned med engang. Så noen sånne hadde kommet utrolig godt med! 🙂

    170. Ønsker å vinne til min sønn og datter. Smoothie er stor favoritt her hjemme hos oss.

    171. Ønsker å vinne dette til min datter på 10mnd og så ville jeg delt de med min lille nevø som er 9,5.mnd.. De koser seg alltid med en smoothie sammen

    172. Ønsker gjerne å vinne til mine to søte små på 3 og 1,5 år. De elsker smoothies!

    173. Har en stor smoothie fan på snart 2 år ! Han ELSKER HiPP sine smoothier så hadde vært gøy å se om han liker den nye smaken! 🙂 (gjør han garantert!)

    174. Vil gjerne ha HIPP smootie til lille jenta mi på 8mnd som er helt tullete etter smootiene! vi bor på en øde øy med kun 1 butikk så det er vanskelig å få tak i slike til henne ♡

    175. De 2 minste her hjemme elsker smoothie . Erik på seks mnd og Lisa på snart 3

    176. Ønsker å vinne til knøttebanden som er en gruppe med gjevnaldrene som har lekt sammen det siste halve året i mangel på barnehageplasser.. Det hadde vært supermorsomt å overraske dem en dag med havrevafler og smoothie fra hipp.

    177. Jeg vil gjerne vinne det til sønnen min Hafsteinn Freyr som blir 1 år på lørdag! God bursdagsgave dette her 🙂

    178. Heisann! Ønsker å vinne masse deilig fruktsmoothie til mine to supre gutter! 🙂

    179. Ønsker å gi disse til datteren min på 2 år,som nesten aleri spiser middag eller noe. Men smoothie går ned på høykant. Tidenes beste oppfinnelse til dagens mødre,som ofte er på farten 🙂

    180. Super konkurranse! Eg ønsker å vinnr til snuppa mi på 11 måneder! Ho elske dei:-)

    181. ønsker å vinne til min datter som har astma og er vanskelig å få til å spise

    182. Ønsker å vinne smoothies slik at tantungen min kan få de.
      Hun er alltid så blid og fornøyd når vi treffes, og det hadde vært hyggelig å kommet med en smooth gave neste gang jeg ser henne 🙂

    183. Ønsker å vinne til mine nydelige små tantebarn på to år. De elsker smoothier♡

    184. Ønsker å vinne til min lille solstråle på 15 mndr som elsker (!) smoothies!!!

    185. Ønsker å vinne til min lille snuppe som fyller 2 i slutten av denne mnd. Hun har melkeallergi så sånne poser er perfekt når andre spiser sjokolade 🙂

    186. Jeg ønsker å vinne 100 smoothies til lillegutten min Aksel på 10 mnd :):)

    187. Jeg vil gjerne vinne til mine barn på 5 og straks 3år!
      🙂

    188. Jeg ønsker å vinne smoothies til gullgutten min på 2,5 år! Han har elsket disse siden han var bitte liten, og de har nå blitt et fast innslag i tursekken som er med oss i skogen hver helg 🙂 Perfekt mellommåltid!

    189. Har ei datter på 2,5 år som bare spiser disse. Får ikke i henne vanlig frukt så her er det storforbruk av fruktposer. Frukt må hun jo få 🙂 Har en liten gutt på 3 måneder som også skal smake snart, så da hadde det vært fint med noen poser.

    190. Ønsker og vinne til min datter på 1,5 år som bare elsker posene fra HiPP:)

    191. Smoothie er veldig populært hjemme hos oss 🙂 Både 1-åringen og 3-åringen elsker smoothie, så vil gjerne vinne til dem 🙂

    192. Det må vel bli mest til minstemann på 1år, han slurper de i seg i løpet av 10sek! Så disse er populære!

    193. Ønsker å vinne til min kjære datter Emilie som nettopp har fylt 1 år, samt min kjære nevø Henrik som er 1,5 år 😉

    194. Hei! Her i huset er dette en stor favoritt til lille Ingrid som nå har lært seg å spise smootie selv! Hun stråler bare hun ser en pose og ville blitt veldig glad for å vinne noen;) ha en fin 17 mai! Vi skal feire vår første 17 mai som en familie; )

    195. Ønsker å vinne til min datter Thea som er 3 og en halv mnd og snart kan begynne med disse

    196. Min sønn Peder på 2år elsker smoothie. Han vil ha med seg ein kvar gong me skal ut på noke;-)

    197. Ønsker å vinne til min sønn på 5 år, som fortsatt elsker smoothies, men det synes jeg bare er fint 😉

    198. Jeg ønsker å vinne til min datter Alexandra og min sønn Benjamin som elsker disse posene

    199. Jeg ønsker å vinne til jenta mi på 17mnd og fetteren hennes på 29mnd. De elsker smoothie,og det er perfekt å ta med seg disse når vi sammen skal på ferie til syden i sommer.

    200. Ønsker å vinne smooties til min datter Olivia. Smooties går ned på høykant her hjemme 🙂

    201. Min datter Ronja proklamerer ofte “Meg vil ha suudii”, så hun hadde blitt veldig glad om vi vant smoothies 🙂

    202. Ønsker å vinne til min sønn Leon på 6 mnd. Skal til syden i sommer og slike må med! <3

    203. Jeg ønsker å vinne det til min sønn Tage Alexander, som fyller 8mnd den 13mai 🙂 som går å ikke vil ha noe annet enn smoothies da det er kommer 4tenner på en uke!

    204. Det hadde passet perfekt til mine tre små, de er så greie å ha med overalt! 🙂

    205. Ønsker å vinne denne til ungene mine på straks 3 og 1! 🙂 Når de to ser smoothiepakker i kjøleskapet, så går de nesten spinakk!

    206. Jeg ønsker å vinne smoothie til vesle jenta mi på snart to år… Hun elsker dem!! Hver dag, opp til flere ganger om dagen setter hun seg i sakosekken sin, titter på meg, og spør “boothie? Boothie? Boothie??” (som da så klart betyr smoothie) og vinker ivrig med hånda.. 🙂 hun ville blitt kjempe glad!!

    207. Ja, takk!! 3åringen elsker de! Og er ikke lenge før babyen min er stor nok heller! Så ønsker disse til barna mine

    208. ønsker å vinne dette til min datter på 11mnd. vi skal nemlig flytte til Finnmark fra Oslo og det hadde vært enkelt og lettvint i bilen på vei med flyttelasset 🙂

    209. Skulle gjerne hatt smoothie til Magnus’en min på 2 år! Han elsker de og vil alltid ha “mer!”. 🙂

    210. Jeg ønsker å vinne smoothiene til min kjære sønn som fyller 1.år denne måneden . Han har alltid elsket disse!

    211. Min datter på snart 1 år og min sønn på snart 3 år elsker disse smoothiene!!! Skal prøve de på vaffler neste gang:) Supert tips:)

    212. Ønsker å vinne smoothie til sønnen min på 1,5 år som elsker disse 🙂

    213. Til søte Ida vår som snart er 1 år. Hadde vært en perfekt 1 års gave 😉

    214. Har ei snuppe på 1,5 år som elsker de frukt smoothiene:) hu hadde blitt utrolig glad for de 🙂

    215. jeg hadde ønsket å vinne de, min lille babyen elsker bare smoothie 🙂 det hadde vært den beste gaven til han fordi han fyller 1 år 16 mai 🙂

    216. Ønsker å vinne til begge jentene mine. Både ho som blir 3 den 14.mai og som fortsatt elsker disse fra Hipp 😉 og til ho minste som blir 2mnd den 12.mai og som helt sikkert kommer til å elske disse like masse etterhvert 🙂

    217. Ønsker å vinne smoothies til Julie, min datter på 1 år 🙂 Namnam!!

    218. Jeg ønsker å vinne smoothie til min sønn som blir 1 år den 8 mai 🙂
      Han elsker smoothie

    219. Vil gjerne vinne til min datter, Amelia, som er 1,5 år og veldig glad i disse! Hun spør etter en hver dag når vi kommer hjem fra barnehagen, og koser seg med den mens vi venter på middag. Geniale å ha med seg på tur er de også 🙂

    220. For en premie! Jeg kunne gjerne vunnet alle 100! Har ei jente på snart 19 mnd som elsker smootier. Hun går og henter seg i skuffen, og roper “nam-nam” til vi åpner den. I løpet av en uke går det vel med 15-20 stk! Håper virkelig vi vinner 🙂

    221. Jeg vil gjerne vinne til min sønn, Jonathan på 3 år. Han elsker disse smoothiene 🙂

    222. Ville gi de til sønnen min som akkurat har blitt storebror 🙂 Han fortjener noe ekstra godt <3

    223. Min sønn på 19 mnd elsker disse. Fint som mellommåltid, desser eller ekstra kos.

    224. Sønnen min på 1,5 år elsker disse. Vi kjøper ofte dette og er perfekt “i farten” mellom måltid eller som snack

    225. Dattera mi elsker disse, perfekt til å ha med på tur, i barnehage, som mellom måltid eller som kos 🙂

    226. Ønsker å vinne til mine 2 gullgutter på 1,5 og 3 år som elsker smoothies 🙂

    227. Hei. Jeg vil veldig gjerne vinne smoothier til mirakeljenta mi Oda Victoria som blir 1 år 28. mai! Hun elsker smoothier, og de er supre på farten og som mellommåltider.

    228. Hei!
      Min sønn på snart 2 år elsker disse, de fungerer som dessert, mellommål, insentiv, trøst, snacks, de dekker kort sagt mange behov og ønsker! Ja takk!

    229. Min herlige gutt på 10 mnd elsker disse og ønsker veldig gjerne å vinne ❤️

    230. Vil gjerne vinne smoothie til barnebarnet mitt Cornelia eg 😀 Hon elsker smoothies

    231. Amanda er utrolig gla i frukt smootiesene fra Hipp. Hun ville virkelig satt pris på å vinne 🙂

    232. Jeg vil gjerne vinne smothies til mine to gutter. En på 3,5 og en på 10mnd. De elsker smothi og får det til lørdagsgodis☺

    233. Ønsker å vinne til min datter Sarah på 19 måneder. Hun elsker smothies og hadde satt stor pris på dem:)

    234. Jeg ønsker å vinne smoothie til min datter på 4 år, og min sønn på 1 år 🙂 Smoothie går ned på høykant her i huset, så dette hadde vært supert 🙂

    235. Hei 🙂 Jeg ønsker å vinne til nevøen min som er 16 måneder som elsker disse fruktposene 🙂

    236. Min datter på 16 mnd har allerede smakt 17.mai-varianten, og elsker den – slik som alle HiPP sine smoothier

    237. Ønsker veldig å vinne til 2 åringen min som er absolutt avhengig av en for dagen, og den MÅ komme løpende og skru seg opp i det han åpner øynene sine. Ellers har vi en utrolig gretten 2 åring på morgenkvisten, resten av dagen blir heller ikke noe gøy om fruktsmothien uteblir. Så ja ønsker oss veldig denne premien her <3

    238. Sønnen på straks 4 år 🙂 Han har fått smothies fra Hipp hele sitt liv, og elsker de fremdeles like høyt! Og det er jo så praktisk i utebarnehage når vepsen begynner å suse rundt…
      🙂

    239. Jeg ønsker å vinne til mine to tvillinggutter som elsker disse!! Nå har pappaen pappaperm og disse hadde vært supre å ha med på utfluktene deres. ☺:-)

    240. Hei, vil gjerne vinne til min datter Mie Amalie som fortsatt velger frukt,bær og vann fremfor godteri og brus:) Hun elsker fruktsmoothies:) og jeg som mor er sååå takknemlig for det:)

    241. Lucas på 10 månder ELSKER disse, når han ser jeg tar de ut av kjøleskapet begynner armer og bein å gå av seg selv, og det har han gjort fra han var 4 månder 🙂

    242. Ønsker å vinne til min datter på 7 mnd og til min datter på 2,5 år. De er like populære til dem begge!

    243. Vil gjerne vinne til gutten min Aksel (10 mnd), han er veldig glad i smoothies 🙂

    244. Ønsker til sønnen min Leander når han skal begynne med fast føde 🙂 Gleder oss til vi kan begynne med smoothies, er jo så godt 🙂

    245. Eg ynskjer å vinne desse herlegheitene til sonen min Bjarne, det er favoritt “snopet” hans:)

    246. Ønsker å vinne til mine to herlige barn Thea ti mnd og Markus 2 år:)

    247. Ja takk,har 4 små som er veldig glad i disse smootiene 🙂 men spesielt lille Teodor på 7 mnd 🙂

    248. eg ønsker å vinne til eldste jenta mi som snart er 5 år, hu foretrekker hipp smoothie framfor lørdags godt, og til tvillingjentene mine på 4 mnd som er veldig gla i banan smoothien!:)

    249. Hos oss går smoothie like lett i 9-åringen og 8-åringen som atpåklatten på 10 mnd, så litt ekstra innkommende hadde vært suuupert!!!

    250. Mine to jenter på 2 år, og 10 måneder vil veldig gjerne ha smoothie 🙂

    251. Vil gjerne gi de til barna mine som aldri får nok av smoothie, Amalie 1 år og Sander 3 år <3

    252. Jaaa! Her i huset går det mye smoothie, både til lillebror og til storesøster som liker det like godt

    253. Datteren min syns de er så gode, så jeg vil selvsagt gi henne dem. Selv om hu gror til, er de fortsatt populære som barne-TV kos 🙂

    254. Gutten min er kjempeglad i smoothies, og ville blitt kjempeglad for dem 🙂 Er noe vi alltid tar med på tur!

    255. Go’gutten på 2 år liker smoothie. Han er så uheldig at han ikke tåler så godt melkeprodukter, og dermed storkoser han seg med smoothiene 😀 Og storesøster har heller ikke noe i mot å rappe en av lillebror i ny og ne 😉

    256. Jeg ønsker å vinne smoothie til min lille prins:) han elsker dem<3

    257. Jeg ønskerå vinne til frøkna, 3 år, hun elsker de. Vi brukerde i stedet for syltetøy, som lørdagskos og til lange bilturer (ikke noe søl) 🙂

    258. Ønsker å vinne smoothiene til lille gutten min Benjamin på snart 2 år ♡ 🙂

    259. Dette hadde vært en perfekt gave til vår lille sønn på 1 år!!

    260. Sønnen min sa mamma for første gang i dag 🙂 han elsker smoothies, så syns han fortjener å få 🙂

    261. Ønsker å vinne til mine to gutter på 3 og 4 år som elsker smoothie 🙂

    262. Ønsker å vinne smoothie til min 6 mnd gamle Ulrik, smoothie er favoritten her i huset så vet at de vil falle i smak! Storebror Elias på 3 år vil nok også smake

    263. Jeg vil gjerne vinne til mine to søte små. En gutt på fire år og ei jente på nesten ett. Begge to spiser minst en smoothie til dagen 🙂

    264. Har to søte små her hjemme, Annie og Linas, som elsker disse, så vi vil veldig gjerne vinne 🙂

    265. Ønsker å vinne smoothie til min 6 mnd gamle Ulrik, smoothie er favoritten her i huset så vet at de vil falle i smak! Storebror Elias på 3 år vil nok også smake

    266. Min datter på 15 mnd SLUKER disse, så hun hadde blitt veldig glad om hun vant

    267. Har to gutter, en på 8 mnd og en på 3 år,som elsker disse smoothiene på tur 🙂

    268. Jeg ønsker å vinne til veslejenta mi på 6 mnd som akkurat har begynt å spise smoothies, og elsker dem, også til veslegutten min på 16 mnd som også elsker smoothies 🙂 disse posene er forbruksvare her i huset 🙂

    269. Ønsker veldig gjerne å vinne til min sønn, Sebastian. Han elsker smoothies ☺

    270. Ønsker oss til jenta vår på 2 år hvor et av de første ordene var “Suuudi” (Smoothie) .

    271. Håper å vinne herlige smoothies til våre flotte smoothieselskende jenter på 3,5 år og 8 mnd ;-).

    272. Her i huset er d 4 barn som digger smoothie 🙂 Minstemor på 10 mnd er storforbruker av sorten…. 🙂

    273. Verdens beste Oskar skal dåpes snart, og da hadde det vært ekstra kjekt med et lite smoothies suplement for de søte små =)

    274. Ønsker å vinne til de to små hjerteknuserne mine på 1,5 og 5 år. Smoothie (eller “muni”som minsten sier) er alltid med i veska og er populært til alle døgnets tider.

    275. jeg vil gjerne vinne til barna mine 😉
      tre fruktgale og fruktglade troll <3

    276. Jeg har 2 fantastiske gutter på 1 og 4 år som elsker smoothe, og da vil jeg jo gjerne vinne til til dem 😀

    277. Vil gjerne vinne fruktsmoothies til toåringen min, som elsker dem! Og de er jo så fine å ha med i sekken når vi er på tur i skog og mark .. krysser fingrene 🙂

    278. Ønsker å vinne HIPP Smoothies til våre to gutter, Samuel på 1,5 og David på 4 år. To gode brødre som elsker disse smoothiene. De forsvinner på et blunk. Perfekt i matpakken, som mellommåltid mens middagen blir klar, som kosemat og tursnacks. 🙂

    279. Min utrolig herlige, lille Lucas elsker smoothie. Han er 6 mnd og har spist smoothie siden han var 4 mnd. Kunne så inderlig tenkt meg at han kunne vinne. Han har alltid et smil på lur til alle han møter.

    280. Ønsker å vinne smoothie som er ihuga hipp fan, elsker alt av hipp, spesielt smoothiene

    281. Jeg ønsker å vinne disse til det lille sjarmtrollet mitt på 10 måneder. Hun er ei lita luring, med ordentlig glimt i øyet og hun har alltid et godt smil på lur. Hjertet mitt 🙂

    282. Hvis jeg vinner skal hjerter mitt, bestående av Sol Angelica og Luna Isolde få nyyyte fruktene 😉

    283. Jeg ønsker å vinne dette til min datter på 21 mnd som fremdeles synes fruktsmoothiene er kjempegode!

    284. Jeg håper på å vinne til min fine sønn Linus på 9 mnd 🙂 han elsker disse ! Spessielt nå når han holder på å får 6 tenner på en gang er det ikke mye annet en smoothie som virkelig går ned

    285. Vil gjerne vinne dette til jentene mine, Melissa på 19 mnd og Matilde på 6 år.
      Begge er veldig glad i disse smoothiene, som er perfekt å ha med seg i matboksen og på tur, eller bare hjemme for kosens skyld 🙂

    286. Både Herman på 3 og Tomine på 1, er kjempe fornøyde med disse. De vil gjerne vinne!!

    287. Mine to jenter elsker smoothie! Har også en liten gutt som straks er gammel nok til å få smake for første gang

    288. Min lille prinsesse på 4 år er super glad i det.. Så vil tru tvillingene på 4 mnd ville elsket det like mye.. Ønsker også å gi til tante barnet mitt på 7 mnd.. Han sluker dissa produktene, like sinna hver gang det er tomt.. Hehe

    289. Ønsker å vinne til LILIANE,minstesnuppa mi som fyller 2år i juni og som elsker å ha med smoothie på tur eller i barnehagen

    290. Dette hadde vært midt i blinken. De er supre til å sende med i matpakka i batnehagen 🙂

    291. Jeg vil vinne til datteren min Mia, da hun elsker smoothiene. Om hun er med på butikken så er det nesten umulig å gå ut igjen uten å ha kjøpt med seg noen av disse ( hun henter dem selv) 🙂

    292. Ønsker og vinne til min lille på 4 mnd. Akkurat begynt med smoothie og falt i god boka her:)

    293. Ønsker å vinne til vår 7mnd gamle sønn 🙂 han lyser opp hver gang han ser smoothiene 🙂

    294. Ønsker å vinne smoothies til sønnen min som blir 2år 19.mai! 🙂 Eller til tantejenta mi som nylig er kommet til verden, som jeg vil tro kommer til å elske disse like mye som gutten min! 😀

    295. Ei jente på snart ett og ei på snart tre som begge elsker smoothies og som må lære seg å dele :-p

    296. Julian på 2 elsker disse! Flott å ha med som tilbehør til matpakka 🙂 ønsker seg!

    297. Og gutten på 11 må hjalp meg med skrivinga her:p
      Skulle si at jeg har en gutt på 11 måneder og ei jente på 3,5 år som begge elsker slike smoothier!;) Vi vil veldig gjerne ha!;)

    298. Hei!
      Jeg er student og har ikke barn selv, men har et fadderbarn på snart 10 måneder som jeg ofte passer og besøker. Han må ha spesialgrøt som han ikke liker så godt, så siden han elsker smoothiene, pleier foreldrene og blande grøten med dem. Hadde vært så gøy å overraske dem med 20 smoothies! 🙂

    299. Min lille engel Sverre Aleksander på snart 10 mnd vil veldig gjerne ha smoothie fra Hipp. Han ELSKER de, og ekstra stas at han kan spise selv

    300. Ønsker å vinne til mine to gutter på 1 og 5 år. De er like populære hos begge, men må vel si at minsten love it. 🙂 hurra for 17 mai

    301. Ønsker å kunne glede min nydelige og nysgjerrige datter Elena på 20 mnd som stadig er på oppdagelsesreise gjennom verden ssom en målbevisst forsker, og på veien er det godtegodt med litt forfriskende smoothie, hun rett og slett elsker det!

    302. Adele Cornelia på 9 mnder elsker smoothie. Og storesøster på 3,5 ville nok også blitt glad;) perfekt å ha liggende!

    303. Ønsker å vinne smoothie til min lille sønn Leander som akkurat har fylt 4mnd og elsker smoothie. Både rett fra tuben eller blandet i grøt 🙂

    304. jeg vil vinne smoothie til mine to gutter på 2år og lillebror på 5mnd. de elsker smoothiene fra hipp like mye, begge to.
      er allid koselig når de får hver sin 🙂

    305. Jeg ønsker å vinne til mine 2 søte små jenter:)
      Storesøster på snart 5 år elsker smootiene like mye som lillesøster på 1 år 🙂

    306. Ønsker virkelig å vinne dette til min lille prinsesse som fyller 1 år i mai!:) HiPP HiPP hurra for prinsessa mi,hipp og norge:):)

    307. Aurora på snart to år elsker frukt og smoothie går rett ned, så hun hadde blitt veldig glad for et lite lager <3

    308. Jeg ønsker å vinne til gutten min på 7 mnd som elsker HiPP sine smoothies for alt i verden 🙂

    309. Jeg ønsker å vinne til min sønn på 16 mnd. Storesøster på 4 har også veldig lyst på en smootie i matboksen 😉

    310. Dette ønsker jeg meg til gutta mine på 13 mnd og (snart) 4 år. 🙂

    311. Ønsker å vinne til sønnen min Tobias som blir 7 mnd i dag:) han er veldig glad i smoothiene og har akkurat lært seg å spise av de alene:)

    312. Ønsker å vinne til min kjære sønn Isak på 7 mnd! Han ELSKER smoothiene fra HiPP!! Som du selv skriver så har han slukt den egentlig før jeg har fått skrudd av korken. Kan faktisk ikke handle disse når han er sammen med meg, da blir det bare hyling!:p så jeg ønsker veldig gjærne å vinne til min sønn som er helt vill etter de. Og han er bare 7 mnd og vet allerede hva han liker best!:p Ha en flott mai mnd!:)

    313. Ønsker å vinne til sønnen min på 9mnd, han elsker både HIPP fruitbreak og HIPP smoothie:)

    314. Ønsker å vinne til min datter på snart 2 år som elsker “muudi” som hun kaller det:)

    315. Tvillingjentene mine på 6 mnd blir nok ikke lei seg dersom vi vinner

    316. Hei. Ønsker å vinne til lille Ida på 15mnd. Hun elsker smoothies!! Og jeg synes smoothies i pose er genialt og veldig lettvint 🙂 I perioder med dårlig matlyst pga tenner eller sykdom er smoothies et sikkerstikk!

    317. Ønsker å vinne til mine barn på 2 og 4 år, de elsker hipp smothie,vil ha en til hvert måltid å spør etter hele tidenB-)

    318. Ønsker å vinna smoothies til jenta vår på 4 år som fortsatt er glade i dei, og ikkje minst til tvillinggutta våre på 1,5 år 🙂
      Flotte å ha som mellommåltid når me er “i farta”!

    319. Vil gjerne vinne disse til mitt vakre tantebarn Dominic Leander 2 år, som elsker smoothie. Det ville også vært et lite plaster på såret fordi han skal operere 15 mai og får da ikke feiret 17 mai, da hadde det vært supert om han kunne kost seg med disse i stede.

    320. Barna mine på 3,5 og 5 år ville blitt store i øya hvis de fikk sååå mange Smoothier! 😀 Det beste de kan få om vi er i butikken er slike! 🙂

    321. Mine jenter er 3 og 5, og de elsker smoothie, men kun de en får servert de på denne måten 🙂

    322. Hei. Ønsker å vinne til de 7 fantastiske, søte små vennene mine som går i den lille barnehagen jeg jobber i:-)

    323. Min kjære datter, ønsker jeg skal vinne disse:) Hun har fått luftveisinfeksjon, og får bare i seg litt smoothie til tider:(

    324. Hugo på 17 mnd er veldig glad i smoothie og fruktmos, og vil gjerne vinne 🙂

    325. Poden liker veldig godt disse smoothiesene! Han hadde nok blitt ekstatisk over å vinne 🙂

    326. Jeg ønsker og gi de til min kjære sønn på 5mnd og til hans kusine på 1,5 år 🙂 <3

    327. Jeg vil veldig gjerne vinne de til en venninne som har en på 2år og en på snart 1år. Begge to elsker disse smoothiesene 😀 De hadde blitt SÅ kjempe glade!!

    328. Jeg ønsker Smoothien til mitt barnebarn, ble farmor da jeg var 34 år.
      Å hun elsker disse smoothiene også,de er tom før man får sagt A eller 1 :p
      SÅ jeg prøver lykken, hun vil i alle fall bli overlykkelig når hun kommer på besøk
      å kikker i kjøleskapet mitt hehe.
      Ønsker dere en fantastisk fin Mai mnd videre.
      Mai hilsen fra Monica Karin

    329. Både tinga på 1 år og 3 åringen elsker smothie, så her i huset går det fort unna!

    330. Vil vinne til sønnen min Jakob på 13mnd. Han elsker også hipp sine smoothier

    331. Jeg ønsker å gi de til min datter på 3 år- har ALLTID elsket de fra første stund hun fikk smake de…………

    332. Hei !
      Ønsker å vinne til min kjære sønn som spiser smoothie hver dag 🙂
      Mvh
      Tove Edvardsen

    333. Ønsker å vinne til min datter Elise (22 mnd) som ble storesøster 28. april 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg