Høstgarderobe inspo – rabattkode

//annonse

NÅ folkens, er den her.
Min favoritt årstid.
Jeg er et skikkelig høstbarn.
Spør du meg inneholder høsten alt man trenger.
Gode solskinnsdager som fortsatt kan pirre litt i ansiktet, frisk luft som gir energi og inspirasjon, nydelige farger og en gråværsdag blir ikke sure miner men en perfekt anledning til å kose seg inne under pledd med levende lys.

Men ny årstid, annen garderobe.

Er den klar for den kjølige høstluften?
Trenger du litt påfyll?

Jeg er så heldig å få dele en ganske så god rabattkode fra ellos til dere.
Rabattkode: 425415 gir dere 33% på dyreste vare og 5% ekstra på salget.

En gylden mulighet til å gjøre et kupp på et skikkelig høstplagg og litt påfyll?
Og forresten, hos ellos finner du klær ifra strl 36-60, så de har virkelig noe for alle.

Litt inspo?
Her kommer det:

 

Altså, denne jakka <3  Se fargen da folkens.
Denne er også vannavvisende. Kjempe smart å investere i en jakke om man trenger det, siden man får 33% på dyreste vare.

 

Ingen høst uten en nydelig morgenkåpe?
Tenk deg å tusle rundt i denne til litt sene frokoster en litt hustre søndag?

Om du ikke er morgenkåpe typen, eller vil maksimere kosefaktoren, se denne pysjen da!

Og mens vi er inne på koseplagg. Denne hoodien, er lang, myk og praktisk med lommer

 

En nydelig strikke genser i litt varmere kvalitet er et must have i garderobeskapet, Man kan bruke den tilbukser, skjørt og over sommerens kjoler. Denne synes jeg var nydelig i detaljene, og  fin i prisen  


også skriver vi jo tross alt septemBER og dere som kjenner meg, dere vet at jeg i full fart på vei inn i julemodus.
Og folkens, seee denne fine her da.

Og jeg er jo stadig på jakt etter noe ammevennlig, og se denne fine kjolen med råfine detaljer.
Og det beste av alt, den er ammevennlig ooooh superfin med en kort strikket genser over.

 

Og tilslutt må vi ta med denne halsen og hanskene er perfekt accesorie ute. Ungene bruker alltid hals, og jeg har savnet en selv. Ikke bare en som varmer i halsen, men også nedover brystet. Og hanskene, kan du trykke på tlf uten å ta av 😉

 

 

 

Rabattkode:       gjelder på hele ellos sitt sortiment, ikke bare mine favoritter 😉

3 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om det å være en stor familie? Om å ha 7 barn vs 1-2 barn. Gjerne med fokus på det praktiske. Hva slags bil kjører dere? Hvor god økonomi må man ha? Hvordan gjør dere det med soving/antall soverom? Tips og triks? Min mann og jeg har selv lyst på mange barn (minimum 4) og hører gjerne erfaringer fra andre om hva man bør tenke på! Vi har i dag en datter på 16 mnd og en datter på 5 uker.

      Klem til deg 😊

    2. Hmmm nei, det hadde vært bortkastet energi når innlegget allerede er en kampanje 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg