Hva er det til middag? Vår erfaring med Adams Matkasse

//Samarbeid med Adams Matkasse

Mammaaaaa… hva er det til middag?

Altså, i perioder kan det spørsmålet både gi meg frysninger, få det til å grøsse nedover ryggen, gi meg lette brekninger og en gnagende hodepine. I perioder HATER jeg det spørsmålet mer enn noe annet. Årsaken er enkel, fordi jeg ikke har noe svar.

Noen ganger kjører vi oss totalt fast og middagen blir min største fiende.

Jeg vet de krever den, nesten hver eneste dag, og gjerne med litt variasjon. Selv de små går lei pasta…
Også er det viktig for meg, å kunne tilby variert kost, gi barna nye smaker og konsistenser å tygge på.

Men disse matleia kneikene er fryktelig seige å komme opp av.

Men sorgene er over, mandag fikk jeg en eske full av mat og inspirasjon til deilige middager jeg ikke en gang hadde tenkt tanken på å lage. Ferske råvarer fra kjente og ukjente kvalitetsleverandører.

Vil du også teste Adams Matkasse er vi så heldige å få dele ut en kode som gir dere 50% på første kasse.
Ingen binding eller forpliktelser. Bruk rabattkoden BLOGG_SMABARN på adamsmatkasse.no eller bestill via denne lenken, så får du rabatten. *Gjelder kun nye kunder

adams1 adams

I vår barnekasse er det 5 middager, ferdig tenkt ut, alt jeg må gjøre er å lage de!
Innimellom kan det også være en utfordring, men tro du meg, det går mye lettere når noen har tenkt ut hva du skal lage for deg.I tillegg blir det ekstra moro når råvarene er så fine.

adams4

Matkassen vi har valgt er en barnekasse, tilpasset barnefamilier. Vi har valgt til fire persjoner, jeg vet jeg vet, vi er seks, men tro du meg, du skal lete lenge etter en mer små spist middagsfamilie enn oss. Ingen storspisere til varmmat, og etter hva jeg ser, ser det ut til å holde i massevis. De rettene vi har prøvd ut foreløpig har vært mer enn nok mat og det beste, ALLE spiste maten.
adamsjonatan

I tillegg til Barnekassen har Adams Matkasse flere andre kasser man kan velge i, blandt annet:

Ekspresskassen passer for de som vil ha raske, enkle og gode middagsretter i en travel hverdag.
Originalkassen består av enkle retter og gjenkjennelige smaker, som passer for både store og små i familien.
Favorittkassen passer for deg som ønsker en miks av Adams mest populære familiemiddager for både barn og voksne.

 

Barnekassen var etter vår erfaring, godt variert, med fokus på raske middager med kjente smaker, alle med en god dose grønnsaker.

 

Vi har til nå laget tre retter.

Ovnsbakt ørret med epledressing og stekt romanesco og poteter
adams4

Hamburgere fra Haugen Gardsmat  med friske grønnsaker og Ketchupdressing.
siste-bilde

og klassikeren fiskeboller med stekte potete, grønn blomkål og gulerot.

adams3
Vi startet med Burgere, etter eldstefrøkens ønske, og hun var med meg å laget.
Vi filmet hele seansen, så.. her får dere bli med, 100% ekte, ikke noe fixfaxeri, et kjøkken slik det pleier å se ut og en mamma som ikke har sminket seg 😉

Enjoy!

Og du, dersom du vil teste matkassen er det en gylden mulighet til å gjøre det nå, med hele 50% rabatt på alle kassene er det virkelig penger å spare.Bruk rabattkoden BLOGG_SMABARN på adamsmatkasse.no eller bestill via denne lenken, så får du rabatten. *Gjelder kun nye kunder

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg