Hva gjemmer seg i magen? 35 % Rabatt på babytøy.

//Skrevet i samarbeid med knertenogkaroline.no

Det viktigste er selvfølgelig at barnet er friskt, vellskapt og har det bra i magehulen.
Men ønske om kjønn denne gangen var så sterkt som det aldri hadde vært før.

med to jenter og en gutt var ønsket om gutt så absolutt tilstede.
Ingen krise om det skulle bli jente, men om jeg fikk velge… gutt.

Det var igrunnen aller værst for 4 åringen , den kommende storebror. I hans hode kunne det ikke være noe annet enn en lillebror der inn.
For dersom det ble jente, da ble jo vi hele 4 og han og pappan bare 2.

Vi jobbet mye med han i forkant av ultrlayden.
Det kan være jente og det kan være en gutt sa vi.
NEI svarte han tilbake, det var en gutt, han visste det.

Hans sterke ønske og ikke minst småangst for at det skulle bli noe annet, gjorde oss andre litt smånervøs også.
Jeg har hatt en sterk magefølelse som har stemt alle tre gangene, denne gangen hadde jeg ingen.

Grunnen: jeg tror jeg var nervøs på den kommende storebrors vegne.

 

Det har klødd i fingrene etter å begynne å bygge rede.
Ja for selv med fjerde barn på vei, er det faktisk mye som må kjøpes inn.
ja uten å overdrive, må vi kjøpe inn ALT.

Ikke har vi noe babyutstyr, leker, vogn, eller klær i hus (vi skulle jo ikke ha flere)
Litt får vi heldigvis arve, men mye må kjøpes inn.

Jeg har drømt meg bort i klær hos knertenogkaroline.no, jeg har god erfaring med nameit tøy til baby. Myke og tåler VASK.
Og siden de har et gravidtilbud hvor man får god rabatt på alt tøy fra 0-9 mnd, ja da er det lov å drømme seg litt ekstra bort. Les mer om gravidtilbudet her

 

Her finner du alt til gutt 0-9 mnd

guttebody

 

Og jente 0-9 mnd

 

jentebody

 

 

bukser

 

 

For meg er det viktig at det første tøyet ikke strammer, at det er romslige og tøyelige tøy.
De fleste bodyene til nameit er fulle av strech og buksene har myke linninger eller slike heldrakter og da med knapper i bena 🙂

 

Luene til nameit sitter godt på de små hodene og finnes i både ull og bomull.

 

tilbehør

 

 

 

 

Høstvarene er snart på vei inn, akkurat nå finner du litt deilig sommertøy (er jo heldigvis fortsatt igjen en del av sommeren) og overgangstøy.
sommerlig

 

 

Rabatten jeg deler ut i dag til dere, er 35% på ALT til baby 0-9 mnd.

Rabattkode: Nina35
Alt babytøy finner du her

Her er det penger og spare, og førstemann til mølla!

Jeg har selv benyttet meg av gravidtilbudet nå som ultralyd er overstått.
Babyen er frisk, har det strålende og har begynt å fylle skuffene med de søte små klærne… jeg glemmer hver eneste gang hvor små de er jeg altså..
Her er litt av det som kom i forrige pakke…

avsløringutenfarge

 

 

Savner du farge sier du? ok da ok da..

 

 

Ja da, den kommende storebror hadde rett.

 

avsløringfarger
Vi venter en frisk og fin lillebror innen adventstjernene henges opp.

 

GJETT om vi gleder oss.

 

Venter du baby, eller har en liten en?
collage23

12 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med lillebror i magen. Tenk så heldig dere er som har fått annenhver, det må være moro ?

    2. Gratulerer så masse med lillebror i magen! 🙂
      Fikk nr fire for fire uker siden, og vi storkoser oss med baby og storebror på ett, mens de største styrer showet litt selv.. 🙂

    3. Gratulerer så mye med prins nr 2? Da fikk den kommende storebroren rett, det var nok han som hadde tatt over den magefølelsen du hadde de 3 siste gangene?

    4. Vent, når sånn ca har du termin? I slutten av november? Jeg trodde nemlig du hadde lenge før meg 🙂 Gratulerer med gutt, da! 😀

    5. Så koselig med lillebror, gratulerer! 🙂 her var jeg og barnefar, og de fleste andre, ganske sikker på at det skulle bli jente. Storebror ønsket seg lillebror, og ble veldig glad når han fant ut at det var en lillebror som var i magen. Så her kommer lillebror rundt 22. november, og jeg kjenner godt på julestemninga allerede 🙂 advent og jul er så ekstra koselig med barn i hus.

    6. Gratulerer med lillebror i magen!
      Her tror kommende storesøster at det blir en lillebror også, men på vår ul kunne (ville) de ikke se det, så vi må leve i spenning til høsten. ;

    7. Det blir stas med en lillebror! Her viste det seg at det er en av hver 🙂 Formen er stigende,og alt bare bra! God sommer videre!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg