Hva vil du huske fra 2020? Fotobok med rabattkode

//annonse

 

En ting er sikkert, 2020 vil jeg aldri glemme.

Det vil ikke være et år jeg grubler litt rundt hva som egentlig skjedde før jeg kommer på det, slik som feks 2014.
Det vil ikke være et år som forsvinner inn i mengden.

Det vil være et år jeg vil huske, på godt og vondt.

Om jeg snur meg og ser tilbake, og ikke lar tankene vandre, kan det føles som året bare var dritt.
Enkelt sagt.

Et år fylt av av eimen av håndsprit og ansikter dekket av munnmaske og mangel på klemmer og sosiale sammenkomster.

Men om jeg ser nærmere, er også året 2020 fylt med magiske, minnerike, fine, flotte øyeblikk.

Og helt ærlig, øyeblikk vi kanskje ikke har fått, uten det hersens viruset som har preget året mest.

Jeg har, bestemt meg for å ta vare på alt det fine dette året har gitt oss, en bok som viser oss at året 2020 var bedre enn ett virus. Dokumentere et år som kommer til å gå inn i historiebøkene, et år vi aldri vil glemme.

Jeg har laget kanskje den viktigste årboken jeg noensinne kommer til å lage.

Som dere vet, så har jeg laget mange fotobøker, og alle er laget hos Fotoknudsen.(rabattkode lengre ned i innlegget)
Hos de er det super enkelt å lage (kan lages direkte i app eller på pc) man kan fint bruke mobilbilder, programmet sier ifra om bildekvalitet er for dårlig og sist men ikke minst, bøkene har veldig god kvalitet og tåler å bli bladd i av både små og store.

Alle våre fotobøker er i formatet kvadratisk XL, jeg liker fotobøkene store, og med bilde foran på fremsiden blir de som dekor i seg selv. Jeg bruker alltid layflat-innbinding med matte sider.
På den måten kommer bildene klarere frem og arkene blir ekstra tykke.

Jeg koser meg alltid med å lage fotobøker, men akkurat denne boken betydde ekstra mye.

Det å bla tilbake i bilder tatt gjennom et år tøffere enn mange, var godt.

Det var godt å se at selv i et år snudd på hodet, hadde vi flere magiske øyeblikk.
Til tross for virus, lockdown, sykdom, død og konkurs.

Opplevde vi også masse kjærlighet, nærhet og rikdom.
Vi opplevde fødsel, vi fulgte hjerte og flyttet 40 mil, vi tok flere vanskelige avgjørelser for å få det bedre som familie.

Og jeg er glad vi har fanget alt dette i mellom to permer.

I tradisjonens tro, får jeg dele en rabattkode med dere.
Bruker dere NINABOK, får dere 40% på alle fotobøker OG alt annet inne hos Fotoknudsen.no

Rabattkoden gjelder til 18.01.2021.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg