Hvem i huleste er du?

Hei!

jeg begynner med det jeg, når jeg møter nye mennesker 🙂

Hei og kanskje et smil, noe alla dette.

 

Hvem i huleste er du?? er kanskje det hyppigste spørsmålet jeg får disse dager.
Kanskje ikke så rart da flere nye mennesker har funnet meg og mitt.

Og siden jeg har drevet en stund i dette gamet har dere blitt kastet inn i hverdagen min uten noen form for introduksjon.
På mange måter har jeg vel knapt tid til å introdusere meg, da det støtt og stadig er ett eller annet som skjer her.
i denne kaos heimen.

Men hvem i huleste er jeg da?
La oss ta det kort: Ei dame på 34 år, som bor i en kaosheim med 6 selvproduserte små soldater.
Disse er hjemmelaget sammen med min fantastiske fine mann.

I magen har jeg vårt syvende og siste barn. Så 2020 blir et stort år for oss, året familien blir komplett.
Vi har forøvrig trodd det et par ganger, at familien var komplett.
Men har fått erfare at livet ikke kan planlegges uansett hvor mye du prøver.

Noen ganger blir det mye finere enn du noen gang hadde turt å forestille deg.

Til tross for et fint men hektisk liv nå, har vi vært gjennom våre bølgedaler, og vi har fått kjenne på utfordringer både på den ene eller andre måten. Psykisk og fysisk.

Sammen driver vi familien as her hjemme, sjonglerer små og større som skal hit og dit, som trenger mat, drikke og kjærlighet.
Lek, moro, trøst, og stell. Støtt og stadig har vi oppgaver stående på vent, sofaen blir sjeldent brukt før leggetiden kommer.

I tillegg driver vi også kosmedkidsa.no en fysisk butikk i samme bygd som vi bor og en nettbutikk.

Ble du noe klokere?
Kanskje litt, kanskje ikke?

Derfor har vi åpnet for en spørrerunde på instagram, med en liten tvist.

For, det er ikke jeg JEG som skal svare, men min mann 🙂

For er det noen som kjenner meg, så er det han.
Hjelp!

Så stikk innom instagrammen min, og spør om det er noe du lurer på 🙂

 

Pssst trekning av vinneren i konkurransen kommer i kveld.
Så du kan fortsatt delta 😉

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg