Hvem var hvem? Vinneren av konkurransen

På fredag postet jeg en ørliten gjettekonkurranse på bloggen etter ide ifra en følger.

Hvem er hvem konkurranse med bilde av våre små sjarmtroll og hele konseptet var at man skulle gjette hvem det var.
Ut ifra svarene, ser det ikke ut som de var så veldig vanskelig å skille.

Men her er fasiten:

 

Og vi har trukket vinner med riktig svar.

Og vinneren eeeeer:

 

Jeg sender deg en mail, så jeg finner ut mer om deg og sender deg en passende premie.

Hva sier dere, er det stemning for flere konkurranser?
Isåfall, hva hadde drømmepremien DIN vært?

7 kommentarer
    1. Tenkte d ville bli lett å gjette. Til tross for å ikkje kjenne dine nokke særlig. Kan ikkje navne på alle en gong. Men i mitt haud va d mange oda og jonatan 😂

    2. Premien må være å få bedt deg med ut på en kaffe:) du vet..mamma til mamma❤ Har møtt deg en gang når jeg besøkte butikken. Sto der spent med blomster og sjokolade. En god klem og gratulasjoner. Rakk ikke så mye mer enn det den gang. Men..alle samtalene via snap chat har gjort sitt. Du er ett tvers igjennom godt menneske. Med din varmhet,omtanke,gode råd,gode ord osv osv.

    3. Premien må være å få bedt deg med ut på en kaffe:) du vet..mamma til mamma❤ Har møtt deg en gang når jeg besøkte butikken. Sto der spent med blomster og sjokolade. En god klem og gratulasjoner. Rakk ikke så mye mer enn det den gang. Men..alle samtalene via snap chat har gjort sitt. Du er ett tvers igjennom godt menneske. Med din varmhet,omtanke,gode råd,gode ord osv osv.❤

    4. Drømmepremien for meg, ville vært å få komme hjem til dere på besøk!💚🤩 En uhøytidelig kaffekopp eller 2 ved kjøkkenbenken, hilse på hele familien, og seff litt skrævlings 😁💞😍
      Jeg har bare 4 barn da, men føler liksom at vi har mye felles allikevel…☺️
      Heldige er de som er nære venner av dere!🧡 Da snakker vi venner av “hel ved”🤩💪💜👌
      Ny konkurranse: Sett 10 alternative turer som kunne passet for dere som familie. Spør oss om hvor dere skal reise 17.mai i år! Altså steder DERE kunne tenkt dere på “helgetur”(ca 2-3 netter’s tur) når det er 17.mai. F.eks..??😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg