Hverdagen sniker seg på – og her har du et meget godt råd!

//annonse

Om bare få dager blir vi kastet hardt og brutalt inn i hverdagen.
For vår del en helt ny hverdag, med 2 barnehagebarn, 3 skolebarn og full jobb på oss begge.
Å hjelpes meg!
Jeg både gruer meg og gleder meg.
Det blir godt å komme inn i rutiner igjen, både for oss store og de små.
Men før rutinene er på plass er det kaos og stress.
Og jeg, er ikke spes fan av stress og prøver å gjøre det meste kaoset til positivt ladet kaos.
Du vet, kos med kaos 😉 (jeg måtte bare)
Den hardeste overgangen blir nok ettermiddagene (eller rettere sagt før middags tiden)

Vi er vant til å begynne med middag senest kl 16, nå ramler jeg inn døra 17.
Med andre ord møter jeg en gjeng temmelig hangry mennesker.
Det er mye om dagen, med innkjøring både her og der. Og jeg vet godt at når hverdagen begynner på mandag blir også alt det nye blandet med en herlig miks av mange nye inntrykk og mange følelser. Dette fører til sultne, slitne og oppmerksomhetsyke små som både er sultne på mat og kos.
Det sier seg selv at jeg middagen bør være på bordet asap så vi også får litt tid til å kose.

Som mange av dere vet, har vi matkasser fra adams innimellom.
Av 2 årsaker, 1 for å få litt inspirasjon når fantasien stopper opp og 2. for å spare tid.
Og den kommende uka, trenger jeg virkelig at vi sparer tid, og ikke minst at vi får i oss god og næringsrik mat.
Jeg har en enorm tendens til å falle rett inn på PPP middager når tidsklemma banker på. Du vet, pasta, pizza og pølse middager.
Og for all del det kan smake med både pølser, pasta og pizza, men når disse går i syklus derimot.
Vi har Ekspress familie pluss. Kasse som passer oss perfekt.
Nok mat til alle 6 og vell så det, og raske middager som tar 15-20 min å lage.
Som metter alle og som raskt snur en temmelig amper stemning til god ettermiddagstemning

Variert innhold og smaker. Men også med tradisjonelle smaker så ikke barna blir skremt vekk 😉
En matkasse inneholder alt du trenger (litt basisvarer som salt, pepper og olje er det eneste du må stå for)
En god instruks til hver rett og ikke minst veldig veldig gode råvarer.

Det blir matkasse til rutinene har lagt seg, så tar vi kanskje en liten pause før julestria trår til og vi trenger en ny runde 😉
Vil dere også teste matkasse, kan dere bruke rabattkode SMABARNSFORELDRE
Da får dere HALV PRIS pris på første levering! uansett hva dere måtte velge får dere 50% i rabatt på hele første ordre.
Vi bruker som sagt Ekspress familie pluss, men Adams har mange kasser å velge mellom, og mest sannsynlig en som passer perfekt til dere.
Sjekk utvalget HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg