Hverdagsluksus til barselhverdagen

Reklame | Ellos official

Jeg vet jeg kommer til å gå skysseltrafikk mellom to rom de neste ukene.

Kanskje en gang i blant innimellom tusle innom stua, men rommene jeg uten tvil kommer til å tilbringe mest tid i
er soverommet og badet.

Nå er TV installert der inne, seng til meg og den lille er klar, men jeg vil så inderlig gjøre det litt hyggelig og med litt inspo fra Ellos har jeg fryktelig lyst til å unne meg litt hverdagsluksus på de to rommene for denne perioden.

(og tiden etterpå selvsagt)

Og selvsagt får jeg også dele rabattkode med dere:
Rabattkoden gir 33% rabatt på den dyreste varen på til ordinær pris + 5% extra rabatt på alle salgsvarer. Gjelder t.o.m 30/4.
Koden er:  415444

La oss begynne å dagdrømme litt på soverommet:
Her ønsker jeg meg nytt sengetøy gardiner og gjerne et sengeteppe som jeg kan slenge over når vi får besøk av nybakte søsken gjennom dagen.

Valget har trolig falt på nydelige tykke fløyelsgardiner som likevel slipper inn litt lys.
De har dobbel bredde så det holder med en lengde pr vindu. Og som enkelt bare kan trees på stanga.

Nydelig sengetøy i lin med fantastiske detaljer.

Og et deilig sengeteppe, dette også i lettstelt lin.
Lette tekstiler nå mot den deilige våren vi går inn i mot.

Badet vil bli brukt til stell av både baby og meg, og egenpleie.
Hver eneste minutt alene på badet er gull verdt.
Samtidig på må jeg legge til rette for at det er enkelt og praktisk.

På badet har jeg investert i noen nye håndklær, disse vevde hamamhåndkleene passer storfamilien perfekt.
lette, tynne, hurtigabsorberende og tørker raskt. Ekstra bonus er det at tar liten plass i skapene til tross for sin gode størrelse.

og noen ekstra myke håndklær til babyen og som også er kjekke for oss å bruke.

Og jeg, jeg fortjener en ny badekåpe.
Av erfaring er det ikke alltid man rekker å tørke seg på vei ut av dusjen med en liten sjef, og da er disse
kåpene i frotte gull verdt.

 

Rabattkoden gir 33% rabatt på den dyreste varen på til ordinær pris + 5% extra rabatt på alle salgsvarer. Gjelder t.o.m 30/4.
Koden er:  415444

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg