Hvordan rekker dere over alt egentlig?

Hvordan får dere alle ut av huset?

Hvor ofte vasker du?

Hvor mange fritidsaktiviteter?

Har du og mannen egne aktiviteter?

Hvordan er det å gå gravid med fire barn på utsiden?

Hvor ofte bader barna?

Jeg kunne nok fortsatt i det uendelige, daglig får jeg spørsmåø som dette.
Det dere spør om er jo igrunnen det samme, hvordan er hverdagen vår?

Jeg deler lite om den med dere, hverdagen vår.
Men denne uken tenkte jeg jammen meg å gjøre noe med det!

Den kommende uken, kommer det som igrunnen kan kalles en helt vanlig uke for oss.
Ikke noe crazy, hokuspokus eller vanvittig på planen.

Kun rene hverdager, enn så lenge iallefall.
Men hos oss, er det hverdagene som skaper magi (jeg vet klissete å si, men det er sååå sant)

Vår barnevakt er på reise (har ei jente som passer de minste 3 dager i uken) så jeg skal være hjemme med de.. så får vi se hva uka gir oss.

Det som derimot blir spennende denne uka, er at jeg skal dra med meg dere 🙂
For hvordan går egentlig mandagsmorgenen?
Hva er høydepunktet på tirsdag og hva gleder vi oss til når fredag kommer og vi har all tid i verden?

Og ikke minst… hvordan går det hos jordmor på tirsdag, får jeg skrevet noe mer i boken (forteller mer om den iløpet av uka) med minstemann hjemme hver dag og klarer vi å holde oss friske en uke??

Ohhh og ja la oss ikke glemme, vi begynner på kjøkkenet denne uken.

uansett, uka som kommer, skal jeg prøve meg som en “vanlig” blogger, en som deler fra sin hverdag og det som skjer. Bilder fra gjøremål, hendelser og øyeblikk fra en helt vanlig mandag.

Så skal vi se de.. om dere blir no klokere og om jeg klarer å fullføre (for det er jo travelt her, såpass må jeg innrømme)

Hva tror du?

og du… er det noe du ønsker svar på gjennom uka? Legg igjen en kommentar, send meg en snapp (idebankmamma) eller en melding på facebook!

4 kommentarer
    1. Dere burde startet en youtube kanal 😀 med mindre dere allerede har det da?

    2. Spennende <3 Gleder meg til å se, selv om jeg følger med på snap hver dag uansett og vet sånn ca hvordan det er med 4 barn. Men jeg er spent på hvordan du legger opp dagen siden du er din egen sjef (det er min store drøm også) elller hatt noe ala den jobben jeg hadde i familieprat < 3

      Heier på dere <3

    3. Ja det følger med mye godt å være sin egen sjef.. men jammen er det mye jobb og.. vanskelig å sette en grense synes jeg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg