Hyyyyyysjjj…

//annonse

 
Noen ganger må jeg klipe meg selv i armen når jeg forteller at jeg er mamma til fem.
Det er nærmest uvirkelig og jeg må støtt og stadig telle de bare for å være sikker på at jeg husker riktig.
Er det virkelig fem?
Hvordan har jeg hatt tid til det?
Eneste som virkelig bekrefter at ungeflokken har vokst de siste årene er lyden.
DET ER SÅ MYE LYD.

 
Du vet det nærmer seg desibell grensen din når du knapt klarer å høre dine egne tanker, jeg mener når du virkelig fokuserer og faktisk ikke kan høre hva du selv tenker. Eller når det er umulig å kjøre en samtale med mannen som står rett ved siden av å kutter agurk til fredagstacoen.
ja, for det er enkelte dager hvor stemningen er ekstra høy, slik som fredager feks.
Ofte har vi både minidisco og trampeklapp mens vi lager middag og fire av fem små har en
hel uke som det skal rapporteres om når vi endelig samles rundt bordet.
Men så kommer den endelig, fredagskvelden.
Den som har tatt en usving og blitt til noe helt annet enn det var.
Det er ikke mascara og øyenskygge, det er lesebriller
Det er ikke strawberry daiquiri, det er kanskje et glass vin om jeg har overskudd nok.
Det er ikke Eminem, postgirobygget eller britney spears, det er en peis du kan høre tikke fordi den er varm og fordi det her helt helt stille.
På denne tiden var det vorspeil som gjaldt.
Nå er stillhet.
Stillhet, fyr i peisen, levende lys, stillhet, varme sokker, god bok, stillhet,kanskje et glassvin,
et deilig pledd og nevnte jeg stillhet?
Det er ikke hæler, det er kosesokker, eller lesesokker om du vil kalle det det.
Jeg koser meg med stillhet, en god bok, ja akkurat nå er det listebøker, vi planlegger førjulstiden.
Ark.no vet å sette litt ekstra stas på en liten sliten småbarnsmamma som trenger å koble av.
I posten fikk jeg tidenes mykeste og koseligste overraskelse.

De mykeste lesesokkene og lesepledd. (rabattkode lengre ned i innlegget)
Perfekt til en deilig kveld som denne

Myke, lekre sokker og et  pledd akkurat passe tykt til at jeg fortsatt kan fyre så peisen tikker.
Sokkene finnes til dame, herre og barn fra 5-12 år.
Med en god og myk innside og antiskli.
perfekt til en småkald førjulsmorgen

eller når man vil krype opp i sofaen med en kopp varm te og en god bok.
En superfin julegave til en lesehest, kanskje med en god bok i følge?
Her skal eldstejenta vår få lesesokker og pledd i julestrømpa, perfekt for en liten lesehest i romjulen.

Og du, bruker du rabattkode NINA får du 20% rabatt både på sokkene og pleddet. Utvalget finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg