Ingen småbarnsforeldrehverdag uten – Prince Lionheart.

/Skrevet i samarbeid med Norske Servicesystemer

Bilen, vi bruker mye tid i bilen.

Og siden vi ofte har lange kjøreavstander (bor på østlandet, familie i trøndelag) stopper vi ikke mer enn vi må.

Barna spiser ofte bak i baksete, de vil ha med seg utstyr og stæsj som det etterhvert på turen kan bli vanskelig å holde orden på.

Ja og la oss ikke glemme, henting fra barnehagen, de små har kost seg i søle og vann, møkkete sko og støver. DET var mannen min lei av.

Vi bruker som sagt en del tid i bilen, og har prøvd mye, enten så var det ikke funksjonelt nok, holdbart nok eller godt nok.
Jeg har ikke telling på hvor mange ryggorganisatorer vi har testet, alle har revnet i sømmer og lommer etter litt hardhendte barnehender.

Så var det noen som fortalte meg at Price lionheart hadde VELDIG gode produkter til bil, og etter litt nærmere undersøkelse finner jeg ut at produktene har livstidsgaranti. Disse måtte det være hold i tenkte jeg, og testet.

Og plutselig var vår søken på gode bilprodukter over. Ryggorganisatoren tåler ALT. Solid og med flere gode rommer, også store til litt større ting. Og det aller beste (mener mannen) er at den ikke er preget av hverken prinsesser eller biler 😉

042-682x1024

Speilet i samme serie får jeg ikke fullrost nok, tidligere hadde vi et som man måtte stille inn vinkel på, jo da praktisk det, helt til man kommer borti det hver ENESTE gang man setter barnet inn og ut av bil.

speilcollage

Speilet fra Prince Lionheart har en vanvittig vinkel og slipper å justeres på.

Så var det de møkkete skoene og spising i sete, og la oss ikke snakke om de bakovervendte setene som gnaaager seg inn i setet og lager dype hakk når det er på tide å bytte til nytt sete. Denne setebeskytteren har også livstidsgaranti og skal tåle flere års bruk.

Screenshot 2014-09-16 17.58.47

Kvaliteten på produktene har gjort meg nysgjerrig, hvem er egentlig Prince Lionheart og hva driver de med?
Det viser seg at Prince Lionheart er en familiebedrift og det hele startet med en gyngehest som bestefar i familien laget og bestemor dekorerte.

I dag har de det man trygt kan kalle utvidet sortimentet.
I dag har de ikke bare gode produkter til bil, men også sikkerhet i hjemmet som sengekantbeskytter, hjørnebeskytter og beskytter til komfyren. De har og mye til folk på farten, som koppholdere, flaskevarmere osv.

Ja og det er de som har laget Tummy sleep også, du har kanskje hørt om han?

l_00040142

Bamsen som lager lyder som roer ned nyfødte barn fordi det minner om lydene fra mors mage.
Bamsen leveres med en multilydboks med fire forskjellige lyder, pluss opptaksmuligheter for egen stemme.
Sammen med bamsen følger en alldeles nydelig koseklut også som kan følge barnet når de blir større.

Kan bare glemme støvsuger og hårføner og rennende vann, denne bamsen gjør vidunder.

 

 

///Skrevet i samarbeid med Norskeservicesystemer som har agentur på prince lionheart.

 

2 kommentarer
    1. Spennende!
      Med unge nr 3, 4 og 5 i bilen kan man si jeg har erfaring. Det har faktisk vært noen aha-øyeblikk.
      Som da jeg tok ut ene bilsetet og fant ut at noe var grist under og det var mugg (?!) i bilens sete!!!!
      Så både beskytter og speil er nok noe jeg MÅ ha. Liten bil har jeg også, så tilbehør må vurderes. Kan dette kjøpes i butikk eller må det handles fra nett? Jeg vil jo prøve før kjøp.

    2. Usj ja mugg er grusomt å finne i bilen. Disse produktene er blandt annet å finne hos babyshop og barnas hus vet jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg