Ingen småbarnshverdag uten – Wowcup (fri frakt i august)

Våre innlegg vi har kalt ingen småbarnshverdag uten, introduserer vi duppedingser, aktiviteter, rarditter og andre ting som har gjort småbarnshverdagen vår enklere, bedre, mer morsom eller praktisk

Koppen jeg nå skal introdusere deg for, er i grunnen ferskvare hos oss.

Vi har ikke hatt den i hus lengre enn ca 40 dager.

MEN, min drikkekopp karriere har vært lang, ja i skrivende stund ca sju år. Og vi har prøvd det meste.
Mam, avent, camelback, contigo, sparebankens gratisflasker, med ventil, uten ventil, sugerør og trykketut.

Men alle har de hatt ett eller annet jeg har hatt å pirke på.

Felles for de alle er rett og slett hvordan de er å rengjøre. Vi har ofte med oss koppene på tur, og når de drikker av samme kopp en uke er det greit å kunne vaske den godt innimellom.

De fleste kan jo kjøres i vaskemaskin, men de fleste har også krinkler og kroker som nærmest er umulig å nå.

Så skjedde det altså, for 40 dager siden, at jeg kom over denne herlige koppen.

Wow cup.

wow2

Skal innrømme jeg var like skeptisk som jeg alltid har vært til disse drikkekoppene. Men optimist som jeg er, tester jeg gjerne ut noe nytt.

Og som nevnt tidligere, jeg har en ting å si om denne koppen : WOW!

wow4

 

For det første ser den jo kul ut, eller som treåringen sier, den ser jo ut som et glass jo.

Dette er drikkekoppen som også passer de litt større barna, siden den ser helt ut som en vanlig plastikk kopp.

Den er enkel å drikke av, men passer nok ikke de aller aller minste, men vår lille 2 åringen skjønte den uten problem.
De er freshe i fargene og kan kombineres i de uendelig.

De lekker ikke, og det jeg digger aller mest.

De er LETT å rengjøre.

wow6

Enkel å ta fra hverandre og sette sammen igjen.
Wowcup er alltid med oss, på stranden, i bilen, i sekken og i vogna.

 

Vi likte wowcup så godt, at jeg umiddelbart tok kontakt med wowcup Norge og spurte om vi kunne ha en konkurranse.

Jaaaaaa sa de i kor, og vi har herved 10 wowcup å dele ut.

Vi har trukket vinnerene og her er de heldige:

WOWvinnere

collagerabatt

Her finner du oversikt over utvalget til BARNOMBORD.NO

638 kommentarer

Siste innlegg