Jeg er RÅ!

Jeg er en skikkelig god mamma, faktisk den beste jeg kan tenke meg til mine barn.
Jeg er god på å kommunisere, få frem et budskap på en tydelig og god måte.
Jeg elsker å danse og jammen er jeg temmelig god på det også.
Dette var ord jeg sa høyt til flere titusener på Snapchat i dag, og jeg kunne fortsatt…
Jeg er sterk og tøff til tross for en historie med mange skrubbsår og blåmerker.
Jeg er en god venn og bryr meg om de jeg er så heldig å ha rundt meg.
Men jeg stoppet med de første tre, det føltes godt men jammen meg ubehagelig også
jeg tråkket et GIGANTISK steg over min egen komfortsone.

Jeg skal være ærlig, jeg tror rett og slett ikke jeg har gjort det før, skryte høyt av meg selv. Jeg er rød i kinnene enda selv om “talen” jeg holdt ble unnagjort for en time siden. Men det er jo rart,  For selv om jeg ikke sier det, vet jeg jo, at det finnes ting jeg er skikkelig god på. Og det er jeg helt sikker på at du også vet om deg selv. For enten du tror det eller ei, så er du RÅ! Minst like rå som meg,
Talen kom ikke tilfeldig-
I morgen er selveste kvinnedagen. En dag jeg helt ærlig har hatt lite forhold til. En dag jeg ikke har tatt mye stilling til. Tenk at den var mer nødvendig før .
Frem til nå. Situasjonen jeg står i nå, som seksbarnsmor, selvstendig næringsdrivende og kjerringa mot strømmen ser jeg at behovet for en slik dag fortsatt eksisterer. Vi kvinner har fortsatt en vei å gå, men vi er på riktig vei spør du meg. Og et godt steg på veien, er å bli oss selv bevisst på hva vi er skikkelig gode på.
Og ikke minst, tørre å si det HØYT!  Det vil alltid være en forskjell på kvinner og menn, men la ikke forskjellen ligge her.
Vi kvinner må tørre å vise vår egen råskap og ikke minst være stolt over den.
Vise den med rak rygg, ikke bare for oss selv men også våre barn.
Tenk den positive effekten det kan ha, å høre en mamma skryte av seg selv, høyt og bevist.

Det kreve en liten dose selvtillit men aller mest mot til å trosse sin egen komfortsone
For du skal vite at du har egenskaper som gjør deg unik, fantastisk og interessant.
DU ER RÅ. Rett og slett.
Og akkurat det, har jeg lyst til å utfordre deg til å tenke litt på i kveld. Fyll kvelden med gode tanker om deg selv, finn ut hva du er god på og er du ekstra tøff, deler du det på Instagram med #jegerrå og #kosmedkidsa så jeg får se. Jeg har gjort det samme.

 
Og er det for stort steg, del med meg på Snapchat (idebankmamma) jeg screenshotter og du blir en del av en drøss herlige damer i en collage jeg lager til bloggen i morgen. Det er RÅ meldinger allerede i innboksen min og jeg GLEDER meg til de som kommer.
Jeg er rå, og det er pinadø du også!
 
Og mens vi er inne på rått. Noe av det råeste jeg vet, og noe av det jeg er mest stolt av det er uten tvil nettbutikken.
Hva jeg og min mann har bygd opp sammen. At JEG er arbeidsgiver, det synes jeg er rått, rett og slett.
Og nettbutikken, er med på denne feiringen og markeringen av kvinnedagen SELVFØLGELIG.
I et døgn fra NUH er rabattkode jegerrå aktiv, og den gir deg 30% på en valgfri vare i nettbutikken.

og DET er RÅTT det 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg