Jeg er så dårlig på å holde på hemmeligheter

Jeg merker at det nærmest klør i munnen.
Og samvittigheten tyter ut både her og der.

Jeg har, eller rettere sagt, vi har noe usagt.
En stor hemmelighet som virkelig begynner å gnage og som jeg har inderlig lyst til å fortelle dere.

Helt ærlig, siden jeg først er i gang,  har jeg flere på lur, men det er spesielt en som virkelig gnager hull på samvittigheten.
Selvfølgelig, vi deler jo ikke absolutt alt her på sosiale medier, selv om det kanskje kan virke sånn.

Husk at det dere ser er knappe prosenter av en hel hverdag hos oss.

Men vi har bestemt oss. Dette er noe vi ønsker å dele med dere.
Vi ønsker å ta dere med på reisen vi har foran oss, vi både gleder oss og gruer oss.
Det er jo ikke alle hemmeligheter som er like gode, men til syvende og sist vil det kanskje ende godt?

Det ligger store forandringer foran oss, som vi både håper og tror vil komme oss til gode på mange vis.
Og som kanskje kan være både spennende og lærerikt og ikke minst til inspirasjon og følge med på?

Og er det en ting som er sikker, så er det at vi ønsker å ta med dere på denne reisen.
Vi har lært ufattelig mye av dere på veien hit vi er nå, det er jo ikke bare vi som deler med dere.

Hver eneste dag har jeg flotte dialoger med dere, blitt kjent med flere av dere, fått se mye av dere hverdag, sett barn bli født (nesten) tatt sine første steg, si sine første ord, og ikke minst hverdagsøyeblikk som sliter på en kropp men fyller et hjerte til randen. Dere har hjulpet meg se det fine i en småbarnshverdag, dere har hjulpet meg å se magien i mammarollen. Dere har hjulpet meg til å se at jeg aldri, absolutt aldri er alene.

Hemmeligheten vi bærer på nå, den vil vi dele.
Vi må bare finne riktig måte å gjøre det på.

Video? Tekst? Livesending? Instagram? Snap? Blog? Facebook?

Muligheten er (for) mange.
Fortell oss gjerne i kommentarfeltet hva dere tenker er best.
Så kan vi kanskje følge flertallet.

Uansett sprekker vi snart, så den som venter på noe godt…venter ikke forgjeves.. eller noe sånt 😉

41 kommentarer
    1. Såå spennende! Uansett hvor og hvordan dere deler håper jeg dere gir en liten heads up i god tid, dette vil jeg ikke gå glipp av 😁

    2. Live sending hadde vært morro ❤️ Med feks ett noenlunde fast tidspunkt og dag/dato så vi ikke går glipp av den ❤️

    3. Oi så spennende😃 live sending. Men som andre har nevt et fast tidspunkt. Å dag. D hadde vorre d bæste. Dokker e supper duper fam🤩🤩🤩🤩🤩

    4. Fra en småbarnssmor til en annen; Gjerne noe som kan sees/leses når en sjøl har tid. Disse livesendinge er geniale, dersom de lagres og kan sees etterpå. Vi er mange som følger dere, med minst like forskjellige rutiner og rytmer, noe dere heeelt sikkert er godt kjent med 😉😁 Veldig spennende å følge dere! ❤️

    5. Livesending👏👏👏 da ser dere direkte og alt blir mer spennende med en gang😁

    6. Vær så snill ikke live sending! Som småbarnsmor selv ønsker jeg en måte som ikke lager lyd, og ikke er et fast tidspunkt. Blogg er perfekt synes jeg<3 da kan jeg lese i ro og mak når jeg har tid, og om noen roper i bakgrunnen her går jeg ikke glipp av noe som blir sagt. Og rekker jeg ikke lese ferdig kan jeg fortsette neste gang jeg har tid😊

    7. Så dere la det ut i den gruppa på fb i mars(er medlem der),så regner med dere har fått «napp», det blir sikkert fint og bra. Selv om det blir en stor omveltning.
      Er vel like greit å bare skrive det rett ut tenker jeg, trenger ikke gjøre det annerledes.

    8. Ønsker også noe som kan leses, som et blogginnlegg. Synes det er enklest i en hektisk hverdag med små barn 😊

    9. Helst blogginnlegg, så kan man lese når msn har tid mellom slagene her… Ikke noe video som ikke kan sees mens man prøver å få en liten en til å sove og man må være musestille feks.

    10. Jeg føyer meg i bloggønskerekka!! Har ikke sjans til å få med livesending, og er generelt lite på fb :/ Ev. snap 😍

    11. Det er så moro å lese/ høre om hvordan hverdagen deres er. Ønsker live sending, men gjerne en blogg å.

    12. Du skriver så godt, så jeg håper det får komme til sin rett uansett hvilken kanal dere velger 🙂

    13. Å no vart eg skikkeleg nysgjerrig og spent. Del det på bloggen du ❤
      Så kan vi kose oss med å lese, du skriv så nydelig

    14. Så spennende, jeg gleder meg 😀, du er min absolutte favoritt blogger, Instagramer og Snapper 🙂, enten film på bloggen eller livesending, men da etter leggetid for småbarn 😉🙂. Likte veldig godt filmen du la ut når dere avslører kjønn på Tobias 🙂

    15. Helt enig med flere her, blogginnlegg! Helt genialt å kunne lese når det passer, og man slipper å risikere å ikke høre alt som blir sagt 🤩

    16. I bloggen 😊, har som flere andre her inne begrensede muligheter for å se noe med lyd 😉.

    17. Blogginnlegg.. du er så innmari flink til å skrive 😃. Å da kan jeg og alle andre foreldre lese når vi har tid. Ikke alltid det passer å se på Snap å vips så er det borte. Instagram bruker jeg ikke 😔.

    18. Hei dere er helt fantastiske alle som en 💖💖💖 jeg personlig håper dere kan dele det her på bloggen så vi som har veldig ulike rutiner kan få det med oss 😁 gleder meg veldig til å se hva dere har på lur 😁💖

    19. Du skriver så godt, Nina , så blogginnleggene dine er en fryd å lese, men snap og insta er greit det og☺️ Spennende🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg