Jeg er så ufattelig takknemlig.

//egen bok

 

Det kribler i magen,
gradestokken vipper imellom rødt og blått, vi har opplevd snø i luften og kveldene blir lune, mørke og ekstra koselige.
Det er snart førjulstid og det merker jeg på hele kroppen.

Jeg kan ikke noe for det, dere som har fulgt meg en stund vet det godt.
Men for deg som ikke har fått deg med deg, kan jeg si det høyt.

Jeg er en håpløs juleromantiker.

Jeg ELSKER alt som har med julen og gjøre.
stemningen, luktene, smakene, musikken, glitteret, hemmelighetene, overrakselsene, aktivitetene og for ikke snakke om tradisjonene.

De tingene som vi gjør igjen igjen og igjen i begeistring og stolthet.
Som vi fryder oss over å gjøre, selv om vi har gjort de uendelig mange ganger før.

Jeg har mange ønsker rundt julen, mange drømmer.
Som sagt en håpløs juleromantiker.

Men i år, tok jeg sats med begge bena, og gjorde noe jeg har drømt om lenge.
Jeg har nemlig laget mitt første juleprodukt.

Julens minnebok.

Julens minnebok er ei bok som skal ta vare på alle de magiske tingene vi gjør i julen
Med nydelige tradisjonelle illustrasjoner tegnet av Inger Synnøve Killi med masse julestemning.

I boken er det rom for å skrive ned alle gjøremål i desember,
oppskrifter og bakeliste
Hilsener fra venner og familie


Her kan du lime inn bilder og julekort
Oppsummere julaften og året som gitt
og mye mye mer

 

Og boken rommer hele 18 år.

 

Tanken er at man hver år kan fylle inn minner i form av ord, bilder og hilsener.
For selv om hver jul er lik er den også veldig unik.

Etterhvert som tiden går vil boken bli mer og mer verdifull.
Plutselig har man en bok med hilsener fra mennesker som ikke er her lengre, og en bok som har tatt vare på noens barndomsjuler.

Julens minnebok er laget i Norge i sin helet, det var viktig for meg, både for kvaliteten og ikke minst for ringvirkningene.
Denne boken er med på å opprettholde arbeidsplasser, enkelt og greit.

Og mottakelsen så langt har vært overveldende.
Hver eneste dag åpner jeg hyggelig meldinger ifra lykkelige julebok eiere.

Jeg er så takknemlig for at dere handler boken, deler hva dere synes og er like begeistret som meg.
Og jeg er så ydmyk og stolt over å ha fått bli en del av manges juletradisjon.

Tenk hvor mange magiske juleminner disse bøkene kommer til å romme om noen år

Takk- av hele mitt hjerte, tusen takk for at dere gjorde prosjekte mitt mulig.
Takk for forhåndskjøp og investeringer som gjorde at boken ble produsert.

Takk, sa jeg det? Tusen takk!

Boken fåes blant annet kjøpt HER

 

0 kommentarer

Siste innlegg