Jeg får legghår i ansiktet!

//Annonse

Niiiina?

Mannen roper fra badet.
Det lover aldri godt når han bruker navnet mitt. Det er som regel kjære, ja eller mamma, men når navnet kommer Da er det alvorsord pågang.

Jaaa sier jeg, med en så munter tonet som kan puttes på et så enkelt og kort ord.

Kom hit litt,
Nina.

Aj, navnet mitt enda en gang.

Jeg tusler bort, på veien prøver jeg å komme på hva det hele kan gjelde, så jeg har noe forberedt.

Jeg skjønner det raskt i det jeg rundet badet.

Det første som møter meg, er en velkjent høvel og et temmelig hvit ansikt..
handsome man with shaving cream

Vet du hva det værste jeg vet er… sier han mens han vifter barberhøvelen mot ansiktet mitt.

Værste du vet, sier jeg og prøver å kjøpe meg litt ekstra tid for å hente inn god argumenter.

Ja det værste jeg vet sier han, og rister høvelen en ekstra gang før han skyller den under navn.

Sånn sett bort ifra sure unger om mårran, single sokker og Makrell i tomatsaus, er det VÆRSTE jeg vet å finne ut at jeg bruker en høvel i ansiktet som er brukt alle mulig andre steder, på en annens kropp.

Det værste jeg vet, er å risikere å stå igjen med legghår i ansiktet etter en barbering.

Legghår? sier jeg og innser slaget er tapt.

Ja kom ikke her å si at du ikke har brukt høvelen min, jeg både ser OG lukter det.
Meeen… jeg har glemt..

Glemt ja, men det gir deg ingen grunn til å bruke min vel?
Ja men… jeg hater jo legghår…

Ja det gjør jeg og, iallefall DINE i MITT ansikt.

Det er jo ikke første gang dette skjer, skal jeg være ærlig er det nok mulig at det har skjedd flere ganger enn han har luktet seg frem til. For å si det enkelt, mine legghår har nok vært oftere i fjeset hans enn han tror.

15293502_10157779828420641_1832882163_o

Men, jeg har full forståelse, det er ikke gøy med legghår (eller det som værre er) i ansiktet.

Derfor har jeg tatt grep og sørget for at det å glemme høvel ikke er noen unnskyldning.
Jeg har lest om de flere ganger, og når jeg selv fikk spørsmål var det ikke tvil.

15231643_10157779827685641_866434802_o

 

Det er klart jeg vil prøve Shai høvelen. For en vimsete surrete mamma som meg er det jo perfekt 😉

Første pakke får man prøve gratis, dette for å få et inntrykk av produktene og ikke minst om det er noe for deg.

I prøvepakken (som du finner her) er det en høvel medfølgende to blader. Hver av de har seks individuelle blader og er veldig fleksibel. En mild og god wash and shave med alovera og deilig duft. Svamp, lipgloss q10 facewipes og gavekort hos Zalando.  Alt dette for kun 79 kr (porto)

15292675_10157779872690641_1899815199_o

Det er en abonnementstjeneste uten bindingstid og du kan enkelt og greit selv stoppe sendinger eller si opp via min side.

Med i neste forsendelse  (de sendes ut hvert kvartal)er det en refill med fire blader og skjønnhetsprodukter tilpasset sesong til en verdi av over 500 kr. Pris 299.

15271639_10157779872540641_823218714_o

Men første pakke kan du altså prøve gratis, og det kan du gjøre HER.

Og du, i samarbeid med Shai får jeg lov til å dele ut en gavekort fra Miinto på hele 1000 kr til en av dere som leser innlegget, legg igjen en hilsen og DU er med i trekningen.

27 kommentarer
    1. Måtte le av dette innlegget! Føler meg VELDIG TRUFFET! 😛 Heldigvis er ikke gubben her i huset så redd for legghår i annsiktet (og det som værre er), men han setter nok pris på om jeg snart skaffer meg egen høvel.

    2. Sånn burde virkelig jeg hatt også, men nå begynner er magen for stor og bekkenet for vondt til å bry seg om hårveksten (desverre).. Men gleder meg til å føle meg vel igjen:)

    3. E så gøy å følga denna bloggen, eg bruke oppskrifter så du legge ut rett så d ?

    4. Hvordan er de produktene i forhold til allergistoffer og dyretesting? Vet du det?

    5. Har hørt om dette før, kanskje jeg skal prøve det. Er høvelen god å bruke, og aller helst bedre, enn Venus?
      Forresten, det å dele på høvler er i mine øyne like ille som å dele tannkost 😛

    6. Har nyleg funne denne bloggen, og det er blitt den eg klikker mest innom gjennom dagen. Morsome innlegg som ein kan kjenne seg igjen i, samt gode oppskrifter og kreative ting ein kan finne på med barna! Ærlig og hærlig!! ?

    7. Første sending gratis? Jeg trykka inn på linken, da kommer det opp en pris på 99,- + frakt på 59,-

    8. Haha. Det er så fornøyelig å lese bloggen deres, og denne posten var intet unntak!

    9. Heeeerlig ?? bruker gubben sin jeg også ? Men han har funnet ut at om han drar høvelen noen ganger over en dongribukse blir den god som
      Ny så jeg er tilgitt. Spart flere 1000kr på
      Det 😉

    10. Mannen min har ikke samme problem som din, men jeg trenger likevel en ny høvel ? Denne kan jo være verd å prøve.

    11. Haha – det har jeg hørt før. ?
      Men etter at jeg kjøpte et eget system har faktisk kjaka til gubben luktet av min høvel (har en variant med barbersåpe festet rundt bladet).

      Men lurer på om det snart er på tide med nytt system. Den jeg har begynner å få et slitent håndtak. Håper på oppdatering på hva du synes om produktet etter å ha bruktvert en stund. ?

    12. Fikk låne høvelen til gubben en gang…. ETTER st hsn hadde byttet blad så jeg hadde mitt eget og han hadde full kontroll på sitt blad ??

    13. Hei. Fikk veldig lyst til p prøve, men når jeg trykker på linken så kommer det opp at første forsendelse koster 99.- + 59,- i frakt.

    14. Hehehe ? greit med sin egen i posten, jeg er like surrete og får samme pakka som deg ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg