Jeg har blitt ny!

Det var på tide å dra litt glam over denne dama.
Røske av joggebuksen, kvitteseg med ammefjonet og butikkmaskaraen.
Ny sveis, nye morgenrutiner og ny stil.
Hei stilletoes og miniskjørt…
 
 
 
nei…

jeg er så langt ifra blitt ny,jeg er den samme jeg.
Legg på sjuk og dauvtrøtt og så har du meg akkurat nå.
Tett i nesa, vondt i kroppen og en ørliten dæsj feber. NYDELIG!
Men bloggen min, den er blitt ny.
Ny fresh og brukervennlig design var målet, og jeg synes jammen meg gutta i Kodeks har klart det jeg altså.
Hva synes du?
Ja for jeg har så langtifra klart dette selv, dette har jeg fått hjelp til (har nok grå hår fra før) Samarbeidet har gått smertefritt og godt og jeg har kun kommet med ønsker og behov, ikke løftet en finger. DEILIG.
Jeg har mange spennende planer for bloggen fremover med tanke på innhold vil ikke si så alt for mye men et godt stikkord er inspirasjon og kreativitet 🙂
Klikk dere rundt, si hva dere synes og ikke minst fortell meg om dere er noe dere savner 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg