Jeg har holdt noe hemmelig for dere

Jeg vet det er så bloggeklisje den overskriften og jeg vet ikke om jeg skal le eller beklage.
For til tross for at jeg nå har blogget i over 2 år så føler jeg meg ikke som en blogger blogger..om du forstår..
Uten å trampe på tærne til noen så er det altså slik jeg føler det.
Men denne gangen skal jeg altså ta en skikkelig stereotypisk bloggepost.
En post som sier A, kanskje B men ikke så mye mer.

For jeg, VI har holdt noe hemmelig for dere.
Og GJETT om jeg gleder meg til å fortelle dere det.
I morgen faller forhåpentligvis siste brikker på plass slik at jeg kan fortelle dere.
En stor drøm går i oppfyllelse samtidig som det er vanvittig skummelt.
Men fy søren så gøy også.
Man må leve litt på kanten her i livet? Ta noen sjanser?

Jeg er vanvittig heldig, jeg har hele veien siden jeg turte å åpne døren for dere helt inn til oss hatt en massiv heiagjeng i dere.
Dere backer opp, heier frem og støtter oppunder.
Og det er nettopp derfor jeg kaster meg ut og deler det jeg skal dele i morgen med dere.
Som sagt, om alle biter faller på plass i morgen…noe jeg er temmelig sikker på at det gjør, kommer jeg til å dele det med dere.
Og aller først på snapchat.
Nesten direkte, herremiiin som jeg gleder meg
Så om du er nysgjerrig, legg meg gjerne til og følg med på storyen i morgen.
Du finner meg ved å HER (om du er på mobil)
eller ved å søke meg opp: Idebankmamma
eller ta screenshot av bilde under og legge meg til via snapkode.

 
 
Jeg er sååå spent på hva dere synes 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg