Jeg kan nesten ikke vente.

Helt siden slutten av 2015 har vi dinglet etter vårt eget liv og våre egne prosjekter.
Til tider har det vært ordentlig kaos, og da mener jeg SKIKKELIG kaos.
Ikke slik kos med kaos, men et skikkelig kaotisk kaos.

Midt oppi alt, fødte jeg litt, vi flyttet alt, vi hadde super suksess med kalenderboken vår (jeg er såå stolt) unger over på ny barnehage og skole, nettbutikk med kraftig vekst, nytt miljø å komme inn i, så plutselig 2 skolebarn og nye rutiner i tillegg til en nettbutikk som nå har gått fra å være en hobby til å bli en arbeidsplass.

Ja også et vanlig liv da, med fire små… sånn oppi det hele.

Jeg er uendelig stolt over hva vi har fått til og at vi enda holder hodet (så vidt) over vann.

Det er mye jeg kan anse meg god på, men er det noe jeg virkelig IKKE kan så er det å logge av. Jeg er PÅ hele tiden, mye fordi det er gøy og det gir meg noe helt eget, men uansett hvor moro ting er, man blir sliten av moro også.

Jeg har ikke koblet av skikkelig på veldig veldig lenge (vi snakker år), og med den travle perioden som vi har lagt bak oss (og fortsatt ligger foran oss) kjenner jeg at nå begynner jeg å bli virkelig sliten.

La må få si, at dette er ikke ord med misnøye og klagesang, jeg har det bra, så bra som jeg aldri har hatt det. Faktisk så har jeg enda mer på lur, men det kan jeg fortelle om senere 😉

Men selv om man har det bra, betyr det ikke at man ikke blir sliten.
Selv om man har det gøy betyr det ikke at man ikke trenger å koble av.

Alle må koble av innimellom.

Så  derfor om 3 uker er det klart for å virkelig koble av.
Vi unner oss sjeldent noe ekstra, vi er fornøyd med det vanlige og setter pris på det meste.
Men når høstferien kommer, slår vi på stortrommen for avkobling og avslapping.

Meditating dog with arms raised up and closed eyes

Ferien bestod av 5 dager ferie, resten tilbragte vi hjemme og i nærmiljøet, vi har hatt en super ferie.
Men for å klare å koble helt av, må jeg vekk, borti ifra det daglige. Bort ifra husvask, klesvask, rydding og matlaging.

Vi trodde våre dager med charter var over (ja jeg må innrømme det jeg synes charter er DIGG.) Tre trykk og reisen er bestilt, fly, transport, hotell og alt. Siden vi er så mange som vi er (og såpass glade i plass) tenkte jeg at ingen kunne romme oss.

Men en desperat kveld sank jeg og mannen ned i sofan, pling sa det på telefonen og Ving lurte på om vi ville spare en tusenlapp på tur i høstferien.

Jeg måtte inn, og JAMMEN, tror du ikke det finnes hotellrom som rommer ALLE oss.

skjermbilde-2016-09-08-kl-19-27-16
Og det på et deilig hotell med all inclusive, barnedisco, skandinavisk barnepass, babybasseng beskyttet mot solen, direktebuss fra flyplass til hotellet og selvfølgelig Lollo og Bernie. (ha ha bare LITT andre kriterier enn for noen få år siden du…)

Vi skal en hel uke til Sunwing Side beach.

aytcpx21008_10_51

Et ekte familiehotell med alt vi trenger og litt til (ser det ut til iallefall)

Jeg ser ikke frem til flyturen, vi er ikke vant med fly og opplevelsen er ny for alle barna.
Og med pittelitt ukurante flytider kan det by på utfordringer med trøtte barn og slitne foreldre)

Men vi vet at vi kommer frem til dager fylt med dette:

aytcpx21004_2_30

dette

aytcpx27083_2_30

Dette

aytcpx29911_2_30

og dette
aytcpx29909_2_30

Er jeg sikre på at vi kommer til å klare å holde motivasjonen oppe.

 

Kroppen verker etter et lite avbrekk nå, men jeg skal holde ut.. for om 3 uker venter 7 rolige dager på oss.

Og jammen er det godt å ha noe slikt å se frem til.

Vi har flydd med baby får, men ikke med baby og tre andre små som også er litt usikre på konseptet fly.
Så har du et godt tips å dele, for all del fyr løs 🙂 Vi trenger alle gode råd!

Og har du testet hotellet vil vi iallefall høre fra deg 😉

 

6 kommentarer
    1. Vi har fløjet meget siden alle tre var små. Nu 9 og tvillinger på 6. Vi bor i London så flyver i hver ferie. Vores triks er mye snacks og mat pakker som børnene liker. Det er altid godt at spise lidt når tiden blir lang. Så de var mindre delte de på en lille transportable dvd maskine. Nu har de hver sin tablet. Ellers en lille rygsæk til hver som de “selv” pakker med kose bamse og lidt leker/spil til flyveren. Samt bøker til op og ned turen når de elektroniske ting skal være slått av. Og hvis man bruker smok da er det greit at ha den med. God tur og god ferie ☺

    2. Nesespray og tyggis. Gull verdt for småtroll som ikke har like lett for å utligne trykkforskjellen. Nettbrett med film.

    3. Takk og notert! Nesespray tror jeg fort kan skape mer trøbbel en moro (alle ungene har noia for de ha ha) men tyggis og nettbrett med lasta ned film SKAL vi ha med.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg