Jippi! Barnas uker er i gang, vinn gavekort verdi 1000 kr.

 

//annonse

ÅÅÅÅ det er vååår i luften.
Fuglene kvittrer, snøen smelter, grus og asfalt under skoene.

Ja…fillern, de skoene er for små ja.
Og dressen rekker deg knapt under knærne.

ok vi beholder vinterskoene og dressen og finner frem syklen, oj se her ja du har vokst såpass iløpet av vinteren ja.

Jeg elsker vår og høst, forvandlingene i naturen gjør at det vekkes noe i kroppen.
Når våren kommer, blir plutselig alt lettere. Det å være småbarnsforeldre går plutselig lekende lett (kremt…) når man bare kan kjipse på seg skoene, ta på en lett jakke og løpe ut.

Ingen krangling om hvorfor man ha på seg votter og fomling etter at tommelen skal finne huset sitt.

Men, med fire små i hus, er det også ved disse tider jeg oppdager at de har vokst.
Og det er da det passer PERFEKT med Barnas uker hos Coop Obs Hypermarked.

Vi har som nevnt tidligere ingen Hypermarked i nærheten og må kjøre en tur, men gjør dette nesten alltid når de setter igang sine Barnas uker, for da er det virkelig noen kupp å gjøre.

Og her er våre topp 10 på Barnas Uker våren 2016.

 

  1. Balancebox.
    850610003324
    Dette tror vi kan bli årets hit i sommer.
    Den kan brukes både utendørs og innendørs. Og bidrar til aktivitet og mye mye balansetrening.
    Som medlem i Coop får du denne til 499! (ordinærpris 999)
  2. Hakkebakkeskogen.
    70282375130282
    Jeg ELSKER dette sengetøyet, vesla har det allerede.
    Vi betalte vesentlig mer enn 299 som er kampanjepris .
  3. Legosalg.
    Skjermbilde 2016-04-04 kl. 11.05.50
    Det er ikke ofte man får lego til rabatterte priser, men iløpet av Barnas uker får du altså 25 % på ALT fra Lego DUPLO
  4. I <3 Kenwood.
    5011423159010
    Jeg pleier å si, det finnes mange hyggelige stunder rundt vår Kenwood. Vår maskin er i bruk nesten hver eneste dag.Nå er Kenwood Prospero en litt mindre maskin, men til vanlig familiebruk er den perfekt.Og SE på den pakken av tilbehør du får med. Prisen? 1790 kr! Ønsker du kun maskina får du den til 990.
  5. Greenkids.
    Skjermbilde 2016-04-04 kl. 11.10.53
    Disse har ikke vi sett før, virker rett og slett kjempe smarte.
    Så er det kanskje ikke noe du TRENGER, men hvor gøy er det ikke å dyrke sine egne tomater da?
    Vi har flyttet til nytt hus iløpet av vinteren, her er det drivhus og det SKAL vi teste iløpet av sommeren.
  6. Klar for Action.
    57067510218172
    Vi har hatt vanvittig mye gøy med vårt actionkamera. Faktisk bruker vi det nesten mere enn vanlig bildekamera når vi er på ferie, turer i skogen osv. De tåler alt og lager flotte minner fra ting vi opplever sammen. Lyst til å teste actionkamera? Da er Denver en god start, og dette får du til 299 i kampanjetiden.
  7. Helly Hansen regnsett.
    70400537048312
    Vi har veldig god erfaring med Helly Hansen regnsett. De tåler lek i gjørme, sand og søle uten å få hull. Hele settet får du til 399.
  8. Vårslepp.
    skocoop
    Jeg husker fortsatt følelsen av å få joggesko på bena første gang etter en lang vinter med tunge cherrox eller vintersko. Som en kalv første gang på beite spratt jeg rundt og følte jeg kunne løpe herifra til månen. Og selvføgelig kan du gjøre noen gode kupp på joggiser til barna.
  9. Første sykkeltur.
    7057972010431
    Barna vokser, og her er det på tide å øke størrelse på sykkel. Denne DBS sykkelen tror jeg jammen er et godt alternativ til vår lille reser. (skulle ønske den kom med trafikkforståelse :P)
  10. Nam nam nam.
    Skjermbilde 2016-04-04 kl. 11.22.45
    Som dere kanskje har fått med dere, så har vi utfordret oss selv med sukkerfri april.
    Og da passer det PERFEKT med 40% på ALT av frukt og bær. Så ikke bare stæsj som blir handlet på vår tur til Coop Obs Hypermarked, vi tar en storhandel med det samme, det lønner seg.

Også, til det aller morsomste, en av dere som leser skal få vinne gavekort verdi hele 1000 kr
som dere kan bruke på Coop Obs Hypermarked.
gavekort

Fortell oss hva du ville brukt gavekortet på.
Fullstendig utvalg finner du HER

Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet som forteller oss hva du hadde brukt gavekortet på.
LYKKE TIL!

Vi trekker vinneren innen utgangen av april.

188 kommentarer
    1. Jeg ville ha kjøpt en festdrakt til snuppa. Hun har bursdag til sommeren men har alt handlet balansesykkel i gave (på salg). 17 mai antrekket fra I fjor er i derimot alt for lite.

    2. Eg hadde brukt pengene på klær til storesøster på 4 som har vokst som en helt, samt klær til lillebroren som kommer i juni 🙂

    3. Da hadde det blitt stor stas med Balancebox og nye joggesko 🙂 🙂 Vår lille frøken kan ha det gøy med alle nabobarna med balanse!

    4. Mye det kan brukes til! Men vi vil nokk brukt det på nye Jakke, bukse å sko til skolestart? Kanksje en liten ting til lillesøster såm kåmmer i juli?

    5. Jeg ville brukt pengene på Hakkebakkeskogen sengesett til jenta vår som har helt dilla på det for tiden! 🙂 I tillegg har ho veldig lyst på en sykkel!

    6. Eldste jenta trenger seg ny sykkel og yngste bunadsko. Ellers er nye uteleker alltid kjekt å ha. Det ville jeg brukt gavekortet på.

    7. Vi ville brukt gavekortet på ny trampoline, da dette er en fin sommeraktivitet for hele familien. ???????

    8. Åh, sko! Skoskosko! Kjenner følelsen i mine eigne bein, slik du skriv og gler meg til ungane kan få på seg vårsko?

    9. Jeg ville brukt penger på nye bunadssko og pen strømpebukser til barna, trenger nye til 17 mai ? + nye gummistøvler ?

    10. Hadde brukt de på nye sko til lillemann 🙂 De beina vokser så fort, føler jeg kjøper sko både titt og ofte. Det actionkameraet hadde også vært supert å ha med seg ut på tur i skog og mark, som forøvrig er favorittaktiviteten til min lille prins på 2,5 år 🙂

    11. Ville brukt det på regnsett til snuppa på 1 år og 1,5 mnd, for å ha i bhg 🙂 Så skulle hun fått seg duplo og festdrakt 😀

    12. Ville ha kjøpt hage utstyr. Vi skal endelig flytte fra leilighet til stede med hage og jenta mi elsker alt av blomster og planter.

    13. Jeg ville kjøpt sykkel med støttehjul i 3 årsgave til storebror, og sko til lillebror! Krysser fingrene!

    14. Jeg ville brukt gavekortet på nr.5, “greenkids”. Og fått laget et slags drivhus, moro å se ting spirer og gror. Og sikkert kjempegøy for de små å spise “egenproduserte” grønnsaker. Det vil jo bli en variant av “kinder-overraskelse”. Da tenker jeg at jeg hadde blitt verdens beste bestemor på et blunk, hvertfall her i familien 😉

    15. Balancebox, lego og actionkamera. Ting vi ikke ville prioritert å kjøpe til vanlig, men som vi har veldig lyst på. Lego til belønning og motivasjon for balansering, og kameraet til å filme minner ☺

    16. Gummistøvler, joggesko, LEGO DUPLO til guttungen og bursdagsgaver til vennene våres barn som snart har bursdag. 🙂

    17. Klær og sko til frøkna. Og det hakkebakkeskogen senge settet var fint, så må nok ha det også ?

    18. Kjøkkenmaskinen ? Baker mye, lager mat fra grunden og lager mye smoothie til gutten vår som er så greit og sende med i barnehagen.

    19. Jeg ville brukt pengene på sko til guttene på 3 og 5 år. Er utrolig hvor mange par sko man trenger når man har to turboer som suser rundt på sykler og bremser med og slepe skoene i asfalten… 😉

    20. Ville brukt det på greenkids, som guttungen og jeg kunne koset oss med sammen. Også nye sko og jakke til skolestart☺

    21. Jeg hadde brukt det på balanse blox, da begge barna elsker å være i aktivitet, men nå er snart treningene ferdig for dette semesteret- så da kunne vi trent litt hjemme i stede ??
      Resten ville jeg brukt på klær til minstemann som driver å skifter størrelse på klær nå, så det meste er akkurat litt for lite ??

    22. Sko, støvler, regntøy og nye perkdresser til guttan 🙂 De vokser og gror å klæra er for små

    23. Jeg ville brukt det på joggesko til junior og kanskje på noe morsomt vi kunne lekt med ute 🙂

    24. Ville brukt gavekort på regntøy, gummistøvler og joggesko til ungene 🙂

    25. Vi ville brukt gavekortet på balansesykkel og tretorn gummistøvler til vår lille datter som elsker å være ute i all salgs vær! Både mor og far har måtte skaffe seg fullt regnsett. Så kanskje litt duplo for det er også populært for både store og små. ?

    26. Jeg vil brukt gavekortet på jentungen. Fest drakt til 17 mai og noe fint til bryllupet i juni. Eventuelt nye gummistøvler. Da de vi har har har blitt for små. 🙂

    27. Definitivt sko?? med tre små I hus hvorav alle trenger joggesko etter vinteren. Syntes det er viktig med bra sko og lar de ikke arve sko av hverandre så det er en dyr utgift det hadde vært supert å få hjelp til?

    28. Jeg ville brukt det på barnehageklær til lillegutt som begynner til høsten! Blir det noe til overs så var det sengesettet veldig fint! ❤

    29. Jeg ville kjøpt regnsettet til minstemann på 1 år, perfekt for kyst-sommer og til å plaske i fjæra med ? så ville jeg kjøpt gode sommersko til begge barna 🙂

    30. Ville brukt det på balansesykkel, gummistøvler og joggesko til vår gutt som elsker å være ut og ikke vil være med inn når dagen er over?

    31. Oi – her var det masse vi ønsker oss! Ny trampoline står høyt på ønskelista til alle 3 ungene ! Samtidig så den balansegreia veldig spennende ut 🙂 Ellers må vi som alle fylle opp med nye joggesko og andre vårklær til barna ?

    32. Eldstemann trenger ny sykkel, så et gavekort hadde kommet godt med ☺

    33. Jeg ville lagt det i en kenwood da vår urgamle arvemaskin er ganske så sliten! Å samarbeide om matlaging og baking er noe av det kosligste jeg vet ??

    34. Parkdress til minstejenta, sko til den eldste og sykkel til midterste:)

    35. Jeg kunne brukt det gavekortet på så altformye!? ny sykkel til snuppa, vårjakke til storebror- eller vårsko til de begge to??

    36. Joggesko, med og uten Gore•Tex, støvler og sykkel, og den balance blocs så veldig gøy ut! 😀 Men en tusenlapp hadde nok bare holdt til sko til gutta. …og kanskje balance blocs.. 😉

    37. Jeg ville brukt det på Sykkel til 3 åringen som er veldig klar for å prøve seg på 2 hjul 🙂 og så ble jeg veldig glad for å se at de har fått inn hageprodukter tilpasset barn, så noen greenkidsprodukter ville jeg også kjøpt 🙂 man kommer langt med 1000kr på Coop heldigvis ??

    38. Med 5 barn i hus, er det alltid noen som trenger noe ?Om vi er så heldige, hadde 4. mann fått seg HH regntøy og Viking gummistøvler, for her var visst alt fravokst ? Også trenger nr 3 ny jakke, det hadde vi nok og klart og finne vil jeg tro ?

    39. Her hadde brukt pengene på noen nye Goretex sko jeg fant der oppe,de var lekre og passet frøkna perfekt. Og Hakkebakkeskogen sengetøy.Og også litt fra greenkids.
      Vi har Coop Obs! rett ved oss,så vi er der ofte.

    40. Oi, et gavekort hadde kommet godt med.
      Jeg hadde brukt gavekortet på nytt regntøy og støvler til treåringen. Og kanskje noe til meg selv hvis det blir noe til overs 🙂

    41. Jeg ville brukt det til guttene våre som vokser i rekordfart, minstemann ønsker seg sparkesykkel, og begge to fått tøffe joggesko ???

    42. Støvler til jentungen, og kanskje noen nye uteleiker, eller rett og slett mat (for de har vel mat også der?) Litt trang økonomi, så gavekort på 1000 hadde jo vært himmelen!

    43. Jeg hadde brukt gavekortet til ny sykkel til minstemann på 5 år og eventuelt nå nye sko til alle 4 barna ?

    44. Jeg ville nok brukt det på et actionkamera, sengesettet kanskje litt Lego DUPLO og masse deilig frukt og bær?

    45. Oi, et gavekort hadde kommet godt med.
      Jeg hadde kjøpt nytt regntøy og støvler til treåringen. Og kanskje noe til meg selv hvis det hadde blitt noe til overs 🙂

    46. Eg ville kjøpt nye joggesko til ho eg er tante til som er på besøk her frå Oslo ?

    47. Hadde brukt pengene til nye joggesko og nytt regntøy til guttungen! (Han vokser så sabla fort! hehe) og det jordbær dyrke settet! Han bare elsker å plante frø og siden vi nylig gikk til innkjøp av et lite drivhus så hadde det passet perfekt. : )

    48. Jeg ville nok lagt de 1000 kronene i ny sykkel til en av farmorjentene som fyller 13 år nå til torsdag ♥ Hun har ridd i mange år + går på turning,så den balansedingsen ser veldig fin ut også 🙂
      Vi har 5 andre barnebarn som jeg absolutt kunne finne mye fint til på Coop,mye jeg har lyst på der selv også..men krysser fingrene for den fine tenåringen vår !! Bare ca 15 min å kjøre til Coop herfra,så vi er der ganske ofte.
      Flott giveaway 🙂

    49. Gavekortet ville blitt brukt på nye joggesko, regntøy og plantedyrking for de små! 2-åringen min er med og planter og er veldig stolt av sine enge blomster, så det hadde vært supert =)

    50. Alle våre 3 trenger sko, så måtte nesten brukt det på det 🙂 Men de trenger masse mer. Ny sykkel til jenta på 5 år. Nye dresser og nye vårjakker. Med småfolk i hus blir det ganske kostbart på våren, så hadde vært supert med et gavekort som kunne gjort det hele litt lettere for oss 😉

    51. Jeg ville brukt det på nye, gode, joggesko til eldste frøkna. Helst Goretex. Da har hun noen som hun kan bruke ute på tur. Også ønsker hun seg kardemomme sengesett, så kanskje vi hadde hatt nok til det også 🙂

    52. Jeg ville brukt gavekortet på festdrakt, sko og regntøy til veslefrøkna vår ? I tillegg så var jo det sengetøyet kjempefint! ?

    53. Jeg ville brukt det på balancebox og sko til guttungen. Han trenger nye sko for de føttene hans vokser utrolig fort så bruker mye penger på sko. Og så er han veldig glad i å balansere på ting/steder som mor (jeg) synes er litt for skummelt. Resten av pengene hadde jeg brukt til å kjøpe noe til lillesøster

    54. Hei Nina!

      Vi i @husetmeddetrarei er faste “Coop Obs’ere” og digger denne premien! Vi hadde kjøpt en ny parkdress og et par nye joggesko hver til guttene om vi vant. Siden det er så fine tilbud – 1000kr kan glede både store og små, så mor hadde itillegg kjøpt en 12 pk. bokser med Pepsi Max til helgekosen 🙂 Tvi tvi!

      Hilsen fra trekløveret i huset med det rare i ?

    55. Åh, det hadde kommet godt med i trange tider!
      Hadde nok blitt litt forskjellig for den lappen der. Litt tomater til dyrking, solbriller mot den sterke sommersolen som snart er her, noen lette sko/sandaler, og et actionkamera så vi kunne fått noen filmsnutter av både storesøster og kommende lillesøster – det savner vi sårt!
      Hadde vært Lykke ?

    56. Jeg ville kjøpt sko til jentene mine og resten hadde nok godt til en svevehuske da vi har nylig flyttet inn i et hus med større hage og jeg ønsker at barna skal venne seg mer til å leke ute i hagen og trives med utelek.. Planlegger et lekehus når vi får spart opp litt 🙂

    57. Regntøy, vårsko og gjerne fotballsko til minstemann som har begynt på fotball 🙂

    58. Ville brukt penger på nye klær til minste jenten som akkurat er begynt i barnehagen og noen fine uteleker til henne.

    59. Jeg ville kjøpt sengesett til begge jentene mine, samt regntøy til yngste frøkna. eller så trenger vi det meste til lillebror, som skal slippe å bruke alle rosa og lilla klærne vi har?

    60. Regnsett for disse barna vokser overraskende raskt. Det som passet i høsten passer ikke nå. Greenkids sett så veldig spennende ut! Gøy å la dem se hvordan grønnsaker blir til 🙂
      Og så kanskje Kenwood til mor 😉

    61. Siden vi skal ta over huset så ville jeg brukt det på nye hageleker. Ufohuskw står høyt på lista. vesla ønsker deg også hageredskapene så hun kan hjelpe meg med hagearbeid i bedene. Kanskje litt andre uteting til barna

    62. Jeg ville brukt pengene på nye joggesko til ungne. Er alenemor og student med tre små barn som vokser som ugress, så dette hadde kommet godt med! Kanskje lillemor kunne tatt sine første skritt i sko fra coop? håper virkelig jeg vinner dette ??

    63. Definitivt sengesett! Har ønska oss det så lenge nå men det er så dyrt! Eller var den pakken med å dyrke noe eget genial! Uviten mamma som gjerne vil lære sammen med sine små hadde hatt god nytte av en slik pakke. Så nå krysser vi fingrene ?

    64. Hvis jeg hadde vunnet dette ville jeg brukt pengene på sykkel til minstemor, vi har hatt det veldig vanskelig økonomisk og strever for å komme oss ovenpå igjen etter jeg ble akutt syk i slutten av desember uten å få noe mye sykepenger da jeg ikke hadde stor nok stilling og ikke minst så gikk butikken til samboeren min konkurs rett over jul, frøkna har da vokst fra sykkelen sin å er nå veldig lei seg for at hun ikke kan være med venninnen å sykle og jeg syns det er så vondt å si at vi ikke får kjøpt ny sykkel før mamma og pappa får litt mer penger.. Så jeg krysser fingrene å håper så inderlig at jeg kan overraske min lille vakre Andrine med ny fin sykkel♡

    65. Ville ha brukt dem på vårsko til alle 3 barna og regnklær til eldste (som sliter ut et sett vær mnd. Føles ut slik i allefall;))

    66. Åh, balance blox så jo moro ut, men kanskje for tidlig for jenta vår. Ingen vår uten sykkel ? Så jeg ville kjøpt trehjulsykkel og kanskje et par Crocs handle it rain boots til jenta vår på 21måneder ?????????

    67. STIGA Creator 200-S sparkesykkel og joggesko 🙂 Det er krise i huset da sparkesykkelen har stått ut i vinter og er nå sundrustet og sønnen min er så lei seg 🙁 Hadde også kjøpt ett par sko til han ,da han har vokst ut av de fra i fjor 😉 Så nå må jeg jo prøve lykken 🙂

    68. Fireåring har akkurat lært seg og sykle uten støttehjul – men sykkelen er nok litt i minste laget så jeg hadde brukt pengene på en ny? og noen Potter fra greeenkids, de så supre ut – hvis det er noe mer igjen ?

    69. Nye støvler, utebukser, joggesko – det er veldig mye som trengs nå når våren kommer og barna har vokst i løpet av vinteren. Og kanskje noen stelleprodukter til babyen som ventes? 🙂

    70. Åh,jeg ville gjerne kjøpt balansebox til frøkna som trenger balansetrening og mangler motivasjon!? Og nye regntøy til to som vokser som et skudd!

    71. Det ville jeg brukt på balancebox og nye joggesko til unga ???

    72. Vi ville ha brukt gavekortet på sykkel til jenta vår på 3år! Hun har blitt stor nok til å ha tohjulssykkel. Men vi ønsker oss også hakkebakkeskogensengetøy!

    73. Jeg ville brukt det på joggesko… joggesko er forbruksvare og en kan aldri få nok 🙂 dessuten har obs et fint utvalg slik at en får noen par for 1000 kr … og god kvalitet er det også 🙂 🙂

    74. Ååå ett gavekort hadde kommet såååå godt med nå I disse tider! Hadde brukt det på nye sko til begge barna ? De ønsker seg og myyyye annet på obs så problemer med å bruke gavekortet på dem hadde jeg ikke hatt hehe ? De hadde absolutt fortjent no nytt og begge har bursdag rundt hjørnet så hadde vært helt perfekt!

    75. Joggesko og regnsett, er jo noe jeg burde brukt evt gavekort på, men det så da mye artigere ut med balancebox og lego! 🙂

    76. Det hadde vært supert med gavekort! Det ville jeg brukt på noe gøy og den balancebox så veldig bra ut. Har en liten turner i hus. Og barna liker å være med å plante, så noe nytt til Hagen hadde vært fint.

    77. Jeg ville brukt det på dattra mi og stesønnen min ? de vokser ALTFOR fort, og klær og joggesko må byttes ut til deilige vårdager og sene sommerkvelder?

    78. Joggesko og jakker til mine to barn.

      Krysser alt for litt vinnerlykke ?

    79. Ville nok brukt det på en sånn kenwood maskin for vi liker godt å bake, men det vil bli mye lettere med en sånn maskin ? det kan være et høydepunkt for dagen ?

    80. Ville brukt det på actionkamera, og litt nye vårklær og uteleker til barna??

    81. Ååå vi ønsker oss Kenwood maskinen?Uten alt utstyret egentlig. Den hadde vi hatt mye glede av, Hannah på snart to år er så glad i å være med på kjøkkenet og lage mat og bake ??

    82. Vil bruke gavekort til regnsett og joggesko til barna. Han trenger en større regnet til våren….joggesko til sommerferien. ….resten av verdi skal kjøpe frukt og lage jus til barna.

    83. Vår familie er med på å klargjøre huset vårt på Flisa som er leid av kommunen til 7 syriske flyktninger som blir hentet fra flyktningleir i Libanon. 5 barn under 8 år trenger alt i sin nye hverdag som sikkert blir skremmende nok! De trenger alt! Sko og jakker, sekk til de to eldste etc.

    84. Har en liten en som skal begynne i barnehage, så da hadde pengene komt godt med til alt fra klær, yttertøy, sko, støvler, matboks og drikkeflaske!

    85. Jeg ville brukt det på vår/sommer sko ? klær til barna som vokser raskt og den kenwood kjøkkenmaskinen hadde mor i huset blitt fornøyd med??

    86. Jeg ville brukt pengene på nye sko, regntøy og sykkel til min gutt på 4 år. Jeg krysser fingrene

    87. Noe sommerlig til meg selv ? Det siste halve året har jeg bare handlet til min nydelige datter som kom i fjorhøst 🙂

    88. Jeg ville brukt pengene på de plante kassene du viser bilde av.. de har jeg ikke sett før, virker geniale! 😀 Da hadde vi også fått bruk for hageredskaper så ville kjøpt det settet til barn, da hadde ungene blitt stor fornøyde! 😀

    89. Eldstejenta vår, og verdens beste storesøster blir 6 år i mai og trenger sårt en større sykkel, så ville brukt gavekortet på å kjøpe ny sykkel for henne. Hun trenger og fortjener litt ekstra oppmerksomhet, da lillesøster i familien har fått det meste av tid og energi fra oss foreldre,pga av flere innleggelser på sykehuset denne vinteren. Så krysser fingrene for at jenta vår kan vinne dette gavekortet til bursdagen sin?

    90. Krysser fingrene har nå altså.

      Jeg håper jeg vinner så alle ungene kan få nye sko i våres (det er ikke billig med 3 par sko, neste år må også fjerdemann ha), også vil jeg legge til litt og kjøpe ny sykkel til storebror som har vokst så mye i sommer at den han har er blitt for liten 🙂

      Ble litt nysgjerrig på den du hadde som nr 1 også, så godt mulig vi må ha en slik 😉

    91. Det hadde kommet veldig godt med nå, så jeg krysser fingrene! Gavekortet ville blitt brukt på bunadsko og fotballsko til snuppa, og ettersom økonomien ikke er på topp ville nok resten blitt brukt på gode mattilbud, og kanskje litt is 😉

    92. Hadde brukt de på å kjøpe trampoline til barna! De ønsker seg veldig en trampoline, og hadde blitt hoppende glade om vi kunne overrasket de med det!

    93. Jeg ville brukt det på balanceblox og sko 🙂 den så utrolig spennende ut å trene balanse på! Vi er alle glade i å være ute,så mer å finne på ute er ikke å forakte 🙂

    94. Sånn green kids ser spennende ut og må nok handle nye sko,regnsett med mere sånn som unga spirer og gror! ??
      Et gavekort hadde vært toppers da vi kun handler på Coop obs! Flott side

    95. Hvis jeg vinner blir gavekortet brukt på joggesko, bunadssko og balanse blox – alt til ungene!

    96. Ville brukt på minigartneri til jentene, nye støvler til de to store og vårdress til babyen

    97. Vårklær og sko til lillemor ? Og masse digg frukt som vi kan ha til lørdagskos ??

    98. Jeg ville brukt det på sykkel, han som snart blir 5 år hadde virkelig fortjent det <3 hadde gjerne tatt litt duplo og slik for å dyrke egne tomater og solsikker <3

    99. Hvis vi er så heldige å vinne, ska eldste få seg sparkesykkel, å joggesko til både eldste og mellomste:D

    100. Ville kjøpt nye festdrakter og bunadssko til begge jentene våre ❤️

    101. Så gøy! Vi ville kjøpt en ny sykkel til Alma. Hun har kun arvet sykler, så nå er det på tide at hun får en ny og ubrukt en…

    102. Kenwood maskin. Jeg elsker å bake brød og annet fra grunn av, men har ikke råd til en og hjemmebakt brød hadde vært topp for store og små.

    103. Vi hadde brukt det på balance blox og det vi trenger til bursdagsselskap til storesøster i mai.

    104. Ei jente på 6 og en gutt på 12 som virkelig trenger sko og jakker til vår og sommer. Hvis det hadde blitt noe til overs måtte det blitt noe som de kunne lekt med ute 🙂

    105. Hei hei? Trenger sårt en kjøkkenmaskin, baker brød hver uke, og det er veldig tungt å elte for hånd?.

    106. Balance blox så superfin og smart ut så denne ville fått bli med hjem om vi vinner. Også trengs både regntøy, støvler og masse mer -herlig med vår.

    107. Siden jeg og småen må klare oss for ca.2000kr i mnd til mat, klær, medisiner og alt annet enn de faste regningene når vi snart flytter nå, så hadde gavekortet blitt brukt på mat rett og slett 🙂 eller så hadde det blitt spart til han trenger nye vinterklær/regntøy 🙂

    108. Ny joggebukser fra frends, overtreksbukser fra Helly Hansen, vårjakker og nye uteleker ??????

    109. Duckboots, duplo og ting fra Greenkids. Har kjøkkenhage selv, og tror jr hadde syntes det var stas med sitt eget.

    110. Ville nok bruke det på sykkel til lille/store Pia på 3 år og vårdress 🙂

    111. Hovedsaklig klær og sko, for begge barna har vokst enormt i løpet av vinteren! Lego er en favoritt, så om det ble penger igjen ville nok dette blitt godt mottatt av barna 🙂

    112. Gråtass traktor med tilhenger hadde gitt mye glede over lang tid hos både storebror og lillebror:-)

    113. Ville brukt det på uteleker til barna. ? Har to som liker best å leke ute, og mere uteleker hadde vært supert å vinne. ?

    114. Hadde vi hatt plass i hagen ville jeg brukt pengene på trampoline, tror 4 åringen hadde hoppet i taket av lykke da.
      Men siden det ikke er plass til det, ville jeg brukt pengene på ulltøy til neste vinter, hakkebakke skogen sengetøy (tror vi har lest eventyret 1000 ganger nå), lego, og nye vårsko til eldstejenten?.
      Jeg har prøvd det jordbær kittet, uttolig gøy, og vi kunne se de første spirene idag! Det blir spennende å se om det blir jordbær til slutt ?

    115. Jeg ville brukt det på klær til guttungen som blir 9 til sommeren. Han har vokst fra alt av klær, så her må det byttes ut!

    116. Regntøy police og Helly Hansen shelter bukse. Hadde vært midt i blinken her.

    117. Eg ville brukt gavekortet på joggesko til eldstejenta på 6 år, og kler til alle tre ongane på 2, 4 og 6 år. Blir heilt forundra over kor raskt dei strekke seg!

    118. Ville brukt pengene på nye sko til guttungen på 4, som er høyt og lavt og sliter ut skoene sine på en måned?.

    119. Mange barn I dette huset som kunne trengt både det ene og det andre! Første jeg tenker på er jenta på 11 som trenger ny vårjakke, mellomste på 8 har en arvesykkel og kunne trengt en oppfriskning I den avdelingen. Minsten på snart 6 ønsker seg skateboard. Jeg ønsker at de skal ha en trampoline som de kan turne I , I sommer.

    120. Ville kjøpt balancebox, actionkamera og vårdress til lillebror ? Uteleker er gull på denne årstiden ??

    121. Jeg ville brukt pengene på nye gummistøvler, sandaler og barneriver, så dem kan hjelpe til i hagen 🙂

    122. Jeg ville kjøpt nye joggesko og sandaler til lillemor, ho har plutselig vokst ut av alt ?

    123. Da ville jeg kjøpt nye regnklær og joggesko til jentene mine! 😀

    124. Ny sykkel til pjokken! Han fikk en kjempefin sykkel fra onkelen sin på bursdagen i fjor sommer, helt perfekt størrelse da, men den er dessverre allerede for liten! Jommen vokser de fort, disse barna!

    125. Gåvekort hadde blitt brukt på uteleiker og klær til mini i huset! Det vert ikkje mykje til overs på ei stund, sidan vi skal bygge oss nytt hus. Så kvar ei krone hadde gått til junior 😀

    126. Her ville gavekortet blitt brukt på bunadssko til minstemann og pensko til eldstemann. Og dte actionkameraet så jo morsomt ut!!! 🙂

    127. Jeg ville kjøpt nye sko og støvler til begge jentene mine. De har funnet ut av at de skulle vokse ut av alt de har! ?

    128. Jeg ville kjøpt regnklær til minste jenta og nye sko til begge jentene mine.

    129. Jeg ville kjøpt nye joggesko og uteklær til minien vår! Hun vokser ut av det hun får alt for fort! Og blir det noe igjen så kjøper jeg litt frukt og lager fruktsalat når vi kommer hjem!

    130. Jeg ville ha brukt gavekortet på sko til størstemann, siden han har vokst ut av det meste, 17. Mai klær og noe til minstemann 🙂

    131. Hei 🙂

      Jeg ville kjøpt nye joggesko til jentene og et sengesett med motiv fra Hakkebakkeskogen 🙂

      Maria

    132. Uteklær til største snuppa på 3 år som har vokst ifra alt, og joggesko til lillesnuppa på 1 år som skal ut og utforske verden til sommeren

    133. Sko og regntøy. Å så hadde me snopa oss litt gartner ting til snuppa mi.

    134. Det måtte ha blitt regnklær! Med 3 små på 3, 6 og 8 år blir det dyrt med alle regnklæra hvert år så må tenke praktisk! Selv om mamma gjerne hadde hatt en ny Kenwood på kjøkkenet ?

    135. Jeg ville kjøpt en kenwood siden jeg elsker å bake min sønn er kjempe glad i hjelpe meg

    136. Med tvillinggutter som vokser i rekord fart er det nok klær og sko til dem gavekortet gårtil. Hadde vært gøy å vinni ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg