Julegaveliste – print den selv

Jeg er i gang med julegavene! YES det er jeg.
Av flere grunner prøver jeg å ha litt mer kontroll i år.

Særlig pga budsjett, da julen på alle mulig måter vil bli dyrere i år.

Lista har jeg laget så du også kan printe ut.
Trykk på bildet og du får tilgang til en pdf fil.

Virket ikke linken kan du trykke HER

Det er ikke så mange gaver på listen, men av erfaring
mangler det alltid en eller to som jeg drøyer og drøyer med, ikke i år.

Og denne gangen skal jeg heller ikke sitte lille julaften å pakke inn mens jeg tenker på alt annet jeg vil gjøre.
Derfor har jeg også addet “pakket inn” på listen slik at jeg får det gjort og har oversikt over alle gavene og status på de.

Mitt beste tips? Begynn NÅ 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg