Julegaven som passer ALLE.

//annonse

Førjulstiden, jeg ELSKER den.
Det jeg liker aller best? Kjøpe julegaver!
Jeg elsker at butikkene er stapp fulle, folk har kaos og panikk i blikket.
Folk stresser, maser, ungener som surver, gråter og svetter i vinterklær.

Folk som sniker i køen, er sur i køen og krangler i køen.

Utålmodige store og små.

Sleng på en nyfødt baby i varm vogn, såre pupper, slarkete bekken, hormoner og en julegaveliste med 35 julegaver, så blir ALT perfekt.

kremt…

For å si det enkelt.

Jeg ELSKER førjulstiden, og noe av det jeg liker aller best er å kjøpe julegaver.
men i år… kjøper jeg så og si alle gavene på nett.

Med en baby i puppen og rompa godt planta i sofaen.

Noen på listen er bænkers, noen har jeg visst leeenge hva jeg skal kjøpe til.

Men så har du de som du ikke har en fjerneste ide til.
Enten fordi de ikke ønsker seg noe spesielt, eller fordi de “har alt”
Flere og flere på vår liste får opplevelser i julegave.

Vi har det vi trenger og vell så det.

Men opplevelser kan man vel ikke få nok av?
Opplevelser skaper minner, stunder sammen, latter og glede.
Men hvordan finner man de gode opplevelsene og hvordan gi de i gave?

Jeg har funnet en SUUUPER nettside med over 300 opplevelsesoppgaver som kan oppleves over hele landet,  Youwish.no
Konseptet er enkelt, man kjøper et gavekort med den opplevelsen man tenker kan passe akkurat den eller de. På utfordringslisten i år er det besteforeldre og onkler og tanter.

Og sliter man med å velge akkurat den riktige aktiviteten kan man velge å kjøpe gavekort og beløp slik at mottaker helt selv kan velge aktivitet.
youwish4

 

Topp 5 til Besteforeldre

 

Vinsmaking
jit2d55cf70d9947ed6c50

Tandemdresin

Dinnershow hos Wallmanns

Salsakurs for to

Segwaytur med guide

 jit75e63781c402ed31524

Topp 5 til tante (med følge eller uten)

Masasje

Poledancekurs

Makeupkurs

Dag i klatrepark

jit752fd0cbe1303675500
Modell for en dag

 

Topp 5 til Onkel (med følge eller uten)

Ølsmaking for to
jit18a979dad1cf00e0e50

Flysimulator

Taxibob

Leopardkjøring (stridsvogn)

Snøkiting

jit0186fa6e425a965b720 

Kjøper du opplevelser til noen i år?
gaveeske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg