Julegaven som viser det gode i 2020?

FOR et år, på godt og vondt vil vi huske dette.
Et år som skiller seg ut fra alle andre år.

Vi har opplevd ting jeg aldri hadde trodd jeg skulle oppleve.
Om jeg snur meg og ser på 2020, kjenner jeg kanskje litt på at det er vanskelig å se alt det fine.
Derfor var det helt magisk fint å lage en fotobok for året, annerledes året.

For jammen har det skjedd mye fint også, tross alt.
Jeg mener, her ble jo flokken komplett og vi flyttet til stedet vi har snakket så lenge om.

I tradisjonens tro, deler jeg ut en rabatkode hos fotoknudsen før jul.
Og i tradisjonens tro, har jeg allerede bestilt og benyttet meg av koden selv ha ha.

Koden du kan bruke er GLEDE2020, den gir deg 40% på kalender og julekort og 30%  på alle andre produkt.

 

Her har jeg allererede huket av tre på lista, de får seg hver sin fotokalender. Det er kanskje den fineste julegaven jeg kan gi.
Med gode øyeblikk fra 2020, som skal henge fremme i forhåpentligvis gode tider i 2021.
Hvor vi kanskje tar små museskritt mot noe vi kan kalle normalt.

Fotoboken vi har laget er som de andre, i strl xl kvadratisk.
og med bilde på fremsiden, blir den et smykke stående fremme også.

Med layflat binding er sidene ekstra solide, jeg har valgt de ekstra matte.
synes bildene kommer frem ekstra godt da.

Fotobok er verdifull og vakker gave som vil finne en magisk plass til den som tar imot. Kanskje er det ekstra flott gave i år.
Med en bok som viser alt det gode som skjedde i året hvor alt havnet på hode.
Hva man har gjort når alt ble låst og lukket.
En bok som blir en historiebok på mange måter.

Hvem vet hva den blir verdt i fremtiden.
Vil noen tro oss, om 10 år.

Vil vi huske hvordan det egentlig var om 10 år?

En bok for 2020 vil bety mye, så bruk koden min, og lag en for deres familie.

Og ta med et par kalendere og så har du kjempe fine julegaver.

Og du, alt kan lages enkelt i appen til fotoknudsen.
Alt jeg har laget i år, er laget i app, med kun mobilbilder.
Dette har jeg gjort på alle mine fotobøker ifra bestilt ifra de.

Enkelt, raskt og greit, og det er jo også der inne jeg har mine blinkskudd.

Og du, husk rabattkode GLEDE2020 gjelder ut 24 november.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg