Julegaveshoppingen som passer HELE familie

//annonse

Ohoooi, har du sett på kalenderen? Desember er her!
Og som alle småbarnsforeldre vet så FLYR dagene i den fine lune måneden unna.

Mye på tapeten, mange arrangementer, avslutninger, konserter, julegrantenninger, familieselskaper osv.
Det er godt å få unna alt man kan før denne travle måneden går i gang.

Jeg har som mål å ha kommet langt ned på julegavelisten innen vi rekker å åpne for mange luker, for jeg vet så innmarri godt at desember måned blir travel.

Det krever både tid og planlegging å kjøpe julegaver, men det er også veldig veldig hyggelig synes jeg.
Å pakke inn en liten overraskelse eller to som kan glede en du er glad i til jul.

Det er ikke ofte vi har barnevakt, sånn er vår situasjon. Og i og med at vi har så mange i flokken også, er det ikke bare bare å plassere de borte alltid. Derfor er som regel barna våre med på det meste.
Og den som har prøvd, tror meg når jeg sier at det å handle med en fireåring kan være en prøvelse…og legger du på en klatremus av en seksåring, en vimsete ni åring og en litt småtrøtt 1 åring… jah.. da har du litt å tygge på.

Det er derfor kanskje ikke så rart at når vi først legger ut på handel, så gjør vi det skikkelig.
En stor tur ut krever mindre enn 10 små.Jeg liker at julehandelen er effektiv, behagelig og ikke minst setter jeg også stor pris på å spare en slant eller to.

Som dere har fått med dere, har jeg lagt min elsk på en ny matbutikk over grensen, Strømstad Mat, det fine er at denne fantastiske matbutikken ligger på et supert senter. Et stort, luftig senter med GOOOD plass og flere spennende butikker. Gallerian i Strømstad

20161020_125259

Faktisk tror jeg at jeg hadde klart å finne en gave til alle på hele lista mi her.Det er svenske priser som gjelder, både på mat, mote og annet.

Yes vi leker er en stor og flott lekebutikk som også har interiør og barneklær.
yesvileker12
Gode gamle kjenninger som Dressmann og Cubus (her også svenskepriser)

dresscub
Moods of norway kan man gjøre noen kupp hos, Boklageret har mange bøker til SUPRE priser,

boklageret
Også har du iems da, en liten skatt av en interiørbutikk med FANTASTISKE priser.

iems
Og mange mange fler.

Men det aller aller beste? Det er PLASS der.

Det kan være litt å kjøre, for de fleste, men det er absolutt å anbefale å ta turen over grensen for en storhandel. Man sparer penger og får mye gjort på den dagen man setter av.

Og reiser dere lørdag 10. desember, får dere jammen meg et juleshow med på kjøpet også.
Jenny Jensen og smånissene spilles midt i hjerte av senteret denne dagen.
jenny-jenssen
En forestilling som varer ca 45 minutter med kjente og kjære julesanger, eventyr og nisser.
Barna får være med på forestillingen og flere får kanskje oppleve å stå på scenen også?

Barna må være med å lete etter Nissen, og kanskje kommer han også?
Les mer HER

God juleshopping a folkens 🙂

og LYKKE TIL!

2 kommentarer
    1. Hvordan er matbutikken her (pris/utvalg) i forhold til Nordby supermarked på Nordbysenteret om du har vært der og?

    2. Det er ingen butikk som kan sammenlignes med Strømstad Mat spør du meg..
      Det er kanskje ikke den rimeligste butikken på grensen, men så absolutt den med best utvalg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg