Julegavetips til småbarnsmamma venninnen.

Venninnegaver.

Det er, etter hjemmelaget gaver fra barna og konegaven fra mannen, den mest spennende julegaven.

Gode venninner, som kjenner meg, og som har sendt meg en ekstra tanke før jul.
Det er også disse gavene jeg koser meg mest med å handle inn.

De fleste av mine venninner har barn, ja når jeg tenker meg om har alle det (hjelp det er vel et tegn på at vi begynner å bli gamle)

Og som småbarnsmamma selv (føler jeg snakker med erfaring) har ønskene forandret seg en smule.
Det er ikke mye jeg unner meg som mamma til fire, barna går foran hele tiden.

Slik vet jeg det er for mine venninner også.
Derfor er det ekstra stas å gi en liten oppmerksomhet til jul.

Synes du det er vanskelig? Å finne GAVEN til en småbarnsmamma?

HER HAR DU 7
GODE JULEGAVETIPS TIL SMÅBARNSMAMMA VENNINNEN.

 

  1. Den PERFEKTE mammaboka.
    Jeg får ikke skrytt nok av denne boken. Jukesesupermamma boka.
    En helt genial bok som passer perfekt til den blivende og erfarne mamman.
    Her får du gode tips, du får gode ord, du får gode erfaringer og ikke minst en god klapp på skuldra.
    JUKSESUPERMAMMA-COVER-komp-kopi
    Boka er det fantastiske Tonerose som står bak, hun og tvillingsøsteren. To travle og drevne småbarnsmødre har sanket gode tips og ikke minst sier de AKKURAT det du trenger å høre det blandt alt annet spennende.(må jo også legge til at jeg selv er så heldige å få bidratt med en tekst i boken)
  2. Blad.
    Et abbonement på et blad varer lenge og er veldig veldig hyggelig å få.
    Kanskje foreldre og barn kan være noe til en litt sliten småbarnsmamma?
    338940_164112970340309_101531736598433_321500_1802651852_o
  3. Gavekort på klær.
    Øremerket mamman! Denne gaven er pittelitt riski, hvor fort gjort er det ikke at man bruker det opp på strømpebukser og truser til barna? Kanskje du skal la gavekorte komme i følge med en kaffekopp sammen med deg? Så sørger du for at hun bruker gavekortet på seg selv.
  4. Litt luksus eller en opplevelse.
    youwish.no har mange ulike typer gavekort på opplevelser. Her kan du velge og vrake mellom både spa, god mat og en opplevelse hun sent vil glemme.youwish2
  5. Kos med kaos.
    Ok, så er jeg vel kanskje inhabil, siden jeg selv har laget boken.
    Men denne må jo være absolutt genial til en småbarnsmamma 😉
    En kalederbok, med rom for minner, gullkorn fra barnemunn, den har oppskrifter, kreative utfordringer, handleliste for hver uke og selvfølgelig en veldig god kalender.
    Den finner du HER
    kalenderbok20171
  6. En tur ut av huset.
    Ta henne med ut, en helt vanlig tirsdag. Gå en tur? Kanskje dere skal unne dere kino og en middag?
    Det er ikke mye som skal til, men litt venninnetid, egentid og friskluft er supert.
  7. Gode ord.
    En god venninnegave kan også være helt gratis. Noen gode ord på papir kan kanskje være alt man trenger.How-to-Write-a-Letter-of-Explanation-to-the-IRS-with-samples
  8. Ramme til alle kunstneriske skatter.
    Som småbarnsmamma får man MANGE tegninger, alle like fylt med kjærlighet og stolthet fra den lille kunstneren. Denne rammen rommer hele 50 tegninger og viser frem kunsten på en verdig måte.
    Lill davinci rammen finner du her.
    29650_Lill_Davincirammen_A3_1
2 kommentarer
    1. Gode tips Nina! Spesielt med opplevelser. Undersøkelser viser at opplevelser er med på å gjøre oss lykkelige. Opplevelse rog gjør livet mer interessant! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg