Julekalender – 11.Desember

Vi åpner luke 11, 13 små dager igjen med førjulskos.
Nå begynner det å gå fort.

I dag skal jeg og størstejenta nyte en hel dag med juleverksted, kose oss med pynting av glass, julekortlaging, baking og annet julesyssel på hennes skole.

Juleverksted, et av de mange tingene jeg liker med førjulstiden.
Pakke inn julegaver, julekalender, hemmelighetene, pyntingen, julekort, juleavsluttninger er bare noe som skaper en god førjulstid for meg.

Dagens spørsmål er:
Hva liker du aller best med førjulstiden?

Svar på dagens julespørsmål og vær med i trekningen av gavekort på 100 kr fra mimmis.no

10 kommentarer
    1. Familiekosen, og det årlige juleverkstedet for eldstejenta og vennene hennes hjemme hos oss! 🙂

    2. Jeg liker så godt å kjøpe gaver til mine kjære. Skulle hatt ubegrenset budsjett og vært tilstede når alle åpnet gavene sine!

    3. julestemningen som kjem inn i meg sjølv i juletida er det eg likar best med heile førjulstida!!

    4. Å være med familie. Se på lysene i vinduer når man kjører til og fra julebesøk. Høre på julemusikk og bake.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg