Julekalender – 12. Desember

12. desember, vi er halveis… 12 dager igjen til julaften.

Dagens spørsmål:
Hvordan ligger du ann på julegavelisten?

Her er vi faktisk ferdig, har kun igjen min flotte mann.. og han er det bare kos å kjøpe til.
Jeg må innrømme at jeg elsker å være en del av julerush og kaos, så lenge jeg ikke har en uendelig lang liste selv.

Om du mangler gave til noen i huset eller i nærheten kan du fortsatt bestille fra nett.

Svar på dagens julespørsmål og vær med i trekningen av gavekort på 100 kr fra mimmis.no

21 kommentarer
    1. Helt ferdig 🙂 Så nå blir det bare julekos resten av julen 🙂

    2. Eg begynte tidlig å handle presanger men så ble eg veldig dårlig pga graviditet så nå ligger eg og spyr om dagene og tenker på dei 11 presangene eg har igjen…men heldigvis har eg ein snill mann som skal ta seg ein tur på julehandel i år 🙂

    3. Var ferdig med alle presangene før desember måned startet!! Magisk;-) håper det blir tradisjon!:-)

    4. Har kun igjen mannen min 😀 så det er ganske fullt på soverommet vårt nå 😉

    5. Ferdig! Kjøpte siste gaven igår. Begynte i oktober, så skulle bare mangle om jeg ikke ble ferdig snart.. 🙂

    6. Har ganske mange igjen enda, men satser på å bli ferdig i løpet av en uke 🙂

    7. Helt ferdig! 🙂 Kjøpte den siste nå istad.
      Så da er bare julekosen igjen. ⛄

    8. Snart ferdig, sparer noen til slutt. Ingenting er kjekkere enn å handle gaver for så å dra hjem å pakke dem inn selv 🙂

    9. Kun 3 gaver igjen og det er bestemt hva de skal være 🙂

    10. ferdig! har som mål kvart år å vera ferdig til desember slik at vi berre kan nyte denne månaden 😀

    11. Så og sei ferdig! 🙂 Mangler berre litt på gaven til min kjære 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg