Julekalender -13.desember

Da var vi over halveis. Det er 13. desember og 11 dager igjen med førjulskos.

I dag er selveste Lucia, en dag jeg husker jeg gledet meg veldig til som barn.
Lite viste jeg at jeg kom til å glede meg enda mer som voksen og mamma <3

Dagens spørsmål:

Hva gjør dere på denne luciadag?

(alle som svarer er med på trekningen av gavekort verdi 100 kr fra mimmis.no

Vi skal på luciasamling i barnehagen før jobb, også blir det jul i svingen til bare levende lys, adventsstjerner og juletre…. kanskje hu mor baker litt boller også, vi får se hva tiden sier 😉

Ha en fin luciadag alle sammen.

9 kommentarer
    1. På luciadagen minnes vi jenten som sa fra seg rikdom i ulykkelig kjærlighet og hjalp de fattige og trengende frem til sin død. Gode verdier å ta med seg i juletiden: hvem kan jeg gjøre noe ekstra for uten å få noe igjen? Kanskje en jeg ikke kjenner?
      Det blir feiring i skole og barnehage, vi gleder oss 🙂

    2. Vi feirer luciadagen med jentene våre i barnehagen og minnes den lille jenta som viet sitt liv til å hjelpe andre. verdien av å gi uten å få er noe vi lærer våre barn og som legger et godt grunnlag for livene våre i framtiden.ha en super luciadag alle sammen!

    3. Luciadagen ble feiret i barnehagen. Foreldre og besteforeldre så de stolte hvitkledde glitrende barna synge og gå pent i rekke<3 etterpå var det gløgg og lussekatter. De vet å lage god stemning i barnehagen 🙂

    4. Strømløse etter Ivar, så her tente vi lys, fyra i peisen og kosa oss inne.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg