Julekalender – Luke 16

Det ble så hvit og nydelig når vi gikk inn i helgen,
Masse snø og vi hadde hvitkledde trær og ordentlig julestemning.

I dag, våkner vi til 8 pluss grader, isglatte veier og bare trær og nesten bar bakke.

Dagens spørsmål er:

Er det snø hos dere? Og er snøen viktig for å få julestemning?

Jeg må innrømme at snøen er viktig for meg.. men når jeg får stua til å se slik ut en sen desemberkveld, da klarer jeg å få julestemning om jeg ikke ser ut 😉

julistua

Svar på dagens julespørsmål og delta i trekningen om gavekort verdi 100 kr fra www.mimmis.no

9 kommentarer
    1. Her er det nesten full storm, tordevær å regn 😛 tror sjangsen for en hvit jul er liten i år ! Vil gjerne ha snø på julaften, for å komme i rett stemning..

    2. Her er det grønt å null snø i fjellet her også :-/ men er en uke til jul så en får håpe været plutselig snur og det bøir kulde og snø til neste uke 😉 en feirer jul uansett om det er grønt eller hvitt ute, men det er masse kosligere når det er hvitt ute i jula da 😉

    3. Det er dessverre ikke noe særlig med snø igjen her, og det skulle vært greit å hatt litt hvitt på bakken for julestemningen – men skal nok finne julestemningen allikevel 😉

    4. Her er det ikke ett snøfnugg! Jeg tenker at det er viktig, men når det kommer til stykket er det stemingen inne som teller mest!

    5. Her er det bare is og slaps igjen… Snø til jul hadde vært hyggelig, men det er barna og deres forventninger som gir meg julestemning. Og når treet er pyntet kan vi slappe av og bare være sammen…

    6. desverre har den snart regnet bort her 🙁 ønsker snø til juleaften 🙂

    7. ikke nåe snø , men er viktig den før finnes ikke nåe artigare og gjør ut med barna.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg