Kalenderbok for familien – Vinn en til deg selv og en vennine.

Slik som en nybakt mamma kjenner jeg hjerte buldre når jeg nå skal presentere vår kalenderbok versjon to.
Eller nummer to blir vel riktig å si. Nummer en var for 2016, nå gjør vi oss klar for 2017 som kommer buldrende mot oss fortere enn vi ønsker.

Det er SÅ mye som skal skje i det kommende året, og jeg GLEDER meg til å notere ned alt i boken.

Det finnes mange måter å holde oversikt på hverdagen på, og flere måter å PRØVE å holde oversikt. Jeg har selv erfart at postit på kjøleskapet overhode ikke kan anbefales, heller ikke “lagret i hjernebarken” metoden.

Help me please!

Å planlegge digitalt og synkronisert er kjekt, og jeg gjorde det et helt år med temmelig god kontroll.
Minuset? Alt av minner ble bare “borte”, for har du tenkt over det? At alt vi gjør, planlegger og avtaler gjennom året blir en del av en god bunke minner?

Jeg merket det godt, stålkontroll er kjekt, men å ta vare på minnene er enda viktigere. Som mamma til fire små er det MYE som skjer, mye å huske på, mange milepæler som krysses iløpet av 12 måneder.

Kalenderboken er et resultat av et behov jeg hadde, og tydeligvis 3999 andre, for fosj sa det så var boken for 2016 utsolgt. Tatt imot med stormende jubel og jeg var så uendelig glad og takknemlig.

Gjennom året fikk jeg stadig bilder tilsendt på snapchat, instagram og facebook. Herlige kalenderbøker fulle av planer og avtaler og minner.

Kalenderboken var lenge en drøm som jeg så vidt turte å drømme om, men tilslutt tok jeg sats med begge bena og etter mye blod og tårer ble det tilslutt en bok, akkurat slik jeg ønsket den.

Når vi skulle igang med bok nummer to hadde jeg allerede ønskene klare.
Boken skulle bli bedre, mer fokus på minner og planlegging og ikke så mye “annet” som forvillet seg inn i boken i fjor. I tillegg ville jeg at boken skulle bli av bedre kvalitet, bedre å holde i, tåle mer og se flottere ut.
Det endte med at vi valgte å produsere boken i Norge. Den er med andre ord både utviklet, designet og produsert i vårt vakre land.

Årets bok har mye til felles med fjorårets.

 

Selve kalendere har samme layout som i fjor da folk flest var fornøyd med denne. Vi har valgt å holde de vannrette linjene litt svakere slik at man kan velge å ikke dele opp i ruter om man ikke ønsker.

kalenderbok20174

Nytt er små detaljer med ikoner og farger gjennom året og en månedsoversikt i venstre hjørnet.

Vi har i år, som i fjor valgt spiralrygg, enkelt og greit for å gi boken en arbeidsbok følelse og ikke minst gjør spiral det slik at den fint ligger åpen på benken og gir familie full oversikt over uken de er i.

Kos med kaos kalenderbok er mye mer enn en kalenderbok, det er en minnebok. I tillegg til en god kalender har vi sider som fast skal følge hvert år, innholdet er likt men designen ny.

Vi har minnesider for året, for julen og for sommerferien. En fin måte å oppsummere, tenke tilbake og sette litt ekstra pris på det morsomme man har gjort sammen, for det ER lett å glemme.

skjermbilde-2016-11-02-kl-19-47-42

Bursdagsidene er min aller største favoritt, her skal man spørre barna faste spørsmål hvert år og det er rett og slett fantastisk moro å se hvordan svarene utvikler seg. For hvor mye koster egentlig en bil?

skjermbilde-2016-11-02-kl-19-45-35

Nytt i årets kalenderbok er blant annet innledning til hver måned, en side som skal gjøre deg og familien klar for kommende måned, kanskje samle til et lite familieråd. Hva bør man få gjort iløpet av månenden? Noen viktige avtaler? Hvem har bursdag? I tillegg kommer vi med tre tips til ting man kan gjøre sammen som er nesten eller helt gratis.

skjermbilde-2016-11-02-kl-20-01-32

Middager er til stadighet en ond sirkel hos oss, vi har i år fått inn en middagsoversikt ved siden av handlelistene, kanskje klarer vi å planlegge middagene neste år? Det er målet 🙂

kalenderbok20172

Også må jeg ikke glemme, det aller aller morsomste i årets bok, du kan selv bestemme fremside og ikke minst sette ditt preg på den. Boken starter med en plastlomme, og med følger det hele tre forskjellige fremsider, alle er i sorthvit og du kan velge selv om du eller barna vil fargelegge. SOM jeg gleder meg til å se de ulike fremsidene etterhvert!

kalenderbok20173

 

Året 2017 er rett rundt hjørnet.
I boken vår er det plass for alle planer, avtaler, milepæler, minner og ikke minst drømmer.

kalenderbok20176

Kalenderboken er rykende fersk fra trykkeriet nå og venter på å flytte inn til småbarnsfamilier over hele landet.

For å feire ferdig trykk ønsker vi at en av dere kan vinne en bok til deg selv og til en vennine, for dette ER  den perfekte venninegaven. Fortell oss i kommentarfeltet hvorfor du ønsker å vinne en.
Deler du innlegget blir vi EKSTRA glade 🙂

Ønsker du å gjøre unna en julegave eller to kan du bruke rabattkode kalenderbok2017 i nettbutikken og du får 20% rabatt på boken, rabatten gjelder til og med 6. november.

Første utsendelse til de som bestilte tidlig er gjort og tilbakemeldingene drøsser inn, det er altså SÅ GØY!
Og hormonell som jeg er, gråter jeg en skvett rett som det er.
Tusen takk!

forstdagcollage

116 kommentarer
    1. Hei jeg vil gjerne at min kjære venninne skal få vinne, hun er en super 3barns mor! Hun trenger en kalenderbok for å holde ordning på aktiviteter til barna og bursdager osv i en hektisk hverdag! Da hadde hun blitt veldig glad 🙂

    2. Jeg venter mitt første barn og har forstått det på min vennide at det er mue å organisere å plaanleghe. Derfor ønsker jeg å vinne til meg å min venninde.

    3. Var for treig i fjor, og har hørt masse fint om den ! 2017 starter med at nr 2 skal begynne i barnehage og at da begge foreldrene skal jobbe. Så tenker denne boka kan hjelpe oss med hverdagen og ta vare på øyeblikkene selvom det sikkert blir hektisk ??

    4. Heia?
      Denne hadde vært helt perfekt for både min beste venninne og meg?mye jobb og møter, og barn som skal hit og dit, da hadde det vært kjekt med en slik?

    5. Jeg ønsker og vinne en til meg og en til min kollega! 2 småbarnsmødre som jobber 3-delt turnus har absolut behov for en slik for å holde orden på alt 🙂 *krysser fingrene*

    6. Ønsker å prøve lykken og vinne en slik til meg og mitt kaotiske hode (så jeg kan holde orden på hele familien) og til min venninne Karoline, som jeg ikke har sett på så alt for lenge!!!❤️

    7. Det trengs absolutt meir kos i vårt kaos? Og planlegging er definitivt nøkkelen til suksess!!?

    8. Å kunne tenkt meg å vunnet denne boka, med 4 barn i huset og mannen trenger jeg litt hjelpemiddel til å huske ting og tang.. her snakker vi speider x2 i uka, drill, basketball, fotball, og etc….. i dag glemte jeg til og med ut en treningsavtale… og forrige uke hva glemte jeg da?;)

    9. Denne boken må være perfekt for meg som har mottoet “dobbeltbook alt, alltid” for tiden 😉 et sted med oversikt over hvem som skal hva når, minner for året og ikke minst bursdagssiden (som jeg så fint hadde planlagt å lage til fireåringen, og glemte…oooops)
      Dobbel glede må jo være å kunne dele med bestisen som om mulig er like fjern som meg, da kan vi synkronisere bøkene våre 😀

    10. Nybakt mamma i år og kunne trenge en god oversikt både fremover og bakover.
      I tillegg har jeg en søster som er tobarnsmor, og som virkelig trenger en hjelpende hånd (eller bok!) for å få bedre oversikt og struktur.

    11. Å det hadde vært så supert! Med to små og selv er blitt student er det så mye å holde styr på. Det hadde vært så supert å vinne for en slunken lommebok. Hadde også vært supert å vinne en til Kjersti min venninne slik at vi kunne planlegge møtene våre. ?

    12. Ønsker å vinne til meg og min venninne Trine 🙂 med to små barn og vimsende rundt i ammeråka blir det endel ting som går i glemme boka så hadde vært helt genialt med en sånn bok <3 ville hjulpet ett overloaded mamma hode masse 🙂

    13. Med 3 barn og 2 voksne er det mye som skal huskes, lett at ting går i glemmeboka 😉 Jeg var akkurat for seint ute til å bestille i fjor, så nå prøver jeg lykken her for meg og min venninne som også kunne trengt en, der er de to voksne som jobber hver sin turnus,et barn som er der fulltid og er som er der deltid, så hun kunne trengt denne boken for å organisere 🙂

    14. Denne virker jo så kjekk og artig! Helt fantastisk med disse minne-sidene, genialt? Og matplan har jeg lenge tenkt jeg skulle begynt med?

    15. Fordi vi er to småbarnsmødre som i tillegg jobber fullt. Det krever planlegging!

    16. Me 3 jenter og en mann som er på kjøring hele uka så ee d kjekt me litt hjælpe middler når d kommer til planlegging…

    17. Jeg vil gjerne vinne en,for jeg er sååå fornøyd med fjorårets!(Eller årets?)
      Jeg elsker å planlegge,ig bpken ligger fremme på benken hele tiden. Morsomme aktiviteter for ungene i den,og den kan være ett samlingspunkt! Ja takk!! Ha en fin dag:-)
      Mvh Camilla

    18. Eg ønsker at mi flotte veninne Rine skal vinne denne. Eg veit ikkje ein gong kor eg skal begynne…ho er bare heilt fantastisk! Vi deler noko unikt; både fordi vi har mye å snakke om i felles sjebne og fordi vi har det sjukt morro…eg ER så glad i Rine! Og ho elsker lister og systemer og har masse gode minner og planer å fylle boka med ?

    19. Ønsker at min kjære venninne Linda skal vinne en! ?? Hun ble mor for andre gang i år og hadde nok satt veldig pris på en? Selv ble jeg mor for første gang og hadde vert veldig kjekt å starte å samle minner i en slik kalender ??

    20. Har selv fem barn, og denne hadde vært midt i blinken. Jeg har brukt vegghengte versjoner til nå. Har ei venninne som i høste grad hadde fortjent å vinne denne, hun har 8 barn og er verdens mildeste, snilleste, imøtekommende, udømmende, tålmodigste, hardtarbeidende og takknemlige person. Jobber seg tålmodig gjennom alt, og får barna til å føle at de koser seg og har alt de trenger selvom de har utrolig lite penger. En av de nydeligste jeg vet er hun. Hun heter Tabita! 🙂

    21. Jeg vil veldig gjerne vinne en til meg og en venninne.
      Utrolig kjekt å ha et sted å skrive ned alle datoer for ting som skal skje og ikke minst hva som har skjedd.
      MAN tenker gjerne at det glemmer jeg ikke…. men så…. oiii.. når skjedde det eller når var det foreldremøtet skulle være…
      Veldig godt å få orden på kaoset ?

    22. vil vinne til meg og bestevenninna mi som begge har tre små 😀 hadde vært koselig å kunne dele en med henne 😀

    23. Jeg og min venninne trenger orden i hverdagskaoset med barn, jobb og div aktiviteter ?

    24. Hadde blitt sååå glad om jeg og min venninne vant! Og min venninne, som er småbarnsmor, med turnusjobb På både mor og far, flytting, ny barnehage, ny jobb og holder på å bygge nytt hus , hun kunne virkelig trengt en kalenderbok for å holde hode i sjakk ? Jeg begynner å jobbe igjen etter 1års perm, så me to små i Bhg og 2 vokse i full jobb og turnus, trengs det planlegging!

    25. Jeg ønsker å vinne en til legning min venninne fordi vi begge er aktive mødre til tre barn hver. Min venninne flyttet nylig tilbake fra USA og trenger en bok til å holde orden på alle nye aktiviteter for seg og familien. ?

    26. Jeg kunne tenkt meg å gitt den til min svigerinne, vet filofaxen hennes var fullskrevet ifjor. Så hun setter nok kjempestor pris på å få en sånn flott bok som dette 🙂 …turnus, mann i nordsjøen, og unger som skal på alt mulig

    27. Hadde boken i 2016 og har vært kjempe fornøyd. Hadde vært supert å vinne boken og kunne overraske en venninne som snart har bursdag med denne.

    28. Hei. Som mamma til 4 og bonusperson for 2 til hadde kalenderboka vært perfekt??

    29. Åå jeg vil gjerne at min datter Kristine Bugge og min svigerdatter Hanne Borgen skal vinne en hver? de har hverdagen full og elsker å ha kontroll på ting som skal foregå i hverdagen?er så stolte av disse to flotte jentene mine??

    30. For en lettere distré turnusarbeider som er samboer med en gullfisk, har en overflod av møter og avtaler , 2 unger som skal det ene og det andre og huskelapper som ALLTID blir borte…. da er jeg avhengig av en Bibel (les: kalenderbok) for å holde styr på kaoset..!!
      I tillegg vil jeg gjerne vinne en til min svigersøster som er nybakt mamma og liker å ha orden på sakene..

    31. Tenk litt SYSTEM i hverdagskavet,
      Og JA jeg vet ei til som trenger den,
      men sier ei navnet på min venn,
      for denne gjør seg så godt under grana,
      Og det gleder jo mest om hun ingenting ana?
      Alene med 2 små,- det er ganske stritt,
      der begge småtrolla skal fraktes til sitt,
      teater, og fotball, og møter i fleng,
      og skiftarbeid,- mellom middag og seng,
      kaos i hodet,- og glemte beskjeder,
      Da er det klart at litt opprustning gleder,
      man blir mer bevisst når men har den her,
      en skikkelig godbit kalenderen er,
      Det bringer litt orden i hurlumhei-reiret,
      så vinner jeg,- ja da vil vi feire,
      med en felles innføring i hva dette er,
      så legger vi alle en innsats her
      God jul,- og takk for en super ide,
      som definitivt alltid jeg skal ta med,
      da vil jeg nok sikkert se en forskjell,
      om jeg går igjennom hver eneste kveld,
      alle notater, stikkord og tanker,
      har bak 2 permer nå fått sitt anker. 🙂 <3

    32. Jo, jeg fikk denne boka i posten i dag. Bestilte den fordi jeg tenkte at dette er den perfekte gave til min venninne. Så fikk jeg den – og begynte å lure på om jeg bare skulle beholde den selv rett og slett. For en fantastisk og fristende kalenderbok! Så nå ønsker jeg å prøve vinnerlykken, for jeg har bestemt at venninnen min skal få denne flotte gaven. Men jeg ønsker meg veldig en sånn selv, og har jammen meg en venninne til som hadde elsket den!!

    33. Jeg ønsker at jeg (6 barn snart) og min venninne som jobber turnus og har 3 barn skal vinne! Ser utrolig flott ut.

    34. Fordi jeg elsker alt som heter almanakker og listebøker, og veldig gjerne skulle hatt samlet alt i bare én bok… Og den andre skulle søsteren min fått, for å få bedre oversikt over hverdagen. ?

    35. Vi er en travel småbarnsfamilie på 5. Med 3 barn i alder fra 3 og 10. Nye aktiviteter som skal følges opp samt foreldre møter og skole aktiviteter. Turnus jobbing, middags planlegging,ukes handling m.m med andre ord En kaos hverdag som trengs en orden i.

    36. Dette hadde vært helt supert til mine to døtre som er småbarnsmammaer og mange ting å holde orden på. De hadde satt stor pris på denne flotte kalenderboka ,få bedre oversikt og lettere planlegge 😉
      Mvh Merete

    37. Ønsker meg virkelig denne da jeg har blitt mamma for første gang og trenger orden i sysakene 🙂 elsker slike bøker og denne så bare helt fantastisk ut!

    38. Når hodet ikke lenger fungerer som avtalebok, turnuser og vaktbytter skal passe med andre planer, og far sine jobbreiser plutselig dukker opp, hadde det vært kjekt med ei slik bok.

    39. Ønsker meg en slik en, da jeg er avhengig av en kalender for holde styr på alt i hverdagen. Med to barn og en mann som jobber kveld og helg (og aldri til samme tider da han er Pastor), klarer jeg ikke holde oversikten uten. Jeg har kalenderboksa deres for 2016 og jeg bruker den hver dag =)

    40. Håper å vinne en for plutselig har hverdagens gleder og kaos innhentet oss etter at jeg har vært syk i mangen år. Og så har jeg lyst å gi en vennine en bok ssikkert at hun kan holde orden mens hun går på skolen og har et stort og tre tette små barn.

    41. Herregud! Jeg har nettopp begynt å få dilla på planlegging, eller det er jo et must fant jeg ut.. Fikk nr. 2 for 6 mnd siden.Og jeg lager ukeplaner på a3-ark, skjeve linjer og rotete håndskrift. Håpløst. Har tenkt å Google ukeplaner, månedsplaner osv. Fikk bakoversveis da jeg så dette, ante ikke at det fantes en 2016-bok! Jeg bare må ha 2017!

    42. Fikk min første kalenderbok i posten i dag og den er helt super! Gleder meg til å ta den i bruk! Ønsker derfor å vinne slik at jeg kan gi til min venninne som også er trebarnsmor! Holde orden i en hektisk hverdag! + en til en annen venninne som har to barn! 🙂

    43. Jeg elsker å organisere. Er en typisk ‘listemamma’, så denne hadde vært super i hverdagen!
      Og venninna mi jeg veldig gjerne skulle gitt en til har hverdagen full med 4 barn, fritidsaktiviteter, møter osv…

    44. Jeg ønsker å vinne, så jeg kan gi denne boken til min aller beste venn. Mammaen min, hun ble plutselig så veldig syk i august og måtte nå jobbe seg gjennom dagene med å bli frisk, så denne boken ville nok ha hjulpet henne med å se lysere på dagene og kunne få med seg det som skjer 🙂
      Mamma min aller beste venn <3

    45. Vil gjerne vinne Kos med kaos til meg selv og til min kjære venninne Birthe ? Vi trenger begge litt orden i kaoset ?

    46. Hadde vært supert til min beste venninne Martine og meg, vi er begge to travle to barns mødre som nå skal bli mamma igjen og begge har vi termin samme mnd neste år, så da kan vi planlegge permisjonstiden nøye med alle kafé besøkene og trilleturene! Og selvfølgelig også alt som skjer ellers :p

    47. Vil gjerne prøve å vinne, men må nok bestille en også. Eller flere. 😉

    48. Håper veldig å vinne en til meg selv og min familie, og en til min venninne som venter sitt tredje barn.

    49. Ønsker å vinne en kalender til både meg selv og min søster, jeg vet at vi begge ville hatt stort utbytte av en slik kalenderbok!
      Holdemor orden på gjøremål, ukeplan, middagsinnkjøp, tannlegetimer osv osv. Jeg ser bare en enklere hverdag for familien og meg når jeg leser om denne flotte kalenderen! 😀

    50. Fordi vi med to små kunne bruke litt mer organisering og en plass der alt er samlet. 2017 blir så mye bedre med denne kalender ?

    51. Den så kjempefin ut! Jeg elsket 2016-versjonen også! ❤️

      Jeg håper å vinne en til min venninne, Marianne, og meg.
      Marianne er helt enestående. vi er ikke bare venner men også hverandres familie. Hun er mamma til en gutt fra før og venter nå på nyåret ei lita jente. Svangerskapet har vært meget tøft for henne og jeg unner henne hver minste lille oppmerksomhet hun kan få! <3

    52. Det hadde vært hinsides artig om jeg hadde vunnet en til meg og min venninne ?

    53. Denne glir perfekt inn i min turbohverdag som fulltidsstudent og alenemor til to fantastiske jenter på fire og ni år??? Jeg ville også gjerne ha gitt en til min venninne Elisabeth Boesen, som alltid er der for meg. Kalenderen hadde vært en fin takk for at jeg får låne hennes splitter nye bil, nå som min er ødelagt.

    54. For ganske nøyaktig et år siden fikk jeg vite at jeg driver å stopper å puste når jeg sover,antagelig har jeg også drevet med det en del år så lenge at hukommelsen driver å svikter litt. Jeg glemmer avtaler, glemmer ettermiddagsaktiviteter for barna og ganske ofte glemmer jeg meg selv. For tiden sover jeg med pustehjelp om natten så jeg våkner litt nærmere uthvilt enn på år og dag, men husken har ikke bedret seg sånn nevneverdig. En smart kalenderbok som verktøy hadde vært gull for en sånn som meg. Jeg er nemlig god på å gå igjennom kommende uke/måned sammen med barna, jeg bare har glemt det når dagen er der og en skal spille kamp og en annen på klubb. Hilsen Monica

    55. Denne hadde vært perfekt for oss med 3 barn i hus og en mor som surrer noe enormt (les meg). Etter vi fikk tvillinger ble det verre… Hadde vært deilig å kunne planlegge middager, møter, ting jeg MÅ huske osv. Jeg er en listeguri, så en slik bok er midt i blinken! Bok nr.2 ville jeg gitt til veninnnen min Mari.

    56. Ønsker å vinne en til meg selv, da barn nummer 2 er ventet i januar, og ammetåken vil gjøre det nødvendig med et sted å notere avtaler etc. I tillegg ønsker jeg å vinne en til min søster, som var den som introduserte meg for denne fantastiske boka i fjor. Fikk dem i julegave, og ble superglad for den gaven.

    57. Hei!
      Ønsker å vinne en til meg selv og min venninne Marte! Marte har 3 barn på 7, 4 og 5 mnd, og vi har 3 barn, på 7,4 og 7 mnd 🙂 hverdagene er fylt med hockey, fotball, dans og aktiviteter for oss foreldre. Det hadde vært en fantastisk gave å få gi min kjære barndomsvenninne 🙂

      Mvh Ronja

    58. Jeg ønsker meg denne boken for å ha ett fast holdepunkt i hverdagen.. Med ett barn med adhd er det mange møter som skal holdes styr på og begge barna er med på aktiviteter og som mamma prøver jeg jo så godt jeg kan å innvolvere meg i livet deres så da blir det mange møter, ting jeg vil være med på. Og så jobber jeg som vikar på skole og i barnehage og der er det hvertfall godt å ha en planlegger som fungerer. Jeg elsker planlegging og lister men er ikke alltid så god på å sette den opp selv ( blir mye postit lapper) som det rotehue jeg er så da hadde denne kommet vel med..eg ville delt premien med verdens beste venninne som er der for meg i tykt og tynt, aud ellen eriksen?

    59. Jeg ønsker så gjerne å vinne en fordi det har vært så deilig å ha fjorårets kalenderbildene liggende fremme, så både jeg og mannen har full oversikt over uka.
      I tillegg skulle jeg så gjerne gitt en til venninnen min som har en gutt på 3 år, og tvillinger på 6 mnd. Hun fortjener en overraskelse og noe som kan hjelpe til med oversikt i hverdagen. Jeg krysser fingrene!!

    60. Dere gjør en unik jobb. Digger flere av tingene dere selger og alle tips og innlegg som postes fra dere. Nyttig info til enhver familie med barn. Jeg vurderer å kjøpe rammen hvor man kan bytte bilder til svigers i julegave, og en til oss selv. Utrolig praktisk OG man gleder barna ved å ha tegninger fremme.

      Og denne kalenderboken ser jeg på som et “must have ” Den virket kjempefin da du introduserte den live på Facebook. Stå på videre !

    61. Denne har eg urolig lyst å vinne til meg og min gode venninne som er et skikkelig surrehode ! Trur dinna boka hadde hjulpet henne en heil del!:)

    62. Jeg har årets bok og elsker forbedringene derr har gjort! Spesielt middagssiden <3
      Vil gjerne vinne for min søster. Hun gir meg uvurdelig hjelp i hverdagen med to små og jeg elsker å se våre to jenter leke (født med 7 ukers mellomrom) 🙂

    63. Jeg synes min søster som er fostermor til 2 nydelige gutter fortjener en slik, hun er engasjert i guttene og det de har mulighet å være med på av aktiviteter, hun er bonde og har en mann som er engasjert i det ene og det andre utenom hjem, barn og gård, i tillegg har hun “ansvaret” for pappan vår(legetimer, regninger osv)? Selv har jeg behov for en også, jeg har 4 barn, sitter i FAU på fjerde året, styret i idrettslaget på fjerde året, oppmann for fotballaget på andre året (på tur inn i tredje), har en mann som er 100% i jobb i tillegg til gården, i tillegg sitter han også i forskjellige styrer og stell. Vi har begge mødrene masse å holde styr på, hadde vært superkjekt med en slik bok ?

    64. Hvem vil ikke ha bedre system og oversikt? Da det er mange slike bøker på markedet, men jeg må si at ikke alle er like bra som denne. Denne tar jo for seg familien og minner, ikke bare all planleggingen. En SÅNN bok har jeg ønsket meg lenge! Og min kjære venninne fortjener en slik bok, slik at hun ser at ikke alt er bare kaos, men også kos i kaoset?

    65. Hei 🙂 denne boken hadde vært perfekt for oss med så stor familie 😀 har 6 barn tilsammen og jeg tror denne boken hadde hjulpet oss kjempemye i den travle hverdagen som vi har 🙂 ville delt denne premien med min fantastiske lillesøster som har 2små og som jeg vet ville hatt mye glede av denne boken i e hektisk hverdag med både jobb og aktiviteter 🙂 krysser alt vi har for at dette blir vår fantastiske førjulsgave 😀 ??

    66. Hadde 2016 boka, og var superfornøyd med den. ØNSKER meg denne til min søster og meg selv i 2017 også ?

    67. Den vil jeg gjerne dele med min venninne Marita 🙂 Ei super trebarnsmor som har mange baller i lufta 🙂

    68. Meg og min datters stemor kunne virkelig trengt en slik! Vi har to barn hver pluss vår felles jente.. Med tre barn hver, så er det mye som skal holdes orden på, om vi skal ha tid til noen mamma kvelder og alt det hverdagslige som skal gjøres, så hadde det vært supert??

    69. Det hadde vært fantastisk hvis min svigerdatter Randi og min datter Katrine kunne fått ei slik bok.

      Hverdagen krever mye planlegging siden det er masse som MÅ passes inn i forhold til vakter på arbeid og ulike fritidsaktiviteter.

      Ønsker dere alle en flott november, ikke lenge til Juleforberedelsene starter nå

      🙂 <3

    70. Ønsker gjerne å vinne denne til meg og ei venninne. Vi er begge tobarnsmødre som er over gjennomsnittet opptatt av å holde system i hverdagen?

    71. Som en litt distre 5 barns mor kjenner jeg også litt på kaoset til tider..
      Boken virker å være ganske så genial, i den måte at den har alt det jeg trenger i en familiekalender, og jeg er sikker på at den ville hjulpet hele familien til å få mer struktur på tingene.
      Og jenta på 8 ville blitt umåtelig stolt over å kunne få lov til å farge forsiden ❤

    72. Åååå en slik bok ønsker jeg meg så veldig? Vært gøy å ha ei bok å planlegge i?? Tre små å forskjellige aktiviteter osv.

    73. Hei, jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å vinne en kalenderbok til min kjære søster og til min gode venninne – altså ingen bok til meg, men en til hver av de. De er begge trebarnsmødre med hektiske hverdager. Jeg selv er nybakt mamma til en liten prins, og kommer nok til å investere i denne kalender/minneboken når gutten min er blitt litt større, og kan være med å utforme den sammen med meg <3

    74. Ønsker veldig å vinne denne, og har så klart ei venninne som også er småbsrnsmor som også hadde trengt denne! Super bok som jeg virkelig ønsker meg for neste år!

    75. Hadde vært utrolig kjekt med ei sånn bok til oss her i huset.
      Med en liten kar her allerede, håp om at neste ikke er så langt unna, ett hundespann som skal trenes, samboer som jobber skift, og mye aktiviteter innad i familien… Så hadde det vært super med ei sånn bok. Da har ikke samboern noe unnskylding å komme med hvis han ikke har fått med seg en avtale.. 😉

    76. En sånn fantastisk bok hadde absolutt gjort ting lettere både her i huset og også i min venninnes hus for å klare å ha kontroll på ting som skjer. Hørt masse skryt om denne boka ?

    77. Jeg ville gitt den til søstera mi, da jeg gav en til jul i fjor og hun bare elsket den? Og ikke minst nå har jeg å fått min familie så den hadde vært perfekt til oss ?

    78. Med mange barn, skole,barnehage å baby. permisjonen er snart over !! jeg trenger sårt en for å holde orden på sy sakene!! 🙂

    79. Venninnen min og jeg har så lyst til å prøve ut boka for å få litt mer oversikt i hverdagen??

    80. Åja jeg ønsker meg denne. Trenger et lurt sted å skrive ned alle møter, planer, jobb, bursdag osv for meg, samboer og to barn – blir så mye for mitt stakkars hode! ?

    81. Å for en super kalender. Kan jo ha alt på et sted av avtaler, matplan og minner. En slik hadde hjulpet i en travel hverdag med barnehage og jobb og alt annet en skal huske på. ?

    82. Hei! Jeg kunne gjerne tenke meg et eksemplar av denne til meg selv og min svigerinne???

    83. Ønsker meg denne veldig?Såå fornøyd med 2016-boka? Som 3-barnsmor og student så er det greit å holde litt orden på planer, og denne ville vært perfekt??

    84. Ønsker meg veldig denne, har virkelig hatt nytte av årets versjon og kan vel lett si at jeg ikke kommer til å klare meg uten neste år ? Ønsker at min svigerinne Aina også skal få en da hun har 3 gulljentene som skal hit og dit på forskjellige ting?

    85. Ønsker oss denne til jul – etter å ha blitt en familie på fem så trenger vi noe som holder vår felles og hver for oss aktiviteter organisert.

    86. Ønsker denne til min venninne Hanne som venter nr 2 og til meg selv som holder styr på 6 unger og en mann +++ Her kan det virkelig gå over stokk og stein med mange aktiviteter og treninger, kamper og konkurranser ?

    87. Min venninne og jeg er alenemødre som sjonglerer barn, jobb og aktiviteter alene, så en sånn fin kalender hadde vært flott for oss begge to.

    88. Ønsker veldig gjerne å vinne da vi ble foreldre i år, og ser for oss at vi vil ha behov for å finne en fast måte å holde oversikt på i årene som kommer?? Ønsker svært gjerne å prøve ut deres produkt for å se om det kan gjøre nytten??

    89. Jeg ønsker meg denne for å gå inn i 2017 med gode rutiner som fersk tobarnsmor. Min venninne og jeg skiller 2 mnd Ca på våre barn (jeg har termin 19.nov) og vi elsker kontroll på hverdagen. Denne står høyt på ønskelisten hos oss begge ! ?? Litt kontroll i ammetåka ?

    90. Kanskje man kan håpe på å få bedre oversikt over hva som skjer når og for hvem.

    91. Jeg skriver middagslister for 14 dager i slengen, og lager en plan på kjøleskapet for hver dag i uka, med aktiviteter, når og hvor lenge mannen jobber, turdager i bhg, bursdager osv. Men det er egentlig mannen min som trenger denne boka!! Så han kan følge med og vite hva som er til middag og ettermiddagens aktivitet FØR han drar fra jobb! Han dobbelbooker alltid, hvis han glemmer å spørre meg! Min venninne Monica er 2barnsmor som nettopp har begynt i jobb etter permisjonen, og er travel med hverdagskabalen. Synes hun fortjener en og ❤️

    92. Jeg håper på å vinne denne fine boka til min fine venninne Monica Myhrvold, fordi hun fortjener det ?

    93. Denne boka har jeg gått et helt år og ønsket meg. Det er mye å holde styr på med barnevakt , aktiviteter og ulike møter når mannen i huset har vakt 24/7. Krysser fingrene for et nytt og bedre organisert 2017! Min venninne som blir 2 barns mor rett rundt hjørnet fortjener også litt kos med kaoset!

    94. Hadde vært supert nå som 2016 stå på hell og det er mange blanke dager å fylle med middager og minner! Den andre ville jeg gitt til min bestevenninne Maria. Hun er dronningen av almanakker 😀

    95. Som småbarnsmamma og organiseringsfreak er dette en fantastisk hjelp! Ønsker også å overraske min venninne som snart blir mamma❤️ Du har laget en kjempefin kalenderbok!

    96. Jeg ønsker meg en slik både fordi den ser flott ut og fordi det er godt å slippe stresset med å lure på om man har husket alt 😀
      Og det kan være mye å huske på!
      Samboeren er yrkessjåfør og jobber turnus og er i tillegg tillitsvalgt så det blir noen kurs/møter.
      Har en flott førsteklassing i hus. Jeg skriver alt som på ukeplanen i kalenderen på kjøkkenet så jeg raskt kan svare på hva hun skal på skolen, noe hun lurer veldig på siden hun trives så godt 🙂
      Det samme gjelder månedsplanen for barnehagefrøkna mi, som begynner på skolen neste år 😀
      Kjekt å holde styr på turdager, førskole og annet gøy.
      Jeg selv er lærling og har en del avtaler på sykehus (blir forhåpentligvis færre turer dit etterhvert)
      Min beste venninne har også skolejente og barnehagefrøken, og en samboer som jobber mye borte. Jeg har inntrykk av at hun har bedre styr på ting enn meg, men man vet aldri 😛

    97. Med 3 små barn på 5, 3,5 og 1,5 år så trenger jeg litt hjelp til å huske på alle avtaler, aktiviteter, bursdager +++!!
      Ønsker også at venninna mi Lene som er alenemamma også vinner en bok! Krysser fingrene!!!

    98. Den der så himla grei ut! Ja takk til organisering og minner som ellers forsvinner ? Kos med kaos, men greit med litt orden også da ?

    99. Her i huset har vi også holdt på med elektronisk kalender; praktisk, men veldig upersonlig, så for 2017 ønsker jeg meg tilbake til god gammeldags koselig papirkalender-planlegging og da vil denne boka være midt i blinken! Vil også gjerne gi den i gave til en annen travel og fantastisk 3-barnsmor; min kjære venninne Hilde????

    100. Ønsker å vinne en slik til min familie og min venninne Monica sin familie ? Vi er en familie på seks så blir det mange tidspunkter å holde styr på? En god kalender er et absolutt must?

    101. Deler gjerne en kalender med min svigerinne m/familie med barn på 11, 7 og 5 år og vi har to på 5 og 3 år? Hverdagene er ofte fylt opp med aktiviteter, og for å få bedre kontroll på kaoset hadde det vært supert med en slik kalender?

    102. Har 2016 boken og vil gjerne vinne 2017 boken. Vil gi den andre til min gode venninne Benedicte som jeg har kjent siden jeg var liten=).

    103. Det hadde vert fantastisk med en god kalenderbok for å holde kontroll på mini, aktiviteter, barnehage, kveldsskole, jobb, gård, fødselsdager, avtaler, selskaper, gaver, middager, minner og mye mer som følger småbarnslivet ? Ønsker meg også en bok til min flotte svigerinne som har tre fantastiske små som vi er veldig stolt tante og onkel til ?

    104. Jaaa! Jeg tror muligens den delen av hjernen som har ansvar for å huske og ta vare på minner må ha forsvunnet ut med fostervannet hos meg, så denne trenger jeg virkelig! Og hvis det samme skjer med min søster som nå er to dager på overtid, så trenger også hun en! Det hadde vært suuupert!! ??????

    105. Ønsker meg veldig en slik da det virker som en fantastisk oppfinnelse! Har hukommelse dårligere enn en gullfisk, og minner jeg gjerne skulle beholdt forsvinner i mylderet av planer, avtaler og hverdagskaos. Så denne hadde virkelig blitt satt pris på her i huset! ?

    106. Ønsker meg denne, rett og slett fordi Jeg har 2016 modellen og er veldig fornøyd. Har hørt rykter om at 2017 modellen er enda bedre ? anbefaler denne kalenderboken til alle barnefamilier der ute.

    107. Jeg er nok en av verdens mest distre og vimsete 3 barnsmor, som absolutt kunne trengt en slik kalender ? tok feks med meg fjernkontroll til tven istedefor mobilen ? hos meg er det kaos , kunne tengt mer kos ??

    108. Jeg kunne trenge denne. Den ser ut til å være kjekk altså. Jeg har to jenter, og de har diverse de skal. Jeg har også en super nabo og venninne. Der i familien er det tre små barn. Kalenderoka vil være god å ha for de også.

    109. Hei? Jeg som åttebarnsmor, og venninnen min som snart seksbarnsmor trenger vær vår sånn bok. Definitivt.

    110. Hei. Kjøpte boken i fjor både til meg selv og i julegave til en god venninne. I mars utvides familien til 5 medlemmer og ønske om en slik bok er ikke mindre i år. Samtidig ønsker jeg at tanten min som har tre små på tre år + et bonusbarn skal få prøve denne fantastiske boken i 2017.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg