Kalenderboka for 2018 er klar!

#reklame for eget produkt.

Ååååå det kribler i hele kroppen, nesten så jeg er klar for å starte på det nye året allerede.
Samtidig som jeg håper dagene som kommer snegler litt, for her går det jammen meg fort fremover.
Men oktober måned har troppet inn og d vet vi jo alle at om få månender sier vi takk og farvell til 2017 og hilser hei på et nytt og blankt år.
Det er tredje året nå, vi presenterer vår kalenderbok. og jeg er SÅ stolt og ikke minst takknemlig for at så mange velger å bruke boken min (kremt vår….)
Som mamma i familien A/S er det mange og mye og holde orden på, i tillegg gikk jeg med et konstant ønske om å ha bedre kontroll. Jeg prøvde flere varianter. Digitalt også, men ingen av de var helt slik jeg ønsket.
Jeg ønsket at alle skulle kunne se, forstå planene våre, oversiktlig, god plass og sist men ikke minst. jeg ville ta vare på minnene.
Oppsummere, sommer, jul og året. Egne minnesider for bursdager og god oversikt over de viktigste happenings for den kommende månenden.
Resultatet ble vår egen kalenderbok og begynnelsen av Kos med kaos eventyret vårt.
(bilde av første bok ut)

Kalenderboken er en liggende a5 med spiral, det har den vært hele veien.
Formatet gjør den oversiktlig i og med at vi får en uke på en flate, spiralen gjør at den ligger helt flat på benken og kan romme en penn på farten.

Iløpet av de siste årene har den også fått en plastlomme og varierbare fremsider.
Disse kan fargelegges og pyntes akkurat slik du ønsker.

Nå har altså versjonen for 2018 gått i trykken.
Kalenderen ser lik ut i oppsett, men litt nye farger og motiver.

Vi har selvfølgelig middagsplanlegger og handlelister


Oppsummering før hver måned (månedsoversikten er rett ved siden av)

Og de gode gamle oppsummeringssidene for sommer, bursdag, jul og året som gikk.


Boken er omslått av plast, og det følger med strikk som holder boken sammen.
Det er tre fremsider i år også, alle til å være slik de er eller dekoreres av deg eller barn(a)
Avslører en av de her:

og nytt for i år er at desember er med og det følger med to ark dekorative klistremerker som pynter opp kalenderen litt ekstra 🙂
ET lite utdrag av de ser du her:

 
Vi produserer boken i Norge med stolthet.  Da vet vi at boken blir så god som vi ønsker, pluss at vi sørger for at noen får beholde arbeidsplassen sin og DET trenger vi.
Boken koster 349 kr med alt med når den kommer, men selvfølgelig ønsker vi å klinke til med et høyt hurra til alle de som velger å bestille den allerede nå! Så ta en titt for et aldri så lite røverkjøp og reserver den boka NÅ 🙂
´

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg