Kan vi høre en til mamma? – Når storytel leser høyt

//Samarbeid med Storytel.no

Vi elsker lesestund her i familien, rett som det er kryper vi opp i seng eller sofa og leser en bok.
Det er hygge og kos, og vi lærer mye om både verden rundt og hverandre når vi leser.

Vi har lest til alle, ja til og med minstemann leser vi til.
Men ingen er så glad i høytlesning som minste storesøster.

Hun kommer gjerne med en liten bunke med bøker når hun spør, mamma kan vi lese.
Og det er klart jeg vil lese, men det er ikke alltid jeg har tid til alle hennes bunker.

Hun kan bla og titt i sine bøker, noen ganger leser hun for lillebror også,

lillebok3

men aller best liker hun høytlesning.

Jeg har funnet meg en avlaster.

storytel1

Storytel.no (følger du denne linken får du 30 dager gratis lyttetid)

En hel bank full av bøker, klare til høytlesning når du trenger det.Og noen ganger vet jeg ikke hvordan jeg skulle klart meg uten.

Storytel gir oss matro ved kveldsmaten, underholdning til lange bilturer og avlastning på søndager hvor minsta helst kan sitte å lese og lese og lese.
storytel3

En lydbok fra storytel gir meg en fem minutter, rett som det er.

Jeg selv bruker også storytel mye, å lese bøker kan jeg bare glemme nå.

Jeg har ikke tid rett og slett. Med en lydbok på øret går klesbrettingen vesentlig raskere.

storytel5

Storytel.no fungerer som bøkenes netflix, tusenvis av boktitler ligger klare til nedlastning og man kan lytte når man vil, hvor man vil så ofte man vil. Du finner barnetitler, bøker til ungdom og en god variasjon til voksne. Denne appen passer til alle i familien. Også hun som aller helst bør lese litt selv.

Det finnes utvalgte bøker man kan lese og lytte til. Perfekt for vår lille lesehest.

storytel4

Nå er det høstferie, og mye familietid for flere.

Og om du ønsker å teste storytel i ferien har jeg en gladsak å komme med, akkurat nå får du nemlig testestorytel gratis i 30 dager ved å registrere deg HER

Da får du full tilgang og virkelig få testet om dette er en tjeneste for dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg