Vårt beste kjærestetips – ikke glem nysgjerrigheten

//annonse

Vi har delt snart 16 hele år sammen,
Nesten halve livet mitt, har jeg delt med deg.
Deg og våre små. Sammen i et salig kaos.
Vi har vært sammen, mye.
Kanskje kan jeg fylle 2 hender om jeg teller dager vi har vært fra hverandre.
Bor og jobber sammen.
Lever sammen.
Livet.
Vi trives i hverandres selskap, du og jeg.
Snakker godt sammen.
Samtalene triller fortsatt, vi snakker mye.
Om jobb, om barna, om dagene.
Men i småbarnskaoset, rutinene og sirkuset glemmer vi litt det viktigste.
Det å utforske hverandre.
Det er jo mye du ikke vet om meg, og heldigvis mye jeg ikke vet om deg.
Hva du tenker, hva du føler og mener om alt mellom himmel og jord
Hva har jeg opplevd, hva ønsker jeg skal skje?
Hva ønsker du?

Etter 16 år, har vi fortsatt mye å snakke om, i grunnen mer å snakke om nå enn når vi først møttes.
Vi har en lang sti bak oss å minnes, nye felles mennesker i livene våre som har preget det.
Men jeg må innrømme jeg synes det er vanskelig å finne de gode spørsmålene.
De som gir svar på alt jeg ikke visste jeg lurte på, men som vil gi meg mye å vite
Hva er den beste opplevelsen du har hatt med barna?
Hvem av våre venner trives du best med?
Hva er du mest takknemlig for i livet akkurat nå?
Når har du vært mest stolt av meg?
 
Å finne de gode spørsmålene er vanskelig uten litt hjelp.
FuelBox hjelper oss ikke bare finne de, men også gjøre samtalene enda mer spennende.

En liten boks med påfyll med gode spørsmål til den gode samtalen.
Et samtale verktøy som kan hjelpe oss å bli enda bedre kjent.
Jeg tror nesten det er det viktigste vi gjør, å dyrke nysgjerrigheten.
Med nysgjerrigheten følger mye annet godt.
FuelBox Par er en av 13 ulike bokser.
I en liten hendig eske gjemmer det seg 170 spørsmål i 10 ulike kategorier.
Spørsmålene er både spennende, lærerike, noen interessante, andre morsomme og noen vanskelige

FuelBox er ikke et spill, isåfall er vi begge vinnere 😉
Ingen regler eller spilletid. Man kan bruke det når som helst og hvor som helst.
Og nå som vi går inn i ferietiden er den perfekt.

Her vet vi jo godt alle mann at det kommer litt mer rom til å snakke sammen.
Hvorfor ikke gjøre samtalene ekstra spennende?
Vi er så heldige å få gi dere en god rabatt på alle FuelBoxene, som er utviklet av en norsk mamma som opplevde det samme som oss, at nysgjerrigheten druknet i nattevåk og bleieskift. Noen lapper i en konvolutt var starten på en god samtale med Berta og hennes mann, og starten på FuelBox som nå finnes i 1000vis av hjem.
Bruk rabattkode: småbarnsforeldre og du får 100 kr rabatt på hver eneste FuelBox til og med 15.juni
Kos dere med den gode samtalen, det skal vi.
Vi skal også teste FuelBox  Familie i sommer, kanskje jeg får på plass den gode samtale med eldstefrøken igjen og.
GLEDER meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg