Knerten & Karoline – 50% rabatt på utvalgte varer.

Er det noe jeg er stolt over, er det samarbeidet vi har med Knerten og Karoline.
En flott nettbutikk som tilbyr klær til barn ifra 0 til hele 12 år, dekker med andre ord hele småbarnsperioden.
Samarbeidet vi har med KnertenogKaroline gir våre lesere en veldig god rabatt en gang i månenden. En rabattkode som kun deles ut av oss og som dermed kun er gyldig for våre lesere.
I Juli trår de til og gir våre lesere hele 50% på utvalgte plagg.
En egen kurv med mange skatter, både sommertøy og tøy til litt kjøligere dager.
Rabattkode: Ninasalg
Koden varer til og med onsdag 09.juli.
collage4collage8
 
Vi handler mye tøy til alle tre barna hos knertenogkaroline.no, jeg er veldig glad i tøyet fra nameit til barna. Fine farger, god kvalitet og behaglig. Jeg ser også at eldstejenta aller helst velger klær fra nettopp nameit om hun får velge selv.
De har mye flott og sukkersøtt til de aller minste, men også mye tøft og fint til de største.
collage5 collage3
 
På yttertøy er Nameit sine tøy av VELDIG god kvaltiet, og i salgskurven min er det denne gangen lagt regntøy, disse er myke og gode. De tåler mye vann og ikke minst barnslig bruk.
collage2

 
Rabattkoden som gir 50% gjelder ALT i denne kurven, men antall og størrelser er begrenset så det lønner seg å være rask, her er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder.
 
collage9
Vil som et siste tips, tipse om bodyene til Nameit.
Bedre bodyer skal man lete lenge etter spør du meg, de er VELDIG tøyelige, men holder passformen VELDIG godt.
Flere av bodyene går også opp i litt større størrelser.
collage6
 
 
Da ønsker jeg HAPPY shopping, salgskurven finner dere HER og rabattkoden er: Ninasalg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg