Knerten og Karoline – 25% på ALT!

Da er vi godt inne i mai og det er på tide med vår 2. post i samarbeid med nettbutikken Knerten og Karoline.
Jeg er så glad for at vi er så heldige å få ha et samarbeid med de, for det er FLOTTE rabattkoder dere får altså.
Det er ikke lenge til vi skal ut å reise til varmere strøk, vi er i gang med nedtelling.
Og mens planleggingen er i gang i hode, kommer jeg på…sommergarderoben… IIIIIKK.
Jeg er i gang med bestillingen og fikk akkurat i posten den store pakken jeg bestilte fra knerten og karoline.
Og denne månendens rabatt er 25% på alt, på ABSOLUTT ALT 😀
kodecollage

Rabattkoden er gyldig til og med onsdag.

Det fylles stadig på med vårlige og sommerlige nyheter inne hos de, jeg slet rett og slett med å begrense meg 😉
De har kler til barn fra 0-12.
Noe jeg falt helt for var disse strapsuitene, tre varianter og som dekker alle strl.
Ekstra stas var det for tuttene mine å få likedanne 😉
Det beste er at de hadde VELDIG fin pris, 79-99 (og nå får du jo 25 % rabatt attpåtil)
jencollage
 
Gode å bruke, og praktisk på minsta som vi bærer en del, da slipper vi glipper mellom underdel og overdel.
 
ammacollage
 
Det jeg liker ALLER best når vår og sommerklærne kommer inn, er at det er “lov” med farger igjen.
Nå bruker vi riktignok fargerike klær på barna hele året.. men det er EKSTRA mye å velge i denne årstiden.
Korall er jeg VELDIG glad i, dessverre kler jeg ikke fargen, men eldstejenta mi derimot, kler den godt.
Denne genseren fantes også i grå, og den skulle jeg ønsket fantes i voksenstrl, så myk luftig og deilig.
DSC08142
 
Eldstejenta var med på nettshoppingen denne gangen, og hun forelsket seg helt i denne.
Mamman var forsåvidt enig.
kjolecollage
 
Som sagt så fylles det stadig opp, og rabattkoden gjelder også nyheter.
Nå har dere mulighet til å begynne forberedelsene på vår og sommergarderoben.
GUTTEcollage
 
 
 
jentecollage
Kos dere med shoppingen inne hos www.knertenogkaroline.no, rabattkoden er gyldig til og med onsdag 14.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg