Knerten og Karoline – Vinneren er trukket!

De som har lest bloggen en stund vet godt om vårt gode samarbeid med Knertenogkaroline.no

En herlig nettbutikk jeg har handlet mye av og som jeg er VELDIG stolt over å ha et samarbeid med.

Knertenogkaroline.no har et bredt utvalg klær til små og større barn, de dekker fra 0-12 år.
Det aller beste med butikken er hvor raskt de sender, ved forrige bestilling måtte jeg le. hele 20 minutter etter jeg hadde trykket fullfør bestilling fikk jeg en epost om at orde var pakket og på vei. GENIALT.

Hver måned deler vi ut en rabattkode i nettbutikken som gjør at dere som leser idebank bloggen får en enda bedre deal.

Og denne gangen, fyrer vi løs med 20 % på HELE butikken! *rabattkoden er dessverre over for september*
Butikken bugner av deilige høstnyheter, ull og deilig yttertøy til liten og stor. Og med 20 % på hele ordren er det en en del å spare.


gutter jenter

 

 

collageull collageull2

Untitled

*Rabatten er dessverre utgått denne månenden*

Knertenogkaroline.no er denne månedene i det ekstra gavmilde hjørnet og bidrar med en konkurranse også

 

Vi har trukket vinneren av konkurransen:

Vi ønsker å gratulere

Laila H. Kjøllmoen

219 kommentarer

Siste innlegg