Konkurranse – Signert caps fra Gråtass

Kjenner du en liten eller ei lita ei som er fan av den herlige grå lille traktoren?
Vi har en signert Gråtasscaps liggende vi mener bør få en verdig eier.
Capsen er signert av selveste Goggen, og for en ekste Gråtassfan er det ingen tvil om hvem det er.
goggen
 
Capsen ligger her å venter på ny eier, mener du du vet hvem sitt hode den bør sitte på?
Da deltar du slik:
 
1. trykk Like under her.
2. fortell oss hvem det er du ønsker at vi skal gi capsen til.
 
Vi trekker vinneren 2. mars.
Lykke til!

57 kommentarer
    1. Himmel så fantastisk premie!:)Har en mini-Gogg her som har vært og hilsa på han 4 ganger-så langt!:-)Hadde vært så suverent og kunne gi han denne-krysser fingre og tær!:-)

    2. Om jeg vinner, ønsker jeg å gi denne i gave til min lille nevø :))

    3. 5 åringen her i huset burdr absolutt hatt en slik cap. Han elsker traktorer, å sin første trøtraktor hadde han i sengen om natten. Han kan alle merkene og er skikkelig Gråtassfan

    4. Største sønnen min på 6 år ælske gråtass så den hadde hanj vårte gla for

    5. Sønnen min blir 3 år til onsdagen…han er veldig glad i Gråtass, og liker godt capser også 🙂
      Det er forresten er super blogg dere har. Takk!

    6. Min sønn Lucas på 3 år elsker gråtass! Ser filmene flere ganger om dagen, om har får låv til det!

    7. Gutten min på tre fortjener den. Gråtass er en definitiv favoritt her hjemme. For mammaen også forresten. Gamlefar var læreren min på barneskolen! 🙂

    8. En gutt jeg er tante til elsker Gråtass, har lyst å overraske han

    9. Har ei datter på 1,5 som elsker gråtass. Hun låner tlf for å gå på youtube bare for å se filmer av gråtass. Hadde vært supert om hun hadde fått capsen

    10. Den burde så absolutt gå til Jakob, ein skikkeleg traktorgut som elsker alle traktorer, inkludert Gråtass selvfølgeleg…

    11. Denne capsen ville passet perfekt til gutten min Varg på 1 år! Han elsker Gråtass! Når filmen settes på sitter han helt rolig og peker “se” og lager brombrom lyder. Og når sangen spilles på slutten reiser han seg opp og smiler og danser!:D en caps signert av selveste Goggen ville vært helt perfekt! Krysser fingrene:)

    12. Jeg vil gi den til min 5 år gamle sønn 😉 han et verdens mest tålmodige som fortjener en premie! Lillesøsteren hans krever veldig mye av meg hele tiden, og spesielt når hun er syk (som i dag). Så storebror får sjeldent all den oppmerksomhet han fortjener, men hjelper til med alt!

    13. Har en gutt som blir 4 i mai, han er en skikkelig ihuga Gråtass fan!!! Han har trøtraktoren og pappaen har 2 Gråtasser som han forguder. Han er ikke vanskelig å be når det er snakk om å bidra med brøyting eller vedhogst, bare en Gråtass er i bruk 🙂 var på Lilleputthammer sommeren 2012 og 2013, begge gangene var det mest interessante Gråtassen som var utstilt. I skrivende stund er den lille Gråtassen og lastebilen fint parkert på leikerommet. Gutten har sovnet til Gråtass-musikk og figurer av Goggen, Gamlefar og Grynet ligger i de to nevene til en herlig skatt som er i drømmeland <3 hadde gledet med stort å se hvor stolt han ville bli dersom han er den heldige vinneren 🙂

    14. Lillebror i huset elsker traktorer og da spesielt Gråtass! Han heter Jesper og er 2 år. Han ville syntes det var kjempe stas med en slik caps

    15. Midt i blinken for gutten her; “Her kommer gråtass…..” går på repeat i bilen – og det har den gjort siste halve året, går ikkje lei. Som tvillingsøsteren sier når den kommer på: “Det er jo gråtass, broren, din ønskesang!!”

    16. Lillegutten min har helt dilla på traktorer og har akkurst blitt introdusert for Gråtass, så en caps hadde han blitt glad for♥♥♥

    17. Har ett 3årigt traktor-och gråtassfan här i huset som hade blitt överlycklig för en Goggenkeps! Håller tummar och tår:)

    18. Den hadde min sønn Sander på 5 år elsket, vi skal på show med gråtass og goggen i april, det hadde vært utrolig morro hvis han kunne hatt denne capsen på seg da!!! :))

    19. Ønsker å gi den til mitt fadderbarn som er 2 år ,Vinnie Jonathan 🙂

    20. Gutten min på 2 år er kjempestor “Tåtrass” fan, og hadde blitt kjempeglad for denne capsen:-)!

    21. Har en helt traktoravhengig sønn på akkurat fylte 3 år. Han har vel ært Gråtass og traktoravhengig siden han fikk sin aller første traktor av pappaen sin bare noen uker gammel. Vært med pappaen sin på mange mange traktorturer og fått sittet på mange gamle gråtass traktorer rundt i nord♥ Har ikke tall på hvor mange ulike traktorer Jørgen har men d er mange, inkl flotte fine gråtass selv♥

    22. Sønnen min på 18 mnd ville jeg gitt den til:-) der er det kun traktorer som er kult om dagen 🙂

    23. Eldste sønnen min har ei lita søster hos pappaen sin som elsker Gråtass. Hun skulle fått den capsen. De minste gutta mine liker også Gråtass, men ikke like mye som henne 🙂

    24. Gutten min hadde blitt så glad! Elsker gråtass! Og lyder navnet *****gråtass:) Her er også gråtasstraktoren med i badekaret, senga, ved matbordet og venter pent i gangen når han er i barnehagen! Denne capsen kan jo få bli med i barnehagen!!!!

    25. I dag har jeg en skikkelig bestefarsgutt. Han elsker traktorer og jeg ville være glad om capsen går til Christian:)

    26. Har ein nevø som hadde digga den capsen! Han elskar traktorar, spesielt Gråtass. (Og onkel sin traktor).

    27. Hei:-) Den kunne “bonusnevøen” min fått! Han er en gutt på snart 3 år som elsker gråtass! “Tante” må alltid spille gråtassangen på mobilen/på tv, er han på besøk, må vi se gråtass på tv:-):-D

    28. Denne hadde vært perfekt til min sønn på 4 år som er skikkelig Gråtass fan.
      Han kjører rundt med traktoren og skrapebilen (skraphandlerbilen) veldig mye. Og film og klipp fra you tube må han også se på.

    29. Min eldste sønn på snart 2 simpelthen ELSKER alt som har med traktor, gravemaskin, lastebiler (ja, you name it) og gjøre, og denne capsen hadde garantert falt i smak 🙂 perfekt bursdagsgave fra lillebror på snart 1 år 🙂

    30. Min sønn Emil som fyller 3 år i april er STOR Gråtass fan og hadde blitt veldig glad for denne.

    31. Trukket min fantastiske lille store gutt som blir 4 år nå i mars, og som elsker gråtass

    32. Hadde tatt seg topp ut på hodet til min gutt på 2 år når han suser rundt på gråtasstraktoren han fikk til jul!!!!

    33. Hadde vært en fin gave til gutten min som blir 2 år i slutten av mars 🙂

    34. Hadde vært en fin bursdagsgave til min sønn som blir 4 år den 12 mars. Som er STOR fan av gråtass og Goggen og som elsker å bruke caps 🙂

    35. Den hadde Vetle, 4 år fått. I fjor var vi på Gråtass-show og hadde “ladet opp” lenge,, men på vei over veien til showet, klarte han å falle og få store skrubbsår på knærne, så showet ble litt borte i sårrens, snørr og tårer:/
      Hilsen mammaen til Vetle

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg