Calafant- Et PAPPtastisk produkt!

Hæ skal dette bli en borg?

cala Jepp, vi tok våre forhåndregler til dette store prosjektet. Ute og et verandagulv dekt av plastikk 😉

  Som du ser, er mellomste temmelig skeptisk. Superivrig var han ved frokostbordet da vi fortalte at vi skulle bygge en borg. Skuffelsen var tydelig når han fikk se den flate pappesken som stod klar ute på verandaen. Skal det bli en borg!? Men inni denne pakkesken skjulte deg seg nettopp det, en borg. En STOR borg. collage Jubelen stod i taket da Sprell.no lurte på om vi ønsket å prøve et slikt sett. Jeg har flere ganger sett på disse herlige papp produktene og tenkt at dette MÅ vi jo bare prøve. Det viste seg at vesla vår var selveste Picasso selv der hun tuslet rundt og tok en dæsj maling der hvor hun mente det passet. Mamman i huset kunne bare glemme å få en systematisk fargelagt borg. SKal innrømme at jeg kjente litt på at jeg gjeeerne skulle farget hele alene 😉 DSC09547 Barna synes det var stas å få bygge og male sin egen borg. Konsentrasjonen var stor og de holdt faktisk på lenge alle tre. DSC09550 Ungene byttet litt på hvilken farge de ville bruke og også maleverktøy. Store pensler, svamper og ruller var det beste på disse store flatene, og godt var det vi brukte plastikk og ikke hadde på oss penklærne for jammen ble det maling både her og der. collage12 Borgen som vi har, er et av de veldig store settene til Calafant, de har også mindre sett som også selges komplett med tuser til å fargelegge med, geniale på litt lengre reiser feks. collage1232 . Borgen er så stor at barnet selv får plass inni, i tillegg har det oppbevaringsmuligheter. Den er stor og kan settes sammen på forskjellige måter. Vi valgte å sette den opp som et skille på verandaen og hele seansen ble avsluttet med ekte ridderlunsj inne i borgen. DSC09583 Pappen er veldig sollid, og står støtt og godt enda selv etter mye herjing og lek. Borgen blir i dag brukt som butikk og gjemmested og garasje og oppbevaring for leker, da det er rom for det i tårnene. collage123     Synes du dette så moro ut? Så bra 🙂 Vi er så heldige å få dele ut et valgfritt calafant produkt til en av våre lesere. I samarbeid med sprell.no skal en av dere også få teste dette PAPPtastiske konseptet. collagekonk collagekonk2 collagekonk32

37 kommentarer
    1. Weee dette MÅ jeg bare prøve til guttan mine <3 Hadde passa dæm helt perfekt! Krysse fingra og tær for at vi vinner en slik borg <3 I LOVE IT

    2. Lekehuset i 97 cm ville vært perfekt utfordring på mine småtroll på 2 og 5 år;) Hadde blitt mye moro, og veldig spennende!!

    3. Det hadde vært så stas for storesøster og lillebror å få prøve slottet på 105 cm! *krysser alt vi har* 🙂

    4. Vi (jeg) vil gjerne teste slottet på 45 cm! Det hadde nok vært perfekt for lillebror 😀

    5. Masse morsomt:) har en som er veldig glad i dinosaurer, så dinosaur papp hadde sikkert vert veldig kjekt for gutten min:):)

    6. Har såååååå lyst på lekeslottet – og trur nok prinsessene mine også vil elske det!!!! Også kan vi pynte det med blomster og glitter…. oh the possibilities….

    7. Lekehuset i 97 cm ser utrolig gøy ut og hadde vært midt i blinken for min gutt på 2,5 år!

    8. Slottet på 105 cm hadde nok slått godt an for mine 3. Størstejenta har til og med sovet i det siste “huset” vi lagde av papp 🙂

    9. Å, jeg har to sjørøvere her hjemme på 1 1/2 og 3 1/2. Hadde vært stas med piratskipet 🙂

    10. Åh! Det store slottet! Perfekt for de tre småtrollgutta mine!

    11. Å slottet m fire tårn ønsker vi oss, ser super kult ut hadde passet perfekt for våre to gutter

    12. Kunne tenkt oss å prøve det største slottet! Tre barn på 6,3 og 1 år hadde nok likt det!;)

    13. Så artig. Har en prins og en prinsesse som hadde digga det slottet i 105 cm. Bare det å kunne fargelegge som de vil, men også bygge som de vil, de hadde nok hoppa i taket, hadde de vunnet noe sånt. 😀

    14. Jenta mi på 3 år hadde nok likt å fått det lekehuset man kan leke inni, eller slottet man kan være inni å leke seg. Krysser fingrene! 🙂

    15. Lekehuset 97 cm hadde det vært knall å teste ut for minstemann og hans 3 store søsken.

    16. Hobbysett i papp, bygg og mal lekehus, 97 cm – skulle jeg vunnet noe, er det dette jeg kunne tenke meg å teste ut. Gutten på snart 3 år hadde nok syntes det var stas ja 😉

    17. Brannbilen hadde kommet høyt i kurs her. Men alle de små borgene og bondegården er også superfin da. Snuppa på 6 bygger små hus o.l. av vanlig kopipapir daglig så dette hadde virkelig vært knall.

    18. Det store huset såg kjekt ☺ hadde vore kjekt å prøvd det til lillegutt når han blir litt eldre

    19. Vi har veldig lyst til å teste slottet på 105 cm 🙂
      Likt og delt 🙂

    20. S L O T T E T ser helt superflott ut 🙂

      Hadde nok vært kjempestas både for storesøster og lillebror (og mamman) her i hus 🙂
      En flott familieaktivitet med mange muligheter.

    21. Har lyst til å teste dette: Hobbysett i papp, bygg og mal slott, 105 cm

    22. Det 105 cm høye slottet hadde vært fantastisk å vinne. Vi krysser alt som keysses kan……

    23. Ååå, det store slottet på 105 cm hadde vært veldig kjekt for mine to jenter å prøve!!!

    24. Hobbysett i papp, bygg og mal lekehus, 97 cm

      Hadde nok jenta mi og lillebror når han blir større likt!

    25. Hei! Jeg er veldig interessant i å finne ut hvor jeg kan få tak i calafant borgen i stor str. Jeg jobber i bhg og vi har om RONJA Røverdatter nå! Ville passet perfekt! Hilsen Malin

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg