Lagersalg hos mimmis.no – Vi deler ut rabattkode.

//Skrevet i samarbeid med mimmis.no

Nok en gang slår de på stortrommen hos mimmis.no og arrangerer lagersalg slik som bare de kan.

Jeg er så heldig å få hvisket dette tidlig inn i øret, så jeg har mulighet til å huke tak i godbitene.
For her er det enkelt, førstemann til mølla.

Med mine 2,5 mnd igjen til termin sier det seg selv at jeg er laaaangt inn i babyredebyggingen og har det som fokus.

Men når mimmis.no arrangerer lagersalg, pleier jeg rett og slett å scrolle meg gjennom etter jeg har funnet det jeg trenger. Rett og slett fordi det kan hende jeg kommer over den perfekte bursdagsgave/julegave (jepp jeg har begynt) Kalendergave eller de har et supert salg på noe jeg VET jeg trenger i fremtiden.

Så, hva slags godbiter kan man finne her da?

Pssst i bunn av innlegget får du med deg en rabattkode!

La oss starte med galskapen.

CONCORD NEO, SPECIAL EDITION, BEIGE

0031271_concord-neo-special-edition-beige_560

Denne lekkerheten har en førpris på 12995
Nå? 3990!

Lekker, gjennomført og god vogn som skiller seg ut.
Les mer om den her

 

Et musthave denne tiden hos oss er peisgitter, og det finner du jammen på lagersalget. Denne grinden kan brukes både som grind, romdeler og peisgitter. Du finner den HER

0031124_basson-lekegrind-romdeler-peisgitter_560

De fine sittesekkene fra Cocoon finner du også på salget, og mimmis.no selger alle MED FYLL.
Sekkene finner du HER.

cocoon

Denne geniale lille saken har jeg sikret meg selv, muffe til barnevogna.

0010791_bassonbaby-muffe-til-barnevogn_560

 

Hoppekids har tidenes kuleste barnesenger spør du meg, og denne får du til under halv pris.

0028706_hoppekids-jumbo-koyeseng-90x200cm_560

Concord reverso er et sete vi vurderer til lille i magen, som er et sete som kan brukes fra nyfødt til barnet skal over på beltestol. Bakovervendt hele veien. Dette sete finner du også på salget.
H
ar du erfaring med sete? Del det gjerne med oss i kommentarfeltet
concord

 

Så tok jeg scrollingen etterpå, og her lønner det seg å tenke fremover.

Masse herlig treleker, monterhigh, geomac er å finne på salget.

lekehøstsalg
Flotte bursdag, kalender og julegaver dette?

Spesielt må jeg trekke frem geomag og denne geniale badeleken, den er virkelig superpopis hos oss.

DSC_0577 copy

 

 

Jeg lovet dere en ekstra rabattkode og her kommer den:

Få 300 kr ekstra rabatt på salget ved kjøp over 1000 kr

Koden gjelder alle varer

rabattkode

Happy shopping folkens 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg