Lekene man tar vare på.

//Skrevet i samarbeid med Fisher- Price

Med fire små i hus er det ingen tvil om at vi har litt leker i hus.

Men kanskje ikke så mye som mange skulle tro.

Jeg lærte fort iløpet av det første året som mamma at leker er det virkelig forskjell på.
Noen varer knapt timer etter forseglingen er brutt, andre lever lengre enn man ønsker.
Den opptrekkbare frosken? Nei du, den har jeg ikke sett….

bilde-tatt-19-06-15-kl-09-33-2

Også har man de som man tar vare på, og som lillebror, lillesøster og lillebror kan leke med.
Arr etter utallige timer lek har de fått, men like populære er de og noen få har holdt ut, og er fortsatt istand til å ta imot noen timer til med lek. Hvem vet, kanskje barnebarn også

Og jeg må innrømme det ligger mye følelser rundt det å pakke opp en gammel leke fra esken på loftet og se at minstemann leker med den samme som storesøster gjorde for ni år siden.

Man innser at tiden går fort, men minnene er jammen ikke langt unna.

En av favorittene er Laugh & Learn puppy fra Fischer-Price, den har vært med oss i tykt og tynt. Med på lange bilturer, sykehusbesøk og overnattinger. Den har gitt oss ekstra slumretid på morninger og noen minutter med underholdning før middag.

Dette har vært alle barnas favoritt, og arrene på denne koselige lille karen var i ferd med å bli mange.
Så da Fisher price lurte på om jeg ville, jeg mener selvsagt Jonatan, ville ta en titt på den så takket jeg gladelig ja.

fipr4

 

Og her har det jammen skjedd noe.
Den herlige lille bamsen ser akkurat like hyggelig ut, men det nye er at man kan variere innholdet (halleluja) slik at utfordringene som kommer og innholdet bak knappene følger barnet.  Den synger, benevner, prater, blinker og lager lyder. Jonatan trykker og den lager lyder med en eneste gang.

fisherprice

Og i likhet med den gamle bamsen, har dette blitt Jonatans favoritt.Jonatan er en skikkelig kosegris, og at den er hakke mykere den nye varianten er ikke Jonatan lei seg for akkurat-
Mamman er ekstra glad for at denne også har justerbart volum og behagelig lyd.

fipr2

Barna leker mye, og det er ingen tvil, lek blir ekstra gøy med godt verktøy.

De trenger ikke mange leker, men de trenger gode.

fipr3

Laugh & Learn Puppy er kun en av mange herlige leker fra Fisher Price.
Her finner du den, og mange andre leker

 

Vi har trukket vinneren:
Gratulere så mye til.

Anette Aspelund, send oss en epost med adresse og telefonnummer til [email protected]

.  Premien er sponset av fisher-price [tps_footer][/tps_footer]

160 kommentarer
    1. Syns det er fint at den har flere nivå, slik at man slipper bli helt gal av det samme hele tiden ??

    2. Liker at bamsen lager lyd og har lys på seg, det er midt i blinken for lillemannen som blir ett år i november 🙂
      (Også liker mamsen at det er behagelig og justerbart volum?)
      Kos dere på hytta 🙂

    3. Hadde en slik til min datter for noen år siden, men da hun ble for gammel for den ga vi den til barnehagen, noe som jeg angrer litt på idag da den var fantastisk på alle måter og hadde vært fin å ta i bruk igjen til lillebror nå som han er blitt 3 mnd å begynner å interessere seg veldig for lyder å lys

    4. hadde denne til eldste, og ble brukt en del i perioder. nå når nr 3 har kommet så tror jeg nok hun hadde satt pris på en slik leke. Og til og med noe nytt kun til henne 🙂

    5. Jeg setter veldig pris på at den vokser med barnet, og at den i likhet med de fleste av lekene til fisher price har bra holdbarhet og at den tåler mye! Veldig fint med justerbart volum også, da hun på 3 vil ha mer lyd enn lillebror eller lillesøster som er mye mindre.

    6. Aldri hatt slik,men ønsket meg veldig en
      Til første mann! Mange av venninnene mine hadde denne. Kanskje man må ønske seg en slik til minstemann? Syns det er veldig bra at de har gjort det mulig å justere volumet! Er så mange leker som det er aaalt for høy lyd på og som ikke kan gjøres noe med!

      Ha en fin helg???

    7. Vi kjøpte en fjernkontroll fra Fisherer Price i Tyrkia i høst. Den har også justerbar lyd på det som er lydknappen. Favoritt hos prinsessen og foreldrene.

    8. Vi har en slik bamse etter eldstemann som er 9 år ? Nå når minstemann på snart 6 mnd skal begynne med slike leker snart gleder vi oss til å ta i bruk den gamle ? Det jeg likte med den nye var at det var forskjellige nivåer ? Så vi krysser fingrene for en ny og forbedret bamse til lillebror ?

    9. Alt for mange leker har alt for høy lyd! Så det er kjempepositivt at lyden kan justeres på denne bamsen. Tommel opp ???

    10. Hadde den gamle, og synes alltid det er greit med oppdateringer og nytt design 🙂 Det at den vokser med barnet og gir variasjon er flott, volumkontroll er supert 🙂
      Også var den fantastisk søøøt… Har to små her som ville tatt imot den med åpne armer ❤

    11. Denne hadde vært ypperlig til min sønn, og mitt 2. Barn som snart blir født!? Likte spesielt godt at det var justerbare lyder på den, og stilige lys? Tror virkelig den hadde falt i smak!??

    12. Vi har denne gamle modellen Men skulle gjerne hatt en av den nye også siden mine er tvillinger ??

    13. Den hadde vært fin å ha til lille her hjemme på 8mmd?
      Bra at den har justerbar lyd og at det er ulike nivåer, så han kan leke med den lenge?

    14. Likte veldig godt at det var flere nivåer på den, så den kan følge barnet. Supert med slike herlige, morsomme og lærerike leker. Har kjøpt denne tidligere til tantebarn, men nå ønsker jeg meg veldig en slik til mitt eget barn, en liten kar på 5 mnd <3

    15. Elsker deg blinkende hjerte ❤ og supert med flere nivåer så den er interessant for barnet lenge

    16. Kjempe fin leke/ bamse! Har ikke sett den før, selv om eldste er 3 år…Den hadde vært helt perfekt til minste mamm på 6 mnd. Av det jeg har lest om den, virker det helt supert at den kan bidra til lek fra barnet er noen få mnd til de første årene. Krysser fingre og alt som kan!!

    17. Vi har en gutt som elsker sang og musikk. Å ha en ny leke og ikke bare leker han har arvet etter brøderene sine hadde vært topp (både for Kasper og mamma og pappa;))
      Volumkontroll er veldig bra, og at den vokser med barnet. Forhåpentligvis en leke både minsten på 1 og storebror på 3 kunne ha glede av.

    18. Så kjekt at den kan vokse med barnet og man på den måten kan få gleden av den lengre 🙂

    19. Åå, denne har vi ønsket oss lenge! Helt siden vi var på sykehuset med Live da hun bare var noen uker gammel, ble hun helt oppslukt i denne. Nå er hun 8 mnd, og vi fikk leke litt med en annens barn fischer price-puppy. Den er fortsatt like moro! Live elsker sang og musikk, så denne hadde vært perfekt å vunnet. Og nesten det beste for mor; du kan variere etter nivået til barnet. Så slipper jeg å bli helt koko også, haha!

    20. Jeg syntes det beste med den nye bamsen er innholdet! At bamsene “vokser” med barnet er fantastisk. Også er den jo så gøy for barna. Og ikke minst at lyden kan reguleres så mamma/pappa kan puste litt ut??

    21. Jenta mi er like famel som Jonatan, er så gøy å følge med! Denne tror jeg hadde falt i smak! Ønske, ønske!

    22. Virker å være en super leke som stimulerer til lek på flere måter. Lurt at den endrer etter hvert

    23. Hei:)) har en liten nysgjerrig tulle som blir 1 år om 1 mnd..tror denne hadde falt i smak hos henne, som trykker og peker på alt hun kommer over 🙂 hadde vært utrolig morsomt å kunne gitt henne denne søte bamsen til bursdagen:) her hjemme liker vi veldig godt Ficher price sine leker….fordi de har veldig god kvalitet, tåler en støyt, klare og sterke farger, har flere leker innen samme tema… så her har det gått masse i jungel 🙂

    24. Jeg hadde en slik til storesøster og hun elsket det.Desverre ble den donert bort da vi ikke skulle ha flerne

    25. Ønsket meg en slik til storebror da han var mindre men det fikk vi aldri og hadde ikke pengene til det. Håper nå at lillebror på 8mnd skal få gleden av en slik en:) Den er jo så utrolig fin og en hører jo så mye flott om den:)

    26. Supert med myk bamse og volumjustering! Denne må stå på ønskelista til minstemann! Takk for tips!

    27. Denne har jeg sett på lenge til min lille som nettopp fylte 1 år, men har ikke turt å kjøpe i tilfelle den ender som mesteparten av lekene; gøy bare innimellom 😉 Så en sånn har vi absolutt lyst til å prøve!

    28. Den Ønsker vi oss=) Likte best at den vokser med barnet på den måten vil en få gleden av leken lenge=) Gøy med lærerike leker.

    29. Lyd, lys, bløt og god. Denne ønsker Martin seg til bursdagen sin?

    30. Liker at den virker så spennende og vil vokse med barnet. Har hørt mye skryt om denne bamsen og denne blir det vel investert i om vi ikke er så heldig å vinne.

    31. Jeg liker at den både er myk å kose, har spennende farger og at det er harde detaljer å trykke og “pelle” på. Supert med lyder for minsten, supert for resten av husholdningen at man kan bestemme lydnivået. Vi vil gjerne ha en ny hundevalp som allered er pottetrent ?

    32. Eg liker at lyden kan regulerast og at den har fleire nivå slik at den kan følgje barnet etterkvart som det veks. På den måten blir det ei leke som er aktuell i fleire år og ikkje berre for ein liten periode.

    33. Har en gutt på 13, en på 3 og en på 3 mnd, vurderte denne begge de første gangene, men kjøpte den aldri. Ser mange skriver positivt im den, så vil gjerne prøve den til minstemann.

    34. og så først nå spørsmålet…
      liker at den gir stor variasjon for barnet, men da også for foreldrene som skal høre på 🙂 Vil tro storesøskene kommer til å bli like interessert i i å trykke på den

    35. Elsker denne type leker. Her har man alt i ett. En venn, lyd og lys og den er like populær i flere aldre. Her har jeg 3 små som ville elsket denne ❤

    36. Der beste med denne er at den vokser med barnet:D Hadde en slik til storesøster, og angret som bare det nå når lillebror er kommet..

    37. Det jeg liker best med bamsen er at barnet lærer samtidig som det er gøy med lyd og lys ??

    38. Den er jo bare suuupersøt da! Men det beste ( hvertfall for foreldrene) er at man kan senke lydnivået!

    39. Liker aller, aller best at den er såå spennende at jeg får gjort unna masse kjedelig husarbeid uten at jeg har en “hale” som klager ? Hadde en sånn til min eldste, men den gikk opp i sømmene.. Fikk reklamert, men de hadde ikke flere inne. Fikk istedet det lille keyboardet fra Fisher Price, og HERREGUD – jeg blir gal om jeg må høre “hva med å – HVA MED Å – spille meed en veeeeeeenn” stort mer?? Haha.. Vi er klare for avveksling ? hehe.. Fingers crossed? Mvh Tina, som også har en desember 2015-gutt ?

    40. Jeg liker at det er mulig å tilpasse bamsen til ulik alder, det gjør det mulig å holde på leken mye lengre. Så er den jo sååå fin, da! Ønsker oss en sånn en 🙂

    41. Vi har en eldre type av den bamsen og den er stor favoritt her hjemme. Så vi ønsker gjerne å vinne en med enda mer varierte lyder og sanger. Passer perfekt for oss og ei som enda lærer seg lyder i form for tegn til tale og har mye lydtrening 🙂

    42. Så supert at den er myk og god , i tillegg har justerbar lyd ☺️ Tenker den hadde vært like populær hos frøkna på 4 som hos minsten på 9 mnd ☺️

    43. At den varer lenge ? Har ei som er veldig misunnelig på søskenbarnet sitt som har sånn ?

    44. Jeg liker at den er så lett håndterlig for små fingre. Jenta mi har prøvd en slik hos andre, og hun skjønte veldig fort at hun kunne trykke på labbene osv! ☺️

    45. Elsker den pga lys og lyder:) snakker og synger:) rett å slett deilig:) jeg ga bort alle lekene våre da vi ikke skulle ha flere barn men jommen meg kom det ei nummer 3 også:) så nå trenger jeg gøyale kjekke leker:)

    46. Fikk aldri slik til de to eldste, men tenker det virkelig er supert å kunne justere volumet! Tipper en sånn vil bli en favoritt her i huset til minien!

    47. Liker at den ser god ut å kose med samtidig som den er spennende med lyd og lys ?

    48. Denne er så søt altså! ? Min gutt på 10mnd elsker alt man kan fikle, trykke og klemme på, og når det både er lys og lyd tror jeg den vil være en perfekt liten venn. Mammaen setter størst pris på at lekene ikke blir ødelagt med en gang. Justerbar lyd eller vel heller ingen ulempe?

    49. Jeg (eller junior?)har aldri prøvd denne, men kjenner jeg ble veldig nysgjerrig når du skryter sånn av den!?
      Småtten her i huset takker neppe nei til en ny leke?

    50. Jeg elsker den fordi den passet til flere aldre. Har selv 4 barn (siste ventes nå om noen uker).. Den vi har fra eldste er begynt å bli slitt etter daglig bruk i 6 år.. Så hadde vært veldig koselig å vinne en til lillesøster og som kan få bli pakket bort senere til eventuelle barnebarn og tantebarn kommer på besøk 😀

    51. Har den gamle varianten og minstejenta på 1 år elsker den! Flott for begrepstrenning, og liker at det er både rim og regler samt sang på den!

    52. Liker at den er lærerik for barnet, samtidig som den er gøy å søt! er FOR lek med læring ?

    53. Vi har aldri eid en sånn selv men barna har lekt med en sånn hos noen andre å syntes det var gøy, men minsten på 9 månder har ikke fått lekt med en sånn enda, kanskje det kunne blitt en fin gave til han ?? 😀 Super morsome å leke med å se på 😀

    54. Den er perfekt fordi den stimulerer nysgjerrighet og følger barnets utvikling, samtidig som den er god og myk og en god venn lengre enn de fleste leker ❤️

    55. En leke man kan leke lenge med! Vi har hatt en tideligere som ble ødlagt når vi flyttet, hadde vært gøy å ha en til mini i magen når h*n også kommer 😉

    56. Ønsker meg en slik fordi det må være den mest motiverende leken for læring av ord jeg har sett på lenge !

      Hilsen nybakt 2 barnsmor

    57. Den er så fin!
      Jeg må alltid klemme litt på den i lekebutikken ?Jeg har egentlig alltid hatt lyst på den til barna,men det ble aldri til at vi kjøpte den da jentene var små.

      Nå har vi verdens søteste lillesøster i hus(nummer fire i rekken)- hun kommer til å elske den! Og hun får nok god hjelp til å kvalitetsteste den av søstrene,kjenner jeg dem rett ?

    58. Liker godt at den har flere nivåer så den kan brukes lenge. Liker også at volumet kan justeres.

    59. Har aldri hatt en slik, men ser veldig morsom og lærerik ut. Min datter vil nok sette stor pris på en slik. Liker at den vokser med barnet, og at den har fine farger og musikk ?

    60. Liker best at den ” ikke går ut På dato ” etter en liten stund , men holder seg interresant en goood stund 🙂

    61. Jeg likte det at man kan justere lyden og at den er myk og god for barnet.

    62. Hadde en slik til mine barn som nå er 8 og 5 år. Likte veldig godt sangene ?. Ønsker å vinne for å gi en til tantebarnet mitt ??.

    63. Det beste med denne fine bamsen er vel at det er ulike utfordringer for barnet, som du sier:) og ikke minst justerbart volum, det liker vi:) Har ikke prøvd denne bamsen, men det hadde vært veldig fint med en ordentlig, holdbar og ikke minst så fin leke til lillejenta på 7 mnd som elsker bamser!:)

    64. Jeg likte best det du skrev om i et annet innlegg at lillemann fant roen selv, da han hadde bamsen sammen med seg i sengen. Tenker at lillegull her i huset skulle fått en til sin første bursdag 20. November. Og ja, vi har fulgt Jonathan sin utvikling og sammenlignet med vår lille røver 🙂

    65. Alt som har lyd og lys er jo moro formede små. Men denne har jo justerbar volum, noe som vi voksne setter pris på 😉 Aldri hatt en men ønsker meg veldig til min første fødte som kommer i juni ☺️☺️❤️❤️

    66. Liker at den eg allsidig og stimulerer å ulike måter og nivå! Tommel opp!! ??

    67. Jeg syns det er fin når man kan trykke på feks øret så forteller den hva det heter. Fint for min sønn på 14 mnd som så vidt begynner å prate. Og han elsker leker med lyd og musikk. Jeg skjønner at den kanskje kan passe bedre til mindre barn, men tror også min 1 åring ville elsket den.

    68. Liker at dde er myk og at den har justerbart lydnivå. Og at den snakker norsk ?
      Om jeg skulle vinne ville den blitt sendt til New Zealand der nevøen min bor. Han skal ha norsk som språk nr 2, så en leke som dette hadde vært helt topp ?

    69. Likte at den hadde forskjellige nivå og dermed kan følge barnet over lang tid! Itillegg var den veldig skjønn, og hadde passa fint til lillegutt, som har begynt å bli glad i lys og lyd!

    70. At den vokser med barnet sånn at lillesøster på 7 måneder kan ha glede av den leeenge 🙂

    71. Har aldri hatt en. Men ønsker oss veldig til minstemor. Tror hun hadde digget den. Hun elsker leker med lyd og musikk. Krysser fingrene for at vi får testet den kule bamsen ?

    72. Det hørtes jo fantastisk ut at den har justerbart volum. Er lei av den høye lyden som er i mange leker.

    73. Har ikke eid bare ønsket oss sånn til nr 1. Så hadde vært gøy med en slik til nr 2 ♡ ser den underholder barna godt og mange som har den, så det må jo bety at den er veldig artig leke til de små!

    74. Jeg aner ikke hva som er så bra med den for har aldri prøvd eller sett en. Og nettopp derfor fortjener jeg å vinne en slik til yngstemann på 6 måneder ☺

    75. Vokser med barnet og tommel opp for justerbar lyd ?
      min lille sondre hadde garantert ligt bamsen veldig godt ???

    76. Har siklet etter denne bamsen når storebror var mindre, nå ønsker lillesøster seg en slik. Jeg synes det beste med denne er at det er lyd og lys, og flere nivå slik at barnet kan bruke den lenge.

    77. har alltid tenkt å kjøpe sånn til guttene når de var mindre, men kom aldri så lang, nå er minsten her 9 mnd og har fortsatt ikke fått rompa i sving 😀 jeg liker alt ved den bamsen 😀

    78. Så flott at den vokser med barnet, så den får ekstra lang holdbarhet! Og jeg liker at den er i “bamseform”, min lille klump har ingen bamseleker, bare bamser ELLER leker 🙂

    79. Hei, vi har aldri prøvd denne bamsen så hadde vore heilt supert å vunne den til minstemann???

    80. Jeg liker at det er en leke som kan følge barnet gjennom flere år. Justerbar lyd og avknapp er et must. Vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt skremt av leker som plutselig lever sitt eget liv på kvelden. Lillesøster på 1 hadde elsket denne bamsen.

    81. Min niese har fått en sånn. Virker til å være en kjempefin bamse – stimulerer til lek og læring. Mine 2 på 7 måneder og 2 år ville blitt kjempeglad for en slik bamse.

    82. Liker at den følger barnets utvikling slik at det er en leke man kan bruke lenge ?

    83. Har aldri hatt en. Men barna på 5 og 3 så en slik i butikken og hadde veldig lyst å kjøpe en slik til lillebror/lillesøster som kommer i januar:). Eneste var at mor syns den var litt dyr. så hadde vært en stor glede for barna å kunne gitt denne til minstemann:)

    84. Liker at den er fargerik og at barn kan både leke og lære av den. 2 i 1. Kan mor få litt fri er det en bonus 😉

    85. Liker at bamsen har lyd, og lys og at den er myk. Håper på vinnerloddet denne gangen 🙂

    86. Vi har ennå ikke hatt en slik bamse i hus, men ønsker oss en til lillebror. Jeg liker at den kan interessere både baby og toddler, og sannsynligvis også storebrødrene på 3 og 6. ?

    87. Så flott at den følger barnets utvikling, og med så mange “leker” i en bamse ?

    88. Den ønsker vi oss! Vi liker at den har flere nivåer og vi tror begge barna mine (3 år og 7mnd) vil kunne leke med den sammen:)

    89. At den vokser med barnet er jo supert 🙂 Og det at en nå kan justere volumet gjør den perfekt!

    90. Jeg ønsker meg denne sånn til jenta mi! Fikk følge tantebarna mine som hadde så mye glede av denne, men den ble gitt bort før vi fikk barn. Synes den er så fin med både lyd og lys og mye læring ☺

    91. Å kunne justere lyden er selvfølgelig en bra ting, men synes det er finere at bamsen er like mye en språkutvikler som et kosedyr? Med to andre barn i huset som også krever sitt hadde det vært gøy med en leke som er med og utvikler ord, begrep og undring hos minstemann mens mor må være med på lekselesing og andre ting med de andre??

    92. Bamsen ville være en stor trøst til lillebror som ligger på sykehuset , og må bli liggende der en stund til. Storesøster på 5 år er også veldig glad i bamser og hun syns den ser spennede ut 🙂

    93. Jobber i barnehagen der vi har en slik og ønsker virkelig en sånn en kjekke bamse til jentungen min og ? det er jo virkelig en skam tøffe bamse som gir barna mye moro og læring ??

    94. Liker at det er litt variasjon og at den er enkel for de minste å bruke. Det er alltid en hit, håper jeg vinner denne. ???

    95. Det at den vokser med barnet, at den er lærerik og gir rom for undring og utforskelse

    96. At alle barn ser ut til å elske denne søte bamsen, og at stemmen er koselig slik at vi viksne ikke blir lei!

    97. Hadde den forrige modellen til eldste, men den ble godt brukt og funker dessverre ikke til nr 2 som er 1 år nå. Er litt synd siden hun 1.hadde stor glede av den. Var en av yndlingslekene hennes. Hadde vært stas med 1 til mini også, men må vel bare spare penger og kjøpe en til jul til henne.

    98. Har ein eldre versjon. Liker opplæringen i kroppen og sang og regler. Ungane som har testet den ut er superfornøyde og starter etter kvart å gjenta e bamsen. På den nye er det kult m blinkende hjerte.

    99. Er så utrolig fin denne bamsen. Jobber I barnehage og barna der elsker den. Er så fint at den “vokser” med barna, har justerbar lyd og lager lyd, lys og har ulike knapper og trykke på. Hadde vært perfekt å vunnet til gutten min på 11 mnd ?

    100. Åh har så lyst å gi denne i julegave til min datter Mathilde. Vi så faktisk på denne i butikken i dag, og hun ville absolutt ikke gå fra den! Her går de fleste leker i arv etter storebror så en helt ny leke hadde vært stas!
      Tror denne bamsen fra Fisher Price kan dekke mange forskjellige behov. Både kos og læring i ett. Nå som lillemor begynner å di flere ord kan nok bamsen være med å hjelpe på utvikling av flere ord og begreper.

    101. Lillemor på 6 mnd liker å utforske lyder og lys og elsket å teste ut fetter sin bamse.
      Mammaen syns det er helt supert med justerbart volum og nivå utvikling.

    102. Justerbart volum høster mange poeng her i gården ?? Kjekt at læring, kos & underholdning er å finne i den søte skapningen av en bamse.

    103. Denne er så fin ?? Har sett den flere ganger og tenkt at sånn skal vi få kjøpt oss, men aldri blitt til det. Den er så flott, for den er både fysisk for barna men også mentalt stimulerende ?? Ønsker meg til bebis på 7 mnd som kommer til å få masse glede av en sånn ?

    104. Den ser jo så snill og god ut! Veldig gøy med lyd og lys! Storebror er glad I sin, så hadde vært artig med en til lillesøster..

    105. Har dessverre aldri prøvd den så jeg kan ikke fortelle hva jeg liker best ved den, men har flere venninner som har denne og de roser den?Har alltid hadd lyst på og siden vi har fått 3. mann i august, hadde det vært perfekt med en?

    106. Har aldri prøvd den, men den ser virkelig genial ut! Så jeg prøver lykken,og krysser fingrene for at jeg plutselig blir den heldige vinneren! ❤️

    107. Har dessverre aldri hatt den til lillegutt, såkan ikke si hva vi liker best med den. Men en ting er jeg sikker på, og det er at den hadde falt i smak hos mini som elsker alt som er mykt, lager lyder og/eller har lys! Den mangler bare hjul, så hadde den vært den komplette leken for han?

    108. Eg lilar veldig godt at den har fleire nivå slik at den “veks med barnet”. Hadde blitt veldig glad for å vinne denne til sonen min på 22 mnd ☺

    109. Det jeg liker best er at den følger barnet så man kan ha leken lenge. Kjempegøy å kunne følge utviklingen sammen. og en annen viktig ting jeg liker er det justerbare volumet. Da blir man forhåpentligvis ikke så gal av alle lydene som andre leker kanskje gjør en 😉

    110. Helt fantastisk med lys og masse forskjellige lyder. Sønnen min elsker alt som lyser og lager lyd. Da ler han helhjertelig, og det smelter mammas hjerte…

    111. Vil ikke tigge og be men syns vi fortjener å vinne denne til vår etterlengtede Martin nettopp fordi vi ikke vet hva vi liker og ikke med denne men veldig gjerne vil finne det ut ?

    112. Å denne hadde vært fantastisk å kunne gi til min sønn som snart blir 1 år. Det er mye jeg liker ved denne bamsen, og alle dine gode ord om den gjør at man får veldig lyst på den. Jeg liker størrelsen, formen, de forskjellige fargene, hjertelyden og justerbar lyd. Det er også supert at den passer til så mange forskjellige aldersgrupper. Det er det ikke mange leker som gjør.

    113. Ikke hatt denne leken før, men mye annet av fisher Price som storebror har elsket.
      Nå kommer lillebror ved juletider og ønsker meg veldig en slik bamse til han 😀 Det blir nok flittig brukt her i huset og storebror vil sikkert låne litt også da han er 2 år og fortsatt er veldig glad i lyd og lys 😀

    114. Justerbart volum er et pluss, men best er det at denne leken er fin for barnet etter som det vokser og utvikler seg, og ikke noe man går lei av så raskt!

    115. Den er kjempe søt, men den følger også barna så bra. Den er en lekekamerat samtidig som den er myk og god og klemme på.

    116. Har fått låne en slik bamse når vi har vært på besøk hos søskenbarnet mitt. Den var populær hos førstemann og tror nok han på 2 mnd vil bli svært begeistret over en snakkende bamse også.? . Pluss med justerbar lyd og at den vekker interesse lenge. Tvi,tvi…?

    117. Vi kjenner lite til denne dessverre. Men ble jo litt frelst etter å ha lest om den ? Tipper Snuppa hadde digget en slik bamse. Hun liker noe hun kan putle på med, så da er det kjekt med noe som barna ikke går lei av med en gang ?

    118. Liker nettopp det at den bidrar til læring og så er det jo supert at man nå kan tilpasse barnets nivå! ?

    119. Supert at den kan bidra til læring, på forskjellige nivå. Og ikke minst at man kan justere volumet. ???

    120. Syns de er fine fordi man kan trykke på de og velge sanger selv

    121. Liker svært godt at den treffer barn på ulike utviklingstrinn – slik at den på ny blir spennende for barnet! ?

    122. Min minste er snart 11 mnd og han hadde elsket denne! Liker at den er myk og god, samt at det er lyd og lys som fenger de små 🙂

    123. Jeg liker at den er med på å fremme språkutvikling. Tror både storebror (2år)
      og lillesøster (0,5 år). kan ha både glede og nytte av denne. Spesielt storebror i første omgang, da han sliter med språket. Han har logopedressurs i bhg, men alle monner drar jo!

    124. Jeg syns det er bra at den har alt. Snakker, synger og lager lyder på norsk. Helt super for en som har begynt å prate ny. Helt klart pluss for at den er myk. Blir nok tatt med overalt hvis vi vinner den til lille prinsesse på 2 år ?

    125. Elsker at der e så mange forskjellige sanger på den nye bamse ??? Gullhøna vår e så glad i sang og musikk så denne e heilt perfekt ???

    126. Har ikke sett den før, men etter det du har skrevet.. Den virker jo helt fantastisk! Både at mini kan ha moro av den lenge og ikke minst ulike lydnivåer, så mamsen ikke blir sprø :p

    127. Denne er yndligsleken til vår frøken på 11 mnd 🙂 problemer problemet er bare at den er litt slitt etter storebror.. hun sover til og med med den på natten. Hadde vært gøy med en oppdatering: 🙂

    128. Hadde en lignende (enklere) til gutten min og den var veldig populær. Spesielt sangene den synger likte vi. Hadde vært kult å prøve denne nye versjonen

    129. Denne tror jeg hadde falt veldig i smak hjemme hos oss! Lillebror på 8 mnd elsker bamser med lyd, og storebror på 4 elsker å “være storebror” og leke med han lille. Med denne bamsen kan de jo leke sammen og lære ting begge to 🙂 At det er volumkontroll på denne er jo en fin bonus… 😉

    130. Lillebror ønsker seg en slik bamse ? Vi liker den akkurat på bakgrunn av det samme du skriver. Fine farger, lys og lyd. Alt dette er kjempeviktig for små barn slik at de i en tidlig alder lærer seg noe nytt. ? Vi ønsker oss en slik bamse da lillebror har arvet alle lekene fra sin storebror. Syns han også burde få noe nytt ??

    131. Den er en perfekt lekevenn, fordi den stimulere barnet på mange forskjellige måter, og er gull for oss med volum kontroll?

    132. Myk, utfordrer og justerbart volum må jo gjøre denne til en favoritt både for liten og stor.

    133. Liker musikken ? og den gir god læring te dei små. Denne hadde sønnen min stor glede av. Det hadde vært ein super gave å gi til nevøen min!

    134. Synes den er veldig god å ta på, fine farger og fint med lys for mini – og den gir god læring. 🙂

    135. Vanskelig å si hva jeg liker best da vi ikke har en ennå. Men, ut i fra det jeg leser og ser om den er det fargene og utseende, at den har flere nivåer og justerbart volum som er egenskaper jeg liker. Så gjenstår det å se da, om vi vinner en. Hadde vært supert for vår 6 mnd baby.

    136. Syns den er veldig fin! Lærerik og morsom på samme tid ? Den hadde passet til min lille prinsesse som elsker å utforske..

    137. Vi hadde en 9 år gammel lignende bamse som vi gav bort. Det var så vanvittig høy lyd på den og den sa det samme om og om igjen.
      Denne derimot kan man justere volumet og den har flere nivåer så det ikke blir de samme sangene//ordene hele tiden. Et stort pluss er jo at den har lys noe som småtroll syntes er gøy:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg