Ingen småbarnshverdag uten – Lights out blinds konkurranse!

Tepper, jakker, ekstra dyner, puter, laken, håndklær.
Listen er uendelig lang på hva jeg har brukt for å hindre lyset å komme inn til mine barns soverom.
Om det er en uvane eller ikke kan sikkert diskuteres,
Men mine barn MÅ ha et mørkt rom for at de skal få sove, dette merker vi ekstremt godt ved overgangen til lysere tider og ikke minst når vi er på ferie.
Lystett rullegarding er et must her hjemme, barna sovner sikkert uten også, men da tar det uendelig lang tid.
Ingen mørkredde her med andre ord, er mer redde for at det ikke skal bli mørkt.
Den største utfordringen er når vi er på reise, man vet aldri hvordan soverommet er og ikke minst om det er noe som helst mulighet for å sørge for et mørkt soverom.
Men til et hvert småbarnsproblem finnes det alltid et produkt.
og jammen gjør det ikke det for dette problemet også.
Vi ble introdusert til Lights Out Blinds hos Lillefin.no
Store sammenleggbare lystette plater, som pakkes ned og opp enkelt, festes enkelt og tar liten plass sammenpakket og blir vanvittig store utslått.

 
Det er to plater i hver, og begge har mål på 1 * 120.
De festes superenkelt med en sugekopp og sitter hele natten.
Vi bruker de fast på de minstes barnerom om natten, og de er herved ALLTID med oss på reiser.

LOB
(Lat som du sover vennen, så mamma får tatt et bilde)

Vi er så begeistret for disse, og i samarbeid med lillefin.no deler vi ut en Lights Out Blinds til en av dere.
LOBCOLLAGE
 
 

Vinneren er trukket, vi gratulerer

Malin Tollefsen.

 
 

139 kommentarer
    1. Hadde vært supert og vunnet dette. Er veldig lyst på roma her og trenger noe som kan holde lyset litt ute når prinsen kommer. Og super kjekt at man kan pakke den med seg hadde passet perfekt her i hus 🙂

    2. Hadde vært supert å vunnet en slik en,hørt mye bra om den og sliter med og få det ordentlig mørkt på rommet.! Krysser fingrene

    3. Så genialt!
      Denne hadde vært topp for oss som har en liten gutt som slite med å sovne andre veier enn sin egen seng, hadde vært topp å hatt noen av disse hos mamma og de som har en del vinduer.

    4. Dette hadde vært super kjekt! Vi har ei jente som MÅ ha det mørkt når hun sover, ellers blir hun urolig og det tar lang tid før hun sovner! Vi skal snart reise på sommerferie, så denne hadde vært kjempe fin å ha med! 🙂

    5. Wow! Denne vil jeg vinne, og hvis ikke så kjøper jeg den, for dette er det smarteste jeg har sett på utrolig lenge! Kanskje det er håp om å få sove lenger enn kl 5.30 i feriene?!

    6. Hadde vært kjempefint me en sånn her, da lystette gardina ikje e nok på romme t frøkena på 19 mnd! Vi bor i nord-norge, d sir vel sitt 🙂

    7. Det hadde vært supert for vår del med en 2-åring som må ha det mørkt, pluss at vi skal besøke familien nordpå der det er lyst hele døgnet! Da vil dette gjøre turen mye lettere for oss 🙂

    8. Så genialt! Skulle hatt det på hytta til sivgers på romma til tvillingene mine da gardinene der er lyse og jeg stresser hver gang med tepper, svart bossekk osv..og alltid like festelig da du våkner og kl bare er 04.30 og sola har stått opp på rommet sammen med tvillingene for det jeg hengte opp på kvelden har sklidd ned..:-(

    9. Heeeelt super og hatt med en slik på ferie reisen i sommer:-) samt også brukt den på soverommet,da lystette gardiner itte tetter helt:-)

    10. Lillesøster er heldig å har kveldssol på rommet -så hun deler nå rom med mamma og pappa. Så noe som gjør det enkelt å mørklegge rommet hadde kommet godt med

    11. Så fantastisk lurt og praktisk!! 🙂 i har en liten gutt som sovna leeeeenge etter lalletid, og våkna aaaaalt for tidlig (ca 0400-0500) hvis det e for lyst der han søv… det har me lært no når sommarn kom… me ska i år feriere i Lofoten, som me gleda oss veldig til!! 🙂 einaste problemet e at i lofoten så blir det ikkje mørkt på nattetid, for der e det så og sei døgnlyst, nåkka me ikkje gleda oss til med tanke på lille… så å vinne detta hadde redda søvna på ferieturen vår :)) kryssa fingren 🙂

    12. Hadde vært knall å vinne 🙂 ser mine 3 små rollinger liker å ha det helt mørkt på rommet 🙂 hvertfall på denne tiden av året . så hadde det vært morro og prøve ut om det fungerer bra 🙂 likt og delt har vi også gjort

    13. med 2 småbarn på et rom hadde det vært fint med slik nå på sommern 🙂 vi bruker teppe og rull gardin, men blir ikke helt optimalt 🙂 så hadde det vært supert å hatt med på diverse turer vi skal på i sommer.

    14. Hadde vært perfekt for våre gutter på 3,5 år som bruker tid på å sovne og som våkner grytidlig hvis det er for lyst.

    15. Her står sola på og ungen oppreist i senga i 4.30-5 tida hver morgen og vi er så slitne! Dette hadde vært supert for vi sliter med å finne rullegardin som passer til vinduene her!! Vil ha!!!

    16. Kryssa fingrane, for hadde vore so godt å sleppe å stå opp i gryotta fordi minstejenta e klar for dagen då

    17. Å denne har jeg sett, og den er jo helt fantastisk! 😉
      Her har tuppemor en terassedør med alarm sensor på. Den får vi ikke festet lystett rullgardin på! Så her bruker vi tepper, dyner, håndklær, ja alt som gjør rommet bittelitt mørkere. Ja og det må jo selvfølgelig tas opp og ned hver dag, for døra er jo ibruk. 😉

    18. Lillefin har jeg likt for lengst:)
      Jeg ønsker å vinne fordi barna mine (3 stk) ofte sover hos besteforeldrene, rommene der eier ikke lystette gardiner. Bare dumme tynne liftgardiner. Hadde vært supert om vi vant Lights Out som barna kunne hatt med seg til besteforeldrene, sånn at muligens bestemor slipper å stå opp før fuglene:) Hehehe….

    19. Hadde vært veldig greit å hatt til 3åringen siden han ikke vil legge seg om kvelden og står kjempe tidlig opp pga det er lyst ute 🙂

    20. Vi bor nord for polarsirkelen, og som kjent er det midnattsol her☀️ Med en liten kar som helst vil ha det mørkt for å sove så dekker vi vinduene med mørke dynetrekk. Disse hadde vært perfekt for å få det mørkt på rommet

    21. Ja,takk! Vi har det samme problemet og gutta står tidlig opp fordi det er helt lyst på rommet deres! Vil veldig gjerne vinne 🙂

    22. Min lille bolle våkner annenhver time nå som det aldri blir skikkelig mørkt, og mor er utslitt! Denne ser super ut! Vil ha 🙂

    23. Har to gutter som vil gjerne ha det mørkt på rommet, vi har lystett rullgardin og lystette gardiner, men alikavel blir det ikke helt mørkt. Helt utrolig men sant. Pga astma så kan vi ikke henge noe mer over vinduene for å få det mørkere.

    24. Ønsker meg det veldig til gutta boys! Vi får det rett og slett ikke mørkt nok.

    25. Det hadde vært supert å fått!! Her i huset får ingen av oss sove om det ikke er bekkmørt på soverommet. Hittil har vi brukt alt fra fleecetepper til laken og håndklær for å få det mørkt nok på rommet.

    26. Ja! Denne kunne jeg fjerne tenkt meg å vinne! Har to unger som våkner grytidlig hver morgen, om sommeren, når sola begynner å skinne på soverommet. Så jeg kunne VELDIG gjerne tenkt meg slik:)

    27. Det er veldig vanskelig å få barna til å sovne om kvelden når det er så lyst ute som nå. Ønsker meg 🙂

    28. Hadde vært fint til lille prinsessa mi som bruker nesten 2 timer på å sovne fordi det er så lyst i rommet..

    29. Genialt produkt 🙂 Mine 3, 4 og 5 åringer har alltid (til min forskrekkelse) våknet grytidlig! I 5/6 tiden og verre blir det når det er lyst ute… Vi invisterte i dyre lystette gardiner, men de hadde dessverre ikke god nok funksjon. Så kanskje dette er håpet vi trenger?

    30. Denne hadde vært super på rommet til vesla vår, da vi har vinduer som ikke er helt standard og der hverken rullgardiner eller persienne passer 100% i tillegg er rommet vendt mot sola på kvelden. Bra lyst der inne ja 🙂

    31. Perfekt å ha med på ferie for våre små som våkner ukristelig tidlig om det er for lyst i rommet… Så, ja takk, disse vil jeg veldig gjerne vinne! 🙂

    32. Hadde vært suveren her. Sola står rett på vindu til mine 2 små på 1 år og 3 år og står å gaper kl 6 om mårran når sola skinner rett i vindu dems.

    33. Vi har rullgardin på rommet til lillebror, men nå i disse sommertider så fungerer ikke den i det hele tatt. Så da har jeg såkalte lystette gardiner utenpå, i tillegg til et stort sengeteppe utenpå der igjen, og to gardiner hengenes utenpå der igjen på hver side slik at lyset ikke kommer inn gjennom sprekkene på siden, samt at jeg har stappa en gardin mellom gardinstanga og veggen sånn at lyset ikke flommer inn fra toppen av vinduet….! Dere kan tro det er en jobb å gjøre hver eneste kveld! Det må jo ned på dagen sånn at man får lufta på rommet. Er sååå lei det! Og har ikke finni no anna alternativ! Er første gangen jeg hører om dette her nå, og det hadde vært stor stas å fått prøve en sånn 😀

    34. Vi har hatt store problemer med å få våre 3 til å sovne når vi har vært på ferie når det ikke har vært mørkt nok! Spesielt når vi er hos familien i Sverige og flere små må dele rom! Hadde vært supert m en sånn både for oss og den/de foreldrene til ungene de må dele rom med så vi kan få litt roligere kvelder på feriene og ikke slite oss ut for å få kidsa til å sovne og ende opp med å legge oss selv også!;)

    35. Jenta mi på 14 måneder har skikkelig utfordring på reise. Vi kom hjem fra to ukers tur hos begge sett besteforeldre i dag og jeg er utslitt! Burde vel heller være motsatt-dra hjem til mor og lade opp. Men lillefrøken får ikke sove på morgenen når de ikke har rullegardin på rommet,så klokken har vært 03.30 på de tidligste dagene og aldri senere enn 05! Hun som oftest sover til 6.30-50 her hjemme.. Vi skal på ny ferierunde om en mnd,og dette kunne kanskje hjulpet oss med å faktisk føle det er ferie!

    36. Mine søte små er akkurat som jeg, vi liker å ha det mørkt når vi sover. Ingen provlem hjemme med lystette rullegardiner, men med familie i Tyskland blir det en del hotell- og båtovernatting med sene kvelder, å vinne disse platene hadde gjort reise våre mye mer behagelig 🙂

    37. Jeg ønsker å vinne en slik til mine 2 små som ikke helt skjønner hvorfor det er så lyst på kvelden..
      Men det er jo morgen mamma!! Får jeg høre titt og ofte 😉
      [email protected]

    38. Det hadde vært veldig kjekt med en slik en! Her må lillegutt ha det helt mørkt og det er vanskelig å få til. Nå når det er så lenge lyst ute så har han 2 lystette rullgardiner og tepper rundt kantene. Og fortsatt er det noe lys som slipper inn.

    39. Har just funnet denne på nettet selv, og nå kjenner jeg bare at dette er noe jeg MÅ ha. For tiden er det et gammelt (var sikkert lystett for mange år siden) rullegardin, et leketeppe og et vanlig teppe foran minstemor sitt vindu, og det blir gjerne hengende hele dagen også, i fare for at det ikke blir like tett til kvelden igjen.
      Og så er det selvfølgelig utrolig greit å ha på tur eller ved barnevakt, kan ikke kreve lystette rullegardiner overalt selvom jeg trenger det :-p (Når de to eldste er våkne til over ti hos svigermor bare fordi det er lyst på rommet, er det nok ikke bare meg som ønsker meg dette!)
      *krysser fingrene*

    40. Dette er akkurat hva vi behøver! Nå har vi gardin, markise og et ullteppe på barneromsvinduet, for å få det mørkt nok. Og kunne absolutt trengt det når vi skal til besteforeldrene, som ikke har gardiner på gjesterommet… Ønsker meg veldig!!

    41. Åh, den var jo super!! Hadde vært perfekt på rommet til datteren vår hvor solen står inn på kveldstid, og det slettes ikke er lett å skjønne at det er natta….

    42. Mine barn er også vant til å ha det mørkt når de sover, spesielt på ferie har vi styrt mye for å få dette til! Det hadde vært supert å kunne ta med seg disse på tur!

    43. Krysser fingrene for at jeg vinner, da sønnen min på snart 11 mnd må ha det helt mørkt for å sove. Det vi har gjort til nå er å spikre fast en halvt lystett dynetrekk, pluss at jeg har stiftet fast putetrekkene i selve glasset

    44. Vi ønsker oss sånne! Ikke bare skal vi reise til midnattsolens rike i august, lillesnuppa sitt vindu har så rart mål at vi enda ikke har funnet rullegardiner som passer, så for øyeblikket fungerer to brune dynetrekk oppå hverandre som så mye blending som mulig, og dermed blur det lite lufting.  fint å bo i blokk fra 1956!

    45. Denne må vi bare ha! Vi reiser med svarte søplesekker… Vi må bruke to stykker (uåpnede, så de fortsatt er brettet som fire lag) over hverandre, og teipe de til vinduene, så de dekker fullstendig. Det går gjerne med 4-8 søplesekker for å få dekket alle vinduer.. Så går evt rullegardin og vanlig gardin igjen utenpå. Om det ikke er helt mørkt på rommet så synes lillemor det er helt greit å reise seg opp i senga og skrike etter oppmerksomhet. For om det ikke er mørkt, så er det dagen, og da skal man ikke sove!

    46. Når den fineste tiden på året starter her nordpå, så går vi rundt som zombier fordi eldstemann starter dagen leeeenge før natta er over… Ikke hjelper det å nyte de lange, lyse sommerkveldene heller, da starter bare dagen enda tidligere! Rullegardin og lystette gardiner hjelper dårlig på grunn av den liiiiiiiiille strimen med dagslys som siver inn på siden av vinduet. Lights out ser ut til å være en Lifesaver!

    47. Dette må jeg bare ha til ferien. Her er både barn og voksne avhengi av mørke rom når vi skal sove og vi sliter ekstra mye med minstejenta.

    48. Hadde vært fantastisk! Hvis jeg vinner og det funker, skal jeg jammen kjøpe til hvert soverom vi har! Her har vi solen om kvelden helt til den går ned, og er jo umulig å få ungene til å sove nå på denne tiden

    49. Genialt! Her starter morgenene kl 04 så kanskje dette ville hjulpet lillemann å sove litt lenger! Krysser fingrene!

    50. Den hadde vært supert til vår sønn. Han sliter med å sovne når det er lyst,og sola kommer tidlig inn på rommet hans.
      Da våkner han tidlig,og er ikke helt uthvilt.
      Krysser alt for å vinne denne 🙂

    51. Utrolig smart.
      Har hatt problemer med legge lillemor på 1 siden det ble lysere ute

    52. Kunne trengt en sånn her nord som det er lyst hele døgnet. Da hadde kanskje minstemann lagt seg på lveldene

    53. jeg ønsker å vinne dette da, min sønn sover så dårlig i lyse tider, prøvd med lystette gardiner, men når morgen sola kommer i fire tiden, er det litt tidelig å stå opp.. jeg tror dette er løsningen for en bedre nattesøvn for oss begge.. kjempe smart løsning 😀

    54. Det er deilig med sol, men på kveldene sniker solstrålene seg inn i alle glipper mellom rullegardin og karm/gardin, og lyser opp rommet hennes. Blåser det litt i tillegg lages skyggespill, og hun ligger der med vidåpne øyne og kikker.

    55. Jeg har nok neppe noen bedre grunn enn andre her, men shitau..! Jeg ønsker å vinne slik at det endelig kan bli mørkt på lillebror sitt rom! Rommet hans ligger dessverre slik at solen står på med en gang om morgenen noe som fører til oppvåkning ved daggry hver dag… (gjesp!) Alt har vært prøvd ut, men enten så ramler lakener ned iløpet av natten eller det er rett og slett ikke bra bok! En lystett rullgardin hadde kanskje vært tingen tenker du? Joda..jeg er enig jeg! Men vinduene er gamle og skal en gang byttes ut (når man har råd) og da vil disse måtte skrus ned og opp og hit og dit. .og det har jeg vel i bunn og grunn heller ikke råd til.. 🙂

    56. Hver sommerferie er vi i nord, og har hengt mangt et plagg over vinduene. Dette hadde vært supert!

    57. Denne hadde vi virkelig hatt bruk for i disse lyse sommerkvelder/netter:) En sånn ønsker vi oss:))))

    58. Denne ønsker jeg meg veldig!! Skal til Kroatia med trioen om to uker og hadde vært topp og sluppet teppekaos foran vinduet 😉

    59. Ikkje lett å legge barna når det er lyst så lenge.. På det verste ikke soving før kl 23 el 24

    60. For et smart produkt! Håper jeg vinner da jeg har to små som sliter med å få sove hvis det er for lyst.

    61. Gutten vår,som nå er blitt 1år,har vært av typen: trenger ikke søvn! Det ble gjort alvorlige feil ved fødsel så han har hatt store smerter stakar.Han er heldigvis smertefri nå. Vi leier kjellerleilighet og for 1 mnd siden ble det satt inn stort fint vindu på soverommet til Oliver(som forresten er det eneste soverommet,vi måtte flytte ut på stua i håpmom at han skulle sove bedre). Ønsker med dette svært ,svæææært gjerne og vinne! Vi reiser snart på ferie,og er veldig spent på om han greier sove dit vi skal. vi har planer om å teipe opp tepper for å få det mørkt. Dette var jo genialt,takk for tipset hvertfall! Nå krysser vi fingre for å vinne 😉 Ønsker deg en riktig god sommer!!!

    62. Genialte! Håpe æ e den heldige te å vinne denna te mine to snuppe. Hadde vorre saker å hatt på romme så ho elste fikk d mørkt om natta og lillesøster når ho fløtte inn på samme rom. Supert hadde d oxo vært om man kunne hatt den me på ferie i år oxo 😉 Den hadde nok vorre genial på romme oxo me tanke på å holde kvelds sola som står rett på hos elsta <3
      Vi krysse fingra og tær på at vi e den heldige 🙂

    63. Jenta vår har samme utfordring med soving og mangel på mørke. Hadde vært helt supert å vinne dette produktet! Liker lillefin.no og deler denne posten 🙂

    64. Fikk ikke til å dele posten direkte herfra, med delte linken du har lagt på fb. Det gikk bra 🙂

    65. Hadde vært glimrende på bilferien hvor det er usikkert om det er mørkt nok hvor vi skal overnatte 😀

    66. Dette var genialt.. Har ei på snart 2 år, hun må ha det mørkt inne på soverommet , har slitt forferdelig mye overgangen til lysere tider, da hun har trodd det var midt på dagen.. Mors frustrasjon.. Så dette har jeg mere enn gjerne kunna ønske meg.. 🙂

    67. Heisann 🙂 Skal til Lofoten i sommer og presentere Lillebror for slekten. Denne hadde vært gull og hatt med. I Lofoten er solen alltid våken, konsekvensen blir (av erfaring med Storesøster) at barna også er det.

    68. Frøkna på vernatting hos mormor&morfar i natt, der startet dagen kl 04.45.. Need I say more..?

    69. Velgmegvelgmegvelgmegvelgmeg!
      Ferie =sove lenge,-eller våkne før fuglane fis ?!?

    70. En som sover med lys på, og en som sover i totalt mørke. Håpløst på tur med sistemann, då denne ser virkelig genial ut! Er ikke mange dagene siden jeg hang opp tjukke pledd i vinduet på overnattingsbesøk. Hadde vært greiere med denne!

    71. Så genialt å kunne ta med seg! Disse kunne vi trengt på hytteinnbrudd ferien, og senere!

    72. En sånn MÅ jeg ha! Her har vi to jenter på 2 år og 4 år som deler rom. Pga lys fra vinduet bruker de lang tid på å sovne om kveldene, og et mørkt fleecepledd blir brukt i mangel på bedre alternativ. Håper på vinnerlykke, ellers må jeg kjøpe en selv… : )

    73. Vi ventar ei lita snuppe innan 14 dagar, og har ein kar på 3,5 år. Vi ynskjer oss rolege morgonar i sommar, sidan vi ikkje kan reise på ferie denne sommaren. Det hadde vore perfekt med noko som får 3åringen til å sova leeeenge 🙂

    74. Morgen sola vekker mine to tidlig på hytta og disse hadde passet perfekt for å slippe å stå opp kl seks hver morgen hele ferien!

    75. Har en liten på 2 som våkner 5 tiden ganske ofte , og jeg vil ha søøvn

    76. Ønsker å ikkje bruke heile kvelden på legging, kanskje dette er redningen? 🙂

    77. har en liten gutt som er morgenfugl til de grader! vært det helt siden fødselen og nå er han 1 1/2 år. hadde vært veldig gøy å prøvd disse gardinene for å se om han ville sovet litt lenger om morgenen;)

    78. Hadde vært supet når vi er ute å reiser..lett å ha med seg overalt ; )hjelper på nattesøvnen for liten og stor 😉

    79. Så kjekt dette hadde vært 😀
      Vi er ofte borte på besøk med ungene, og minsta MÅ ha det helt mørkt, ellers klarer hun ikke å sovne.
      I tillegg er hun våken så snart det lysner av dag. Så disse hadde vært utrolig kjekke å hatt med seg 🙂
      Særlig nå når sommerferieturene står for døra 😉
      Krysser fingrene, liker siden og deler 🙂
      God Sommer ☼

    80. Sitter på hytta og her har vi et digert stygt brunt stretchlaken foran vinduet i håp om at lillegutt skal sove lenger enn til klokka 6 i morgen tidlig! Høres ut som dette hadde passet oss perfekt 😀

    81. Åh! Så smart! Sånt har jeg lett etter 😀 har vært år brukt alt av dynetrekk og laken over vinduer og dørlem på hytta når vi er der hele sommern.. Blir så dårlig luft av det fordi de må helst henge dobbelt for at det skal bli mørkt :/ og i år må jeg og jentene på 1 og 3 dele rom når vi er der, da er ikke lys den eneste utfordringen før å si det sånn..så hadde jaggu vært godt å ha det på stell 🙂

    82. Åh, for et genialt produkt!!!
      Har 2 gutter sol begge våkner tidlig, dette ville nok ha hjulpet ja 🙂

    83. Har en gutt på 2 1/2 som ikke liker at det blir lyst om morgenen. Vi har ikke funnet rullegardiner som passer vinduet på barnerommet, så det hadde vært fint å vinne denne 🙂

    84. Håper å vinne Lights out blinds! Praktisk å ha med på ferie, for ikke alltid så lett å få det mørkt på hotellrommet osv, og da våkner barna så tidlig… Håper å slippe det nå i sommer! 😉

    85. Våre barn er akkurat som dine, de sovner helt sikkert hvis det er lyst men når er et helt annet spørsmål. Det største problemet for oss er at svigers ikke eier gardiner på soverommene sine, og da snakker vi ingen gardiner! Ikke har de overflod av verken tepper eller ekstra dynetrekk heller så siden vi fikk barn har jeg pakket ned tepper i bøtter og spann. Disse teppene har da blitt offer for mange kreative opphengingsmetoder, ingen gardiner = heller ingen gardinstang! Her snakker vi både spiker og duct-tape. Det hadde vært ganske godt å slippe den ekstra bagen med tepper med på tur, og heller kunne slengt denne på toppen av kofferten. Krysser derfor fingre for lettere reiser i tiden fremover 🙂

    86. Ønsker å vinne en sånn da barna her er sånn som du beskriver barna dine. Delvis reiser vi ikke nordover på sommeren, for vi blir helt “vrangsøvde” alle sammen! Ikke så rart at ikke barna skjønner at det er natt når sola skinner liksom..

    87. Har ei litta som våkner lett av lys her hjemme. Vi har hytte i nord og Skal dit om noen uker, og med midnattsol så gruer vi oss litt til nettene 🙂 hadde vært supert med en sånn en til turen opp med overnatting på hytter og når vi kommer opp 🙂

    88. Vi har to små (jente 20 mnd og gutt 2 mnd) som begge våkner lenge før fuglene synger nå såm det er lyst ute om morgenen.. Så en sånn hadde vært supert, da kain vi kanskje våkne uthvilte alle mann:)

    89. For et genialt produkt!!
      Krysser fingrene for at frøkna mi på 14 måneder kan vinne den da hun plages med æ sove når det ikke er helt mørkt på rommet, samtidig er vi endel ute å reiser og da er det ofte kjempe vanskelige få henne til å sove fordi rommene blir for lyse..
      Krysser fingrene og håper det blir min tur til å vinne noe flott til jenta mi

    90. Ønsker å vinne denne når minstemann på 6mnd sover på rommet sitt som sola treffer først på av alle rom i huset. Og vi som bor i nord norge som har sola døgne rundt når sola er oppe på sommeren hadde denne vært super før han. Vanskelig å få det mørkt nok når det er lyst hele døgnet ute.

    91. Jeg har to jenter på 1 og 3 år som våkner altfor tidlig om morgenen, etter det ble lysere ute. Ihvertfall ifølge sine b-menneskeforeldre

    92. Hvis jeg en gang i livet skal ha flaks…,så håper jeg det kan bli denne gangen.
      Jeg ønsker så veldig å vinne denne!
      Jeg er så heldig at jeg har et barn som sover som en stein hver morgen,og må vekkes kl 09.15.
      Men har aldeles ikke mulighet til å nyte dette,for min andre datter er flink hvis hun sover til kl 05!!!
      Har prøvd ALT av lysskjerming de siste årene,men kan aldri få det heeeeelt mørkt nok for min lille morgenfis

    93. Vi skal til syden i sommer (første gang med barna) og det hadde vært helt ok om gutta hadde sovet noelunde ok:) trøtte barn er sure barn;)

    94. Hadde vært genialt med en sånn en! Sønnen min er veldig lik på meg og trenger å ha det mørkt på rommet for å sovne nå på disse lyse sommerkveldene 🙂

    95. Prøver lykken før vi kjøper. Skal på ferie til nordnorge, da hadde det vært fint med litt mørke om nettene!

    96. Hvis dette produktet virker er det genialt!
      Her i huset endres søvnmønsteret til frøkna idet vi stiller klokken 1 time. Hun Sovner senere og våkner tidlig ( les mellom 04:00 og 05:00) fast bestemt på at det er morgen ( fordi det jo er lyst ute). Har prøvd det meste uten å lykkes, så heier på Lights out blinds og krysser fingrer for å bli trukket som vinner . God sommer!

    97. Denne hadde vært super for oss. Her har det blitt tidligere morninger nå på sommeren…. Krysser fingerene for denne!!!

    98. Med både ei lita og ei stor frøken som må ha det mørkt for å sove så ville en sånn en vært gull i årene som kommer både på ferie i nord og på besøk/ferie andre steder.

    99. Jeg er alene med en jente på 1 1/2 som våkner hver dag mellom 5-6, kveldene er et mareritt ved legging. Det hadde vært veldig deilig å få det mørkt på rommet, men det går ikke da jeg ikke kan skru opp noe fordi vi leier.
      Har lett etter en måte å løse problemet på lenge, men har ikke funnet noen får nå!
      Dette er jo helt genialt 🙂

    100. Ønsker å vinne for å ha det mørkt på soverommet til jentene mine. Å holde lyset ute er jammen ikke like lett på sommeren som vinteren og eldste jenta mi våkner hinsides tidlig nå som det er sommer.

    101. Vi ønsker å vinne den, for vi trenger d!! 😉 Pr i dag har vi lystette rullegardiner, og fora gardiner på rommene til ungene, men det blir allikavel ikke mørkt nok! Tenk dere oss på ferie…..

    102. kunne godt ha tenkt meg ett mørkere rom til barna da vi skal på ferie, så de får sove godt hele natta:)

    103. Perfekt til bruk i nord da det er lyst hele døgnet. Frøkna bruke mye lengre tid på å sovne no

    104. Det hadde vært supert å vunnet disse for en sliten alenemor som ikke har sovet en hel natt siden 17 desember.Med blending kan vi i hvertfall sove et par timer lengre på morgenen❤️

    105. Har aldri visst om at dette fantes! For en genial ide. Her har vi fire barn- og til tross for mørke gardiner er det hver kveld opp med mørke sengetrekk, tepper og pledd for å gjøre tre rom mørke. Dette tar tid men er helt nødvendig for at barna skal få sove nå når det er sol og lyst hele natta her nord. Også ved ferier hadde det vært veldig nyttig! Ønsker oss dette ja 😉

    106. OJ! Visste ikkje at det fantes!! Kjenner meg så igjen fra teksten din. Her går det i doble gardiner både på rom og i gang til rommet. Så har vi pledd og laken og what not både hos besteforeldre og med på reise. Vi bor jo i nord, så hele sommeren jakter vi jo på mørket til sovetiden 🙂 Hadde derfor vært mer enn flott å få noe slikt i hus! God sommer! 🙂

    107. Perfekt å ha på hytta og hjemme for vår fsmilie som liker at det er mørkt om natten. Og for å få guttungen enklere i seng på kveldene.

    108. Er på ferie hjå svigers i Romania, og her er store vinduer og vindu i alle dører, så vanskeleg å få rommet skikkelig mørk 🙁 Noko som gjer at legging av guten tek HVERTFALL 1,5 time her, då han har det heilt mørkt på rommet heime. Og han våknar jo sjølvsagt mykje tidligare her, sidan det er så lyst. So hadde vore supert å vunnet, so me får mørkt rom neste gang me reiser 😉

    109. Er nok genial å ha med når vi skal reise til Nord-Norge! Midnattssol er fint når man ønsker å se det, men ikke for god natt søvn for mini

    110. Åhhh, jeg har så lyst til å vinne denne til datteren vår (og dermed hele familien!). Hun vil ikke sove etter kl 04.00,og det er mildt sagt slitsomt! Nå kjører vi opplegg fra SoveKarin, og skal bl.a ha det mørkt på soverommet. Ikke så lett på ferie på vakre Andøya i Vesterålen….

    111. Suveren!! Denne trenger vi, med 2 små som gjerne vil starte dagen kl fem

    112. Med rullgardiner som ikke gjør jobben, hadde dette vært gull verd!!!! Blir litt fortidlige morgener…

    113. En sånn skulle jeg gjerne gitt bort til min søster som venter sin første om en måned.

    114. Hadde vært flott å vunnet en slik til å ha på soverommet til jentungen, bruker rullegardin, persienner OG lystette gardiner for å få det litt mørk innpå rommet til leggetid. Hadde vært suveren her oppe i finnmark hvor det er lyst døgnet rundt ca. halve året i tillegg. Og ikke minst kan vi bare ta den med når vi reiser enda lengre nord for å besøke besteforeldrene.
      håper på å vinne!

    115. Likt og delt! Denne trenger vi desperat! Vi skal til nord norge i juli der solen aldri går ned og det er lyst hele døgnrt, med en 7 mnd gammel baby, og HELE svigerfamilien(17 stykker!) på samme hytte i 3 uker…. Tror vi trenger at snuppa sover godt om natta for å overleve dagene….. Så vi blir veeeeldig gla hvis vi vinner denne <3

    116. Har akkurat kommet hjem fra en helg hos besteforeldre. Der ble håndklær benyttet for å dekke lysåpninger. En lights out hadde gjort en mye bedre jobb : )

    117. Hadde vært tingen å vinne til lilletuppa her! Bare fire måneder, men rimelig bestemt på at det skal være mørkt når hun sover. Rullegardina på soverommet er på grensen, og i vogn/vogge vil hun ha kosekluten over øynene for å kunne sovne, som jeg så klart fjerner når hun sover godt. Ligger hun hos meg, så legger hun hodet godt inn i halsgropen min så det blir mørkt nok.

    118. Skulle så gjerne hatt denne! Jeg skulle så gjerne sovet litt lenger nå i ferien!

    119. Skulle gjerne hatt en sånn på barnerommet 🙂 Vi har en tass som våkner veldig tidlig pga lyset og er som dermed er sliten resten av dagen.

    120. Her i Lofoten er det lyst heile døgnet så gutta ligg med hode under puta for å få det mørkt. Lights out hadde Vært perfekt og så kan den lett flyttes fra hus til hus 🙂

    121. Det hadde vært supert med slike til lillegutt. Han bruker lang tid på å sovne på kveld, og våk er fortsatt en del på natt. Kanskje dette kan være redningen for oss 🙂 I tillegg skal vi på ferie og sove på ukjente rom, perfekt anledning for å snu om sovevanene til det bedre!

    122. Hadde vært supert og vinne. Både barna og jeg må ha det helt mørkt for og sove. Ikke for og sovne men får og sove lenger enn kl. 4. Vi reiser på ferie sommer og jeg lurere veldig på hva jeg skal ha med med for og holde lyset ute.

    123. Kjente meg veldig igjen her. Stort sett alltid når vi er på tur så ender vi opp steder der det kun er tynne gardiner, og mine barn er vandt med lys tette rullegardiner. Har brukt alt mulig av alternative ting for å få det mørkere. Visste ikke det fantes egne produkter for dette “problemet”, hadde vært utrolig gøy å vinne og få testet ut dette. Ser helt genialt ut!!

    124. Trur eg skal bruke sånn på barnerommet! Kveldssola står rett på vinduet til barnerommet me har, so dette hadde komt veldig godt med i vårt hus!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg