Liker dere å blåse bobler vil dere IKKE gå glipp av dette tipset.

Såpebobler.

Vi ELSKER såpebobler. Rimelig underholdning som setter fantasien i sving, pulsen opp og ikke minst gir mamma og pappa en liten pust i bakken.

Alle lar seg underholde av såpebobler.
Noen blåser andre, hopper opp og sprekker de og får man en riktig stor en, vokter man den med livet som innsats og sørger for at den flyr høyt høyt til vers.
Ja kanskje helt opp til månen.

Vi har som regel med oss såpebobler på lengre bilturer, for å få barna litt i sving når vi tar en stopp.
Og jeg har alltid et lite lager på lur i skapet..

men så…

Yes, i ivrighetens stund søles all såpevannet ut, og boblelykken er over.

Hardt og brutalt.

Gjerne etterfulgt av tårer og krangling om hvem som skulle få den neste.

Jeg vet ikke hvor mange liter såpeboblevann som gikk med til søling før jeg kom på dette trikset..
Og halleluuuja sier jeg bare, null søl, såpvannet varer i evigheter og jeg kan enkelt fylle på iløpet av sommeren.

Det er enkelt, smart og det funker.
Fest såpebobleholder til et fast sted, og la den henge der.
Bruk de andre å fyll på med.
Null søl og masse boblemoro!

3 kommentarer
    1. Smarteste trikset jeg har fått på lenge! Måtte til og med ta skjermbilde av snapen din i dag og sende til mannen 😉 takk for alt du deler :-*

    2. Det var et veldig godt tips! Har ikke tall på hvor mange ganger noen har klart å velte beholderen (og noen ganger helt ut mens de holder den fordi de er opptatt med boblene). Vår løsning har vært å ha store mengder såpevann tilgjengelig, men denne er nok bedre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg